Studio CCP Games se rozhodlo přepracovat od základu nadějnou multiplayerovou vesmírnou střílečku EVE: Valkyrie, která má podporovat Oculus Rift na PC a na PS4 Project Morpheus od Sony. Původně hra využívala engine Unity, zatímco dnes byla představena značně vylepšená verze poháněná technologií Unreal Engine 4.
Z dostupného videa je jasně patrné, že změna enginu hře jednoduše prospěla. Krom toho se CCP Games pochlubili, že vůdkyni bojových pilotů programu Valkyrie si zahraje Katee Sackhoff – herečka z Battlestar Galactica.
pospile: To není pravda, render developer neovlivní. Zkošel jsem udělat stejnou scénu (stejný objekty, textury, +-efekty) v CE, Unity a UE4 -> CE bylo velmi pěkné, ale působilo uměle, Unity působí nerealisticky skoro až ošklivě a v UE4 je to prostě pěkný, realný a luxusní
Já hlavně nechápu, kolik lidí si myslí, že grafiku ovlivní engine. Na grafiku má vliv jen a pouze developer.
je sranda jak si někteří lidi vytvořej učet jen na trollení, co negŘe?
Takovou pí… nezachrání žádný engine natož taková shitka Unreal 4… Asi vesmírní trakeři zblazjnou každou blbost.
Daylight ti nestačí ?
Už aby vyšla nějaká AAA hra na bázi UE4. To bude pokoukáníčko : 3