Aktualizace: Bethesda potvrdila zprávy z dnešního rána, Elder Scrolls Online pro PlayStation 4 a Xbox One je skutečně odloženo. Vydavatel ujišťuje, že na konzolových verzích pracuje jak nejrychleji je to možné, ovšem vývoj si vyžádá dalších šest měsíců navíc.
Podle jejich slov řeší jedinečné problémy specifické pro tyto platformy. Integrace jejich systému pro online hraní musí řešit zvlášť se Sony a Microsoftem. Obě konzole jsou od PC/Mac dosti odlišné, stejně jako odlišné navzájem.
Bethesda chce hráčům vynahradit čekání na PS4 nebo Xbox One verze Elder Scrolls Online, pokud si dokonce června koupíte PC verzi, tak si budete moci konzolovou zakoupit za pouhých 20 dolarů (cca 400 korun). Edice zahrnuje přenášení postav a dalších 30 dnů ve světě hry.
Původní zpráva
Elder Scrolls Online by mělo být podle všeho ve verzích pro PlayStation 4 a Xbox One o šest měsíců odloženo. Alespoň to bylo uvedeno v již odstraněném odstavci na oficiálních stránkách v sekci FAQ.
,,Elder Scrolls Online oficiálně vyšlo 4. dubna 2014 na PC a Mac. Ukázalo se, že naše plánované vydání konzolových verzí v červnu nebude možné. Udělali jsme velká pokrok, dospěli jsme však k závěru, že potřebujeme vývoj o šest měsíců prodloužit, abychom zajistili kvalitu, kterou naši fanoušci očekávají a zaslouží si ji,“ stálo v sekci FAQ.
Bethesda se zatím k odložení nevyjádřila, informaci z oficiálních stránek smazala a snaží se vše ututlat. Je dost možné, že správce webových stránek zveřejnil zprávu dříve, než bylo plánováno. Zřejmě nás tak v brzké době čeká oficiální odložení konzolových verzí.
to vzdycky zalezi na poctu lidi, pokud chytnes stred bitvy kdy se to mele ze vsech stran, 30 fps zcela urcite nemas
Alfajk: Jedu to na max a nejmín sem tam měl asi 22 fps jinak se to ve velkých bitvách drží něco málo pod 30 fps. Aspon že se to neseká
musakej – asi tak nejak, v pvp se konzole naprosto nechytaj, tam je proste potreba brutalni vykon, kterej dnes nemaji ani nejvykonejsi procesory, konzole nemaji vubec sanci v nejaky bitce, kde bude treba 500 lidi budou mit 2-5 fps, najsilnejsi pocitace tam dneska maji 5-10
musakej: V pvp to nedávaj ani pc tak co potom konzole
Jen a jen dobře, ale po tom jak to teď vypadá na PC, tak to stejně moc kupců nenajde. Nevěřím tomu.
Anciabl: To je trochu bulšit co píšeš. Podívej se na hardware PS4 a průměrného domácího PC. Samozřejmě Xbox One je na tom o něco hůře, ale stále dobře.
no touto hrou svou ps4 fakt nepotěším …
ta hra je v tak dezolatnim stavu, ze to proste odlozit museli…
Co to je za blbost, koupit si PC verzi, abych měl konzolovou ve slevě? Kdo by to chtěl hrát, jak na PC, tak na konzolích a vůbec , kdo by chtěl tuhle hru hrát? To ještě, než výjde konzolová verze, tak PC verze přejde do F2P a jen jste vyhodili prachy oknem.
Tak stejnak jsem plánoval tohle hrát na PC větší komunita
V pvp to stejně nerozdejchaj konzole. Možná to ořezat do poslední textury a nebo snížit s 1500 lidí na 150