Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
martyEF
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Echosword: já vidím ten hlavní rozdíl v tom že ME3 zakončuje příběh a tak bych nějaké DLC vůbec nečekal ikdyž jako fanoušek univerza si Omegu a další rád pořídím a zahraji, ale už po tom co jsem dohrál příběh mi to připadá prostě divné a neužiji si to tolik jakoby to bylo rovnou obsaženo ve hře při jejim vydání, u ME1 a ME2 se příběh teprve vyvíjel proto se možná nikdo neozýval
Komunita
Echosword
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
martyEF: No jo, prostě už mě celkem irituje, jak se podívám na článek, že do Sleeping Dogs vychází DLC a všichni "jóóó" a "hurá" pak se podívám na oznámení DLC do Mass Effectu a první co čtu: "je to zlodějina" nebo "no jo, klasický přístup EAWare" Tady není něco v pořádku, lidé si na Mass Effect 3 snad normálně zasedli, protože u 1. a 2. dílu to nikomu nevadilo, nebo se přinejmenším nikdo neozýval
Komunita
martyEF
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Echosword: zřejmě narážka na mě v jiné diskuzi když tak mrkni na mou reakci, můj názor nezměníš, ovšem s tímto co píšeš o AC souhlasím
Komunita
Echosword
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Pro všechny, co mají něco proti soubojovému systému: chápete, že kdyby se na vás vrhlo třeba pět protivníků naráz, bylo by to nehratelné? Víte, jaká by to byla práce? Animace, správná funkčnost, testování…. . a navíc by z toho byla rubačka jako God of War. Vážně chcete, aby se z Assassina stalo tohle? Á, samozřejmě, že ne. Pak mi tedy ale řekněte, co vlastně chcete. Nadávat na souboje umí každý, ale zkuste někdy vytvořit kompletní soubojový systém, dynamický, funkční a takový, který by se líbil všem. Nemožné, říkáte si? Tak potom na Ubisoft přestaňte házet špínu. Mimochodem souhlasím s m. petem, tento soubojový systém má více současných "pecek", kde to nikomu nevadilo, ale tak proč si do Assassina nerýpnout, že ano? To je to samý s DLC. Dnes je má téměř každá hra, ale lidem se nelíbí jen ty do Mass Effectu. Sakra, lidi jsou dneska hrozně vybíraví
Komunita
m.pet
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Sak si pozrite vychválený bojový systém napr. Batmana alebo Sleeping dogs. Všade je to o klikaní 2 tlačítok v správnu chvílu ! ! !
Komunita
EpiCenega
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
mattyEF: Connor je mírotvůre
Komunita
martyEF
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
co to tam je zase za nějakou minihru v tom patým videu ? ? ? prosím už žádné tower defense
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Rys18: Říkali to sami vývojáři. Souboje jsou o včasném stisku správných tlačítek, díky čemuž nepřáteli proplachtíš a vypadá to hezky. Pokud nezvládneš něco včas, případně zmáčkneš špatné tlačítko, tak tě to může stát kus zdraví, které se navíc neregeneruje v boji. Takže ty souboje zase nebudou tak hrozné, systém je mnohem variabilnější než u předchůdců.
Komunita
Tarik
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Tomu se nedá odolat já už se tak těším
Komunita
Rys18
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
ja dufam, ze tie suboje su v skutocnosti seriou kliknuti, ktoru ked nedodrzis tak nepriatela nezabijes a zautoci na teba a len na tych videach to vyzera tak lahko… (myslim ze tusim v PoP: WW to tak bolo)
Komunita
Razzak
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Tak Connor je cviceny zabijak takze nemuzete zase rict ze to ma byt tezke. Podivejte se na treba na Bournea nebo na Bonda Taky cviceni zabijaci a jak zabiji ostatni jako po masle
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Ty souboje jsou k smíchu. Jak masakrujete jednoho a tři další se na to ochotě dívají s nabitou mušketou… To je prostě fail roku
Komunita
vertigo
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
To mě na AC štvalo vždycky nejvíc, právě to ovládání při soubojích v dnešní době hmmm? …už nechci videa a gameplay, tohle strašně škodí celkovýmu prožití, je to už přehnaný, ale zase někomu to muže připadat fajn
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
to uz sem nekdo daval sequenci bude 12
Komunita
Dominik
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Tuším že okolo 12-14 . . neviem zabudol som. Táto hra si asi 10tku neodnesie. najväčšou chybou sú boje. Absolútne žiadna výzva : / bezduché mačkanie jedného tlačítka. Pardón dvoch, krytie a protiútok. Neviem, strašne mi to vadí ale na príbeh sa najviac teším.
