Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
Komunita
CzechNeverEnd
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komunita
Petras
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
CzechNeverEnd: Tak ted jsem se opravdu zasmál Vůbec m ito nedošlo A ted fakt nevim jak jsem na tenhle článek narazil D
Komunita
CzechNeverEnd
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Petras: tohle je celkem starej článek Ják ses sem dostal projíždíš starý "novinky"? ?
Komunita
Petras
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Pěkny Ale při nějaké řežbě v tomto pokoji, bych asi neřešil obrázky na zdi, asi bych to schutí vše srovnal se zemí
Komunita
pavel.gajdo
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Aneb když se mě někdo snaží šetřít a napíše mi něco co je jasné a každý to ví -_-
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
iNva: Přesně tak. Všichni se chlubí rendery, ale to že real-time vypadá stejně jako předchozí generace je všem jedno. Hlavně že to má super rendery.
Komunita
iNva
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
podobnej render se dá udělat v různých programech už léta. . (cinema 4d apod) až ue4 uvidim reálně ve hře tak pak teprve zatleskám a ne furt jen rendery
Komunita
Lelanka
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
D3nton: Taky jsem nejraději stavěla jen ty domy, to ostatní je později jen stereotyp…
Komunita
TomasCZ
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Vypada to OK, ale stejne je lepsi pouzit specializovany software jako treba Fibix [ odkaz ]
Komunita
Piglampa
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Plati se to mesicne, ale kdyz si dalsi mesic neaplatis, tak prijdes jen o forum , navody a nove updaty s assetama.
Jde to spustit i offline a mas k tomu i full zdrojak.
Tak ted koukam ze uz neprijdes ani o forum a navody.
Komunita
Piglampa
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Grumpycat:
Ja jsem si koupil U4 za dolary, staci mit US adresu a nemusis platit 19eur ale 19dolaru, je to o dost levnejsi.
Komunita
Grumpycat
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Mě to přijde strašně "statické". Když si vzpomenu na propagační tech dema na DX10. 1 od AMD tak stíny a světla byli daleko lepší. I ovlivnění okolí barvou objektu. Do toho se přidaly volumetrické efekty a shader model 4. 1 a bylo to skoro nerozeznatelné od reality. Tady mi přijde že stíny a světla ačkoliv vypadají dynamicky jsou jen pokročilý post-processing. Taky pořád nechápu proč se používá primitivní ambientní světlo. Je to šit který akorát kazí dojem realističnosti.
Jak jsem vidět to prezentační tech demo na UE4 kde na ukázku vypli post-processing tak se mi chtělo blejt. Hnus, statickej a přesvícenej hnus. Tohle není next-gen, Tohle je krok zpět. I real-time lighting v prvním BioShocku je mnohem hezčí než v UE4. Je aspoň vidět na co se zaměřují. Na naprosto všude použitelný engin. Totálně univerzální platformu. Což pro celkový vývoj ve všech odvětvích jako virtuální realita, výukové programy, medicína, PC gaming… tím velice trpí a stagnuje.
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Lelanka: Já souhlasím. To, že je to dělané pro masy ještě neznamená, že by to mělo mít grafiku totožnou jako trojka. Neříkám, že by to muselo vypadat jako UE4, ale trocha pokroku by neuškodila. Nejsem sice nějak zarytý fanoušek The Sims (většinou mě tam bavilo hlavně stavění gigantických baráků ) , ale když jsem se dozvěděl jak má vypadat čtverka, myslel jsem, že je to vtip…
Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.
Lukkys: On nemluvil o hře, ale o tom co stačí na tenhle konkrétní pokoj v UE4.
CzechNeverEnd: Tak ted jsem se opravdu zasmál
Vůbec m ito nedošlo
A ted fakt nevim jak jsem na tenhle článek narazil
D
Petras: tohle je celkem starej článek
Ják ses sem dostal
projíždíš starý "novinky"? ? ![8-) 8-)](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/cool.gif)
Pěkny
Ale při nějaké řežbě v tomto pokoji, bych asi neřešil obrázky na zdi, asi bych to schutí vše srovnal se zemí ![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)
Aneb když se mě někdo snaží šetřít a napíše mi něco co je jasné a každý to ví -_-
iNva: Přesně tak. Všichni se chlubí rendery, ale to že real-time vypadá stejně jako předchozí generace je všem jedno. Hlavně že to má super rendery.
podobnej render se dá udělat v různých programech už léta. . (cinema 4d apod) až ue4 uvidim reálně ve hře tak pak teprve zatleskám
a ne furt jen rendery
D3nton: Taky jsem nejraději stavěla jen ty domy, to ostatní je později jen stereotyp…
Vypada to OK, ale stejne je lepsi pouzit specializovany software jako treba Fibix [ odkaz ]
[ odkaz ]
Plati se to mesicne, ale kdyz si dalsi mesic neaplatis, tak prijdes jen o forum , navody a nove updaty s assetama.
Jde to spustit i offline a mas k tomu i full zdrojak.
Tak ted koukam ze uz neprijdes ani o forum a navody.
Grumpycat:
Ja jsem si koupil U4 za dolary, staci mit US adresu a nemusis platit 19eur ale 19dolaru, je to o dost levnejsi.
Ahoj prosim je tu nekdo kto si kupil UE 4 ?
Mě to přijde strašně "statické". Když si vzpomenu na propagační tech dema na DX10. 1 od AMD tak stíny a světla byli daleko lepší. I ovlivnění okolí barvou objektu. Do toho se přidaly volumetrické efekty a shader model 4. 1 a bylo to skoro nerozeznatelné od reality. Tady mi přijde že stíny a světla ačkoliv vypadají dynamicky jsou jen pokročilý post-processing. Taky pořád nechápu proč se používá primitivní ambientní světlo. Je to šit který akorát kazí dojem realističnosti.
Jak jsem vidět to prezentační tech demo na UE4 kde na ukázku vypli post-processing tak se mi chtělo blejt. Hnus, statickej a přesvícenej hnus. Tohle není next-gen, Tohle je krok zpět. I real-time lighting v prvním BioShocku je mnohem hezčí než v UE4. Je aspoň vidět na co se zaměřují. Na naprosto všude použitelný engin. Totálně univerzální platformu. Což pro celkový vývoj ve všech odvětvích jako virtuální realita, výukové programy, medicína, PC gaming… tím velice trpí a stagnuje.
Lelanka: Já souhlasím. To, že je to dělané pro masy ještě neznamená, že by to mělo mít grafiku totožnou jako trojka. Neříkám, že by to muselo vypadat jako UE4, ale trocha pokroku by neuškodila. Nejsem sice nějak zarytý fanoušek The Sims (většinou mě tam bavilo hlavně stavění gigantických baráků
) , ale když jsem se dozvěděl jak má vypadat čtverka, myslel jsem, že je to vtip…
Lukkys: On nemluvil o hře, ale o tom co stačí na tenhle konkrétní pokoj v UE4.