V nejnovějším rozhovoru pro Strategy Informer řekl Stephane Roy z Eidosu, že je PC verze pro vývojáře velmi důležitá a rozhodně se nebude jednat o prachsprostý port z konzolí. Hraní s klávesnicí a myší se velmi liší od hraní s ovladačem a titul musí mít náležitou podporu všech prvků.
„Když vyvíjíte PC hru, musíte myslet jako PC hráč. Konzole jsou někde úplně jinde,“ řekl Roy.
Skvělou zprávou je také to, že vývojáři ponechají určitou dávku tajemna a mystiku, která se do univerza Thiefa velmi hodí. Má se však jednat svým způsobem o realistickou mystiku, žádné zombíky tedy nečekejte.
„Je to tradice. Než jsme začali pracovat na projektu, udělali jsme průzkum, proč vlastně hráči sérii tak milují,“ dodal Roy. „Myslím, že dobře rozumíme tomu, co tvoří skvělou hru Thief. Více vám zatím říci nemůžu.“
Je velký rozdíl mezi magií a mystikou a Thief se bude snažit držet realističtějšího pojetí, než jeho předchůdci. Určitou dávku tajemna však uvítáme s otevřenou náručí.
Thief 4 je naplánován na příští rok pro PC, PlayStation 4 a nový Xbox.
Krásně se to poslouchá (čte) , doufejme že vše dodrží a bude to opravdu skutečný Thief
Dishonored jsem sice nehrál, ale neni tam víc magie než ve všech thiefech dohromady?
Na to ze se drzi puvodnich dilu mi to teda rozhodne neprijde. V puvodnich dilech bylo mystiky dost ( Kladivaci, Pohani, Kurshackove) ted mi to pripada jako napodobenina Dishonered
To jsem ráda, že se hlavně zaměří na PC. Škoda, že jsem žádný díl ze série Thiefa ještě zatím nehrála.
Možná to nebude zas tak strašně, snad překvapí (ještě jsem žádný díl nehrál)
No příjemně mě to překvapilo a určitě tuto hru nenechám jen tak bez povšimnutí.
Thief 4 mě velice zaujal a rozhodně ho budu i nadále sledovat.
Taky se strašlivě těším
Už se těším. Thief byla vždycky hitovka a doufám, že 4. díl půjde ve šlépějích svých předchůdců
tak kvuli tomu si koupim novej pc aby to melo nejake graty