Echosword: já vidím ten hlavní rozdíl v tom že ME3 zakončuje příběh a tak bych nějaké DLC vůbec nečekal ikdyž jako fanoušek univerza si Omegu a další rád pořídím a zahraji, ale už po tom co jsem dohrál příběh mi to připadá prostě divné a neužiji si to tolik jakoby to bylo rovnou obsaženo ve hře při jejim vydání, u ME1 a ME2 se příběh teprve vyvíjel proto se možná nikdo neozýval
martyEF: No jo, prostě už mě celkem irituje, jak se podívám na článek, že do Sleeping Dogs vychází DLC a všichni "jóóó" a "hurá" pak se podívám na oznámení DLC do Mass Effectu a první co čtu: "je to zlodějina" nebo "no jo, klasický přístup EAWare" Tady není něco v pořádku, lidé si na Mass Effect 3 snad normálně zasedli, protože u 1. a 2. dílu to nikomu nevadilo, nebo se přinejmenším nikdo neozýval
Echosword: zřejmě narážka na mě v jiné diskuzi když tak mrkni na mou reakci, můj názor nezměníš, ovšem s tímto co píšeš o AC souhlasím
Pro všechny, co mají něco proti soubojovému systému: chápete, že kdyby se na vás vrhlo třeba pět protivníků naráz, bylo by to nehratelné? Víte, jaká by to byla práce? Animace, správná funkčnost, testování…. . a navíc by z toho byla rubačka jako God of War. Vážně chcete, aby se z Assassina stalo tohle? Á, samozřejmě, že ne. Pak mi tedy ale řekněte, co vlastně chcete. Nadávat na souboje umí každý, ale zkuste někdy vytvořit kompletní soubojový systém, dynamický, funkční a takový, který by se líbil všem. Nemožné, říkáte si? Tak potom na Ubisoft přestaňte házet špínu. Mimochodem souhlasím s m. petem, tento soubojový systém má více současných "pecek", kde to nikomu nevadilo, ale tak proč si do Assassina nerýpnout, že ano? To je to samý s DLC. Dnes je má téměř každá hra, ale lidem se nelíbí jen ty do Mass Effectu. Sakra, lidi jsou dneska hrozně vybíraví
Sak si pozrite vychválený bojový systém napr. Batmana alebo Sleeping dogs. Všade je to o klikaní 2 tlačítok v správnu chvílu ! ! !
mattyEF: Connor je mírotvůre
co to tam je zase za nějakou minihru v tom patým videu ? ? ? prosím už žádné tower defense
Rys18: Říkali to sami vývojáři. Souboje jsou o včasném stisku správných tlačítek, díky čemuž nepřáteli proplachtíš a vypadá to hezky. Pokud nezvládneš něco včas, případně zmáčkneš špatné tlačítko, tak tě to může stát kus zdraví, které se navíc neregeneruje v boji. Takže ty souboje zase nebudou tak hrozné, systém je mnohem variabilnější než u předchůdců.
Tomu se nedá odolat já už se tak těším
ja dufam, ze tie suboje su v skutocnosti seriou kliknuti, ktoru ked nedodrzis tak nepriatela nezabijes a zautoci na teba a len na tych videach to vyzera tak lahko… (myslim ze tusim v PoP: WW to tak bolo)
Tak Connor je cviceny zabijak takze nemuzete zase rict ze to ma byt tezke. Podivejte se na treba na Bournea nebo na Bonda Taky cviceni zabijaci a jak zabiji ostatni jako po masle
Ty souboje jsou k smíchu. Jak masakrujete jednoho a tři další se na to ochotě dívají s nabitou mušketou… To je prostě fail roku
To mě na AC štvalo vždycky nejvíc, právě to ovládání při soubojích v dnešní době hmmm? …už nechci videa a gameplay, tohle strašně škodí celkovýmu prožití, je to už přehnaný, ale zase někomu to muže připadat fajn
to uz sem nekdo daval sequenci bude 12
Tuším že okolo 12-14 . . neviem zabudol som. Táto hra si asi 10tku neodnesie. najväčšou chybou sú boje. Absolútne žiadna výzva : / bezduché mačkanie jedného tlačítka. Pardón dvoch, krytie a protiútok. Neviem, strašne mi to vadí ale na príbeh sa najviac teším.