InXile Entertainment si na prvním PAX South připravili velké překvapení, které udělá radost zejména milovníkům RPG žánru. Tvůrci Wasteland 2 se rozhodli oprášit další starou sérii, tentokrát přišla řada na The Bard's Tale.
The Bard's Tale IV oznámil sám generální ředitel Brian Fargo pro PC, který má podle svých slov velkou radost, že v InXile Entertainment pracují zrovna na novém dílu této legendární série. Navíc půjde o skutečné pokračování The Bard's Tale 3: Thief of Fate z roku 1988, nikoliv na navázání hry z roku 2004.
„Tenhle projekt byl vždy velmi osobní. Byla to hra, která InXile dostala na mapu. A je to také franšíza, s kterou jsme začínