V tom se tentokrát rozpovídají o tzv. Ability Mechanics, což je v podstatě způsob, jakým interagujete s okolním světem, zatímco sesíláte různé schopnosti.
V tom se tentokrát rozpovídají o tzv. Ability Mechanics, což je v podstatě způsob, jakým interagujete s okolním světem, zatímco sesíláte různé schopnosti.
© 2010-2023 Zing & Grunex
Díky
[ odkaz ] – mesicne 15$, hra samotna tusim nakych 60.
Mohl bych se zeptat budete to Free to play nebo měsíční poplatky případně něco jiného? Předem díky za odpověd.
U sony bych se toho moc nebal, viz napr PS2. Kdyz se titul vyviji pro PC a pak az predelava na consoli, tak to takova hruza neni, jako kdyz to zkousej obracene.
UO sem nezažil ale co sem slyšel tak tam byly dost skvělí mechaniky a je mi líto že už se nepoužívají jako třeba absence povolání atd. . SWToR co se týká endgame moc nepokročil ale snaží se to tak nějak napravit.
EQN mam celkem strach aby to sony neoznámila na PS4 protože už u TESO mam strach aby to nezjednodušili kvůli gamepadu.
kurna to je ještě kreslenejsi jak warcraft! to bude bizard
Tak to koukam nepamatujes doby UO. Kdyby se ohlasil vyvoj UO2, to by se mi libilo . SWToR jsem hral kdyz zacinal, rozhodne bych ho doporucil i tem, co MMO neholduji, jelikoz uz jen pribeh pri lvlovani stoji za ty prachy. Nevm jak to tam vypada ted, ale endgame byl nehorazne jednoduchej a v top gearu jsi byl za par tydnu bez nejake ultrasnahy.
U EQN, zatim cekam co bude, jestli pujde sony cestou maximalniho zisku, tak to bude hruza, pokud bude delat hru pro hrace, tak tam je docela potencial.
No já prošel hodně MMOčkama a LotR, WoW, Guild Wars 1-2, Lineage i Warhammrem Online a ten měl slušný nápady ale strašně dlouho jim trvalo než je dotahli tak aby fungovali jak maj plus měl i hodně chyb a nedodělku (tím nemyslím bugy a nevybalancování co ma ze začátku každá MMO) a jediný co si tet už je občas zapnu je SW ToR kterej mě celkem baví norozdíl od WoW co už de dost dolu a taky možná proto že sem fanda do SW tak si procházím příběhy všech povolání.
A Wildstar mě z nejakýho důvodu fak zaujal natolik že ho pravidelně sleduju možná je to tím že mi to připadá jak od Pixaru nebo tím že je tam pořádná dávka humoru.
Grafiku bych moc neřešil SW taky tet vypadá o dost líp než když vyšel a ještě teť si vzpomínám jak EQ2 dost uškodilo jak byl náročnej prostě MMO by se mělo svižně hejbat i když tam je 100-200 lidí na jednej scéně.
No uvidíme předpovídat úspěch nebo neúspěch u MMO nejde dokud se to nehodí mezi lidi.
Edit: Je pravda že EQ Next taky nevypadá špatně ale zatím je pro mě strašně málo infa abych to nějak osobně zhodnotil
Dotard: Ja vim, nedavno jsem nakouknul do wowka pres scroll ([ odkaz ] , jen jsem nechtel vyvolat paniku, kdybych napsal ze to vypada jako wow pred peti lety. Schvalne zkus orezat grafiku na low-medium, a bude to vypadat dost podobne jako tohle.
@Dwane, WoWko ma teraz uz o dost lepsiu grafiku, viem lebo to teraz hram MOP na Ultra a vobec to nevyzera ako tie screeny z WildStar…
Asura: Warhammer Online ma taky "lepsi" soubojovy system nez klasicky mmo a neni na tom nijak slavne. Navic cast techto inovativnich prvku neprojde betou, at uz z duvodou nevyuzivani, nebo zneuzivani (pamatuju treba jednu hru, kde chteli vyvojari destrukci krajiny, dokud par alphatesteru nevysekalo z hory obriho cu*aka) . Z toho co tu vidim usuzuji, ze tato hra nebude nijak zvlast vycnivat ze zastupu tech ostatnich MMO.
Jo zatím co ale TESO a EQ Next sou prakticky furt MMO s klasickým starým bojovím systémem tak tady pravě je pár zajímavých nápadu (například možnost protivníkovi ale i tobě odhodit zbraň pro kterou si musíš potom doběhnout) a je akčnější něco jako když smícháš systém bojů Tery a klasický RPG
Lootmaster: Moc tomu neverim, jen jsem zminil tu moznost. Minimalne textury (zmena artu nebo highres) by mohli zvladnou predelat, ale premodelovat svet a modely, to ne. Zmenu od zakladu si v dnesni dobe muze dovolit jen par vyvojaru (napr Titan od Blizzu) .
jen naivka by věřil, že se u této hry do vydání změní grafika.
Sam123: Co na tom enginu netreba komentovat, vsadiml bych se, ze kdybysme sundali textury tak rozdil poznat nebude.
[ odkaz ] – stromy a trava jak copy paste z wowka
[ odkaz ] – hlavni theme vcetne yetiho jako ze startovni lokace trpasliku, nalevo strom a kere z nagrandu a vzadu uprostred brutalni kopie ala Ulduar (nebo kde jsem to ten sloup i s tim "magic" efektem ve wowku videl) . Nebyt te funky postavy v levo dole, tak bych rekl, ze je screen z wow.
Zapominat nic nemusite a laskavost radeji udelejte sobe a skocte si na vysetreni, mluveni o sobe v mnoznem cisle muze byt nastupem schizofrenie.
Nikdo tu nerikal, ze nemohou koexistovat dve cartoon hry. A ktem stromum… bavim se tu o temer schodnem modelu, textur i barevnem schematu.
Vydani v nedohlednu, tak muzu jen doufat, ze grafika se bude resit v pozdejsich fazich a soucasne lowpolygon/lowres textury se jeste zmeni.
Kdybych hral wow a chtel svezi vitr, sel bych do tohodle, ale obavam se, ze vetsina dlouhodobych wow hracu radeji checkne EQN nebo TESO uz jen kvuli jine grafice.
Tak po nakouknuti do wiki: WildStar development started in 2005, after 17 former members of Blizzard Entertainment founded Carbine Studios. In 2007, NCSOFT acquired Carbine Studios, saying they are working on a unannounced MMO project.