Dánské indie studio Full Control minulý týden prozradilo první detaily o kompletním restartu Jagged Alliance a dnes jsme se dozvěděli nové informace a především detaily o kampani na Kickstarteru.
Full Control chtějí od hráčů na vývoj tahové akční strategie získat 350 tisíc amerických dolarů s tím, že hra vyjde v listopadu 2014 pro PC, Mac a Linux bez otravné protipirátské ochrany.
Mezi hlavní cíle řadí autoři návrat klasické tahové strategie s akčními prvky, u které budou hráči muset přemýšlet a vymýšlet nejrůznější postupy jak nejlépe se vypořádat s danou situací.
Příběh se bude odehrávat v roce 1980 na karibském ostrově San Christobal, kde se podle tajných rozkazů CIA stanete velitelem a budete mít za úkol sestavit tým schopných žoldáků, abyste obnovili demokratickou vládu a vyhnali z ostrova jednotky U.S.S.R. všemi dostupnými možnostmi. Zapomeňte ale na to, že vám někdo bude pomáhat, Američané jsou na ostrově tajně a celou svou aktivitu se snaží zakrýt humanitární pomocí.
Těšit se můžete na izometrický 3D pohled na bojišti, kde budete moci ovládat svůj tým vybraných žoldáků. Jednotlivé postavy budete moci vylepšovat a rozdělovat jim dostupné vybavení. Vypořádat se budete muset nejen s nepřátelskými jednotkami, ale rovněž s těžkým terénem a mlhou, jež budete moci využít ve svůj prospěch.
Více informací v předešlém článku. Níže už nový trailer a artworky.
No tak za prvé v původním Jagged Allience 2 (sory jedničku jsem moc nehrál) měla milice svůj smysl, nemusel jsem po dvacátý bojovat v té jedné a samé lokaci. Za druhé JABA sázela spíše na přehnaném desingu snad všeho na rozdíl od realisticky působící JA2. Až už to byl přehnaný desing úrovní, kdy městečko spíš připomínalo labyrint nebo bludiště nebo plížení bylo spíše o tom čekat půl hodiny až se voják podívá trochu stranou a pak tam rychle přiběhnout s žoldákem a pár jich zaříznout. A hlavně, že tam byly místa, kde jsem byl vždy odhalen. Nebo samotné poje, těžko se tam aplikoval nějaký taktický postup, prostě pokus, omyl a nakonec šílené taktizování, co vyjde a co ne. Dále nerealistické zdraví, přílišné zjednodušování statistik, což v takovém žánru působí rušivě a málo uvěřitelně. A taky vadila malá interaktivita prostředí. Tak doufám, že další JA hra bude mnohem lepší.
Minimálně z toho mám lepší pocit než u zpackaného předchůdce Back in Action!
Ghartag: I to je možné. Kdyby se udělala AAA hra se Sověty v Afghánistánu " v hlavní roli ", strhla by se lavina negativních reakcí… Je to ale škoda. Chtělo by to něco takového.
Arindis: Urcite ne, jinak by nemohl placnout takovou blbost.
Abakanius: Hrál si někdy JA?
Abakanius : možná to bude tím, že většinu těch her dělají na západě opravdu pochybuji, že by tam dali jako hlavní "postavy" třeba Německo
Vypadá to super, ale jak známe sliby chyby a povídá se o tom hezky … až bude další video, tak uvidíme.
Her, kde se hraje pouze za Amíky jako za mírotvůrce, je spousta…