Důvodem je volný tvůrčí přístup autorů, kterému se už z povahy hry jednoduše nedalo vyhnout. Pro zahraniční Eurogamer se na toto téma rozpovídala přímo producentka gamesy, Ruth Tomandl.
„Snažíme se přijít se smysluplným řešením jak by asi střety jednotlivých postav vypadaly ve ‚skutečnosti‘,“ začala obhajovat postup vývojářů Tomandl. „Každý charakter prostě musí mít šanci proti libovolnému jinému.“
„Tahle hra není pro tolkienovské jádro nejvěrnějších fanoušků, a oni to moc dobře ví.“ Zatím to tedy vypadá, že nebude problém protlačit Galadriel k záporákům, či naporcovat Saurona s Glumem. Zní to směšně, já vím.
K War in the North se pořád nemůžu dokopat
Chudák Tolkein se asi obrácí v hrobu . A přitom mají "napsaný" celý příběh nejenom z války o Jeden prsten. A Nate asi se už fakt nedočkáme kvalitních her, jestli je budou dělat takoví blbci.
Asi se už nedočkáme kvalitní hry
to sou mamlasové
Proč si to tedy bere název podle Tolkiena? ! Přijde mi, že autoři tuří propadák, tak záměrně vybrali jmeno, aby se chytilo aspoň nějaké to procento hráčů slyšících na Middle Earth nebo Lotr
To bude zas propadák
A proč jednoduše nedají bojovat dobro proti zlu? Bylo by to sice pořád silně černo-bílé, ale už si to dokážu představit. Možná tím ale autoři mysleli něco jiného, například že se ve hře budou moci střetnout postavy, které by z různých důvodů nemohly (ale s ohledem na "frakci" dobra a zla) a to by už bylo u MOBA titulu celkem pochopitelné.
Rosťa Viktorin Nemyslím si, že by zrovna Glum byl hratelná postava…
Hmm…TolkienovY hardcore fandy…. opravte si to, než si toho někdo ještě všimne (díky)