Cyberpunková akční adventura Remember Me od francouzského studia Dontnod Entertainment nabídne 50 tisíc nejrůznějších komb.
S číslem se pochlubil sám Jean-Maxime Moris, kreativní ředitel a jeden ze zakladatelů Dontnod Entertainment, na Eurogamer Expo v Londýně, kde rovněž předvedl funkci nazvanou Combo Lab.
V průběhu hraní můžete odemykat nová komba, přičemž kdykoliv během boje můžete mít aktivovaná až čtyři komba. Ty můžete kdykoliv přizpůsobit herní situaci jak uznáte za vhodné, aby se hrdinka Nilin vypořádala s nepřáteli.
Komba budete sestavovat ze čtyř typů: Regen (zdraví), Power (extra poškození), Cooldown a Chain.
Více se dozvíte níže ve videu.
Mr. Loendo , SAMES: a co chcete mačkat celou klávesnici od A-z? že vám Gamepad nestačí
, a bez tak aby to nebylo pro klávesky "težké" tak by tam bylo jen WSAD, Myš, a max. 3 další tl. na Gamepadu je to lepší
FPS hry se líp hrají na Myši to jo ale gamepad má svoje kouzlo ale tak to potvrdí jenom pořádný konzolista…samozřejmě patřím spíš k těm PCčkářům (ale pro mě je lepší konzole ale nemůžu jí mít)
To my dva obyčejní smrtelníci nemůžeme moc posoudit. Každopádně jsem toho názoru že hry se mají především hrát a ne na ně jen koukat. Co se týče samotné tvorby animací tak dnes mají vývojáři spoustu možnosti. Jsou skupiny programátoru/animátoru co jen dělají animace jako nástavbu pro samotný engin
@Mr. Lolendo A mě sere, že ve filmech Zdeňka Trošky nepadají mrakodrapy. . Srovnej úroveň těch animací v Prince of Persia s těma, co jsou v Assasin’s Creed a pokud seš aspoň trochu soudnej, tak uznáš, že na next-genu ty animace vypdají o dost líp (a logicky sežerou víc peněz a času) . Na Assasin’s Creed dělají stvoky lidí a tečou do toho desítky (možná stovky) milionů dolarů, kdyby to bylo možný a CHTĚNÝ tak by to už určitě dávno udělali.
Řeknu ti to takhle: Mě nezajímají jejich problémy. Já jsem jen pouho pouhý zákazník který si tu hru koupí jen když se mu bude líbit. Nezajímá mě jestli udělali to a to nebo se zapsali do Guinessovy knihy rekordů. Každopádně pokud existuje aspoň jediná hra která je schopna udělat tak skvělí bojový systém jak už jsem zmínil u Prince of Persia The Warrior Within tak nevidím jediný problém proč by AC taky takový neměl mít. Pokud si myslíš jestli je to otázka peněz tak princ měl mrňavý rozpočet oproti AC a vzhledem k tomu že na tom makaj 7 let tak to je buďto otázka jejich neschopnosti nebo si prostě vybrali špatný způsob dělaní animací a úplně nebo že na ně sponzor tlačí
@Mr. Lolendo A podívej se na to jak dlouho jim to trvalo, dovést animace do stavu, kde momentálně jsou a představ si kdyby měli dělat další tísíce animací pro bojový systém.
Assasin’s Creed je úžasná hra až na ten bojový systém
to: -R. I. P- "Na gamepadu lze chodit a rozhlížet zároveň plynule do 360 stupňů a na PC ne"
1) to je otázka velikosti tvé podložky pod myš
2) to je ozázka jakou máš nastavenou sitlivost
Já jsem schopný ti na myši v těch 360 stupních dát headku za čtvrt sekundy. Co ty na gampeadu? Jasny s tim vaším auto-aim neboli aim-botem to jde snadno co?
@Mr. Lolendo Když Teď už opomenu jestli je na PC nebo gamepadu více možností, ale to jestli je vůbec v nějakým normálním čase možný na captureovat tolik tisíc animací. Podívej se na Assasin’s Creed 3 animace neustále vylepšují už od vydání jedničky (plus nějaký čas dělali ji takže cca. 7 let) a pořád to není stoprocentně dokonalé.
bojovky typu Tekken se samozřejmě lépe hrají na gamepadu o tom žádná. Ale tady se bavíme o TPS hře. Jinak pokud máte o dvě tlačítka na myši více a 4 směrové kolečko myši tak vám velice stoupne počet všech možných variací. To zkombinujte s klávesnicí s tlačítky které se dají pohodlně použít a zase máte obrovský nárůst všech možných variací (+ kombinace s opakováním mezi nimi) . Každopádně není pravdou že by se na gamepadu to za každou cenu špatně hrálo. Ostatně toho je důkazem Prince of Persia The Warrior Within který měl velice bohatý bojoví systém. Dalším dílem to ale zprasily a ještě hůře dopadl Assassins Creed u kterého se mačkají 2 tlačítka ve správnou chvíli. Když to shrnu tak prostě na PC máte mnohem více variací než na Gamepadu ale ten ve většině her kromě FPS je více než dostačující až přímo na některé hry nepostradatelný (čisté bojovky apod. ) . Takže v čem je problém? ! Ve vyvojarich že jsou tak líní a samozřejmě ve hráčích kteří to skousnou a koupí tu hru. Tak už to v životě je. Každej skouší kam až ten druhej je schopný zajít. Jako můj pes prudí a prudí až mu jedna přiletí
Mr. Lolendo: Obvious troll is obvious.
Komb tam bude maximálně 100 jediný v čem se budou lišit bude uhel kopu či rychlost úderu.
@Mr. Lolendo Naopak PC je v tomhle mnohem omezenější (ano má více tlačítek to je vše) . Trigger na gamepadu má několik různých poloh, tlačítko myši má pouze jednu. Na gamepadu lze chodit a rozhlížet zároveň plynule do 360 stupňů a na PC ne. Analogem se dá regulovat rychlost pohybu nebo se dá používat (nevím jak to nazvat) pružina (používá se to v bojovkách) a na PC nic takovýho nejde. Odezva v podobě vibrací je obzvlášť u takových mlátiček docela důležitá a PC opět nic takového nemá.
Lolendo ma pravdu…nvm si predstavit tolko komb na jednom ovladaci…ale mozno to budu len komba typu ze si ho priradite k tlacitku a ked ho stlacite tak sa len kukate ako ta prijemna slecinka zmasakruje par nepriatelov…ale to by potom uz u mna ta hra klesla tak pod uroven…moment. . to je len na konzole? ? tak uz je pod urovnou
Právě že takovýdle bojovky alá Mortal Kombat se na gamepadu ovládaj nejlépe
Mr. Lolendo: Jediný omezený je tvůj komentář…
Mr. Lolendo: Já sám sem taky zastánce PC a u FPS bych opravdu s gamepadem hrát nemohl ale u takovýhle her (mlátičky, hodně komb) mi pijde že ten gamepad je lepší. Nemusíš se natahovat přes celou klávesnici aby si udělal kombo ale máš ty tlačítka hezky sebe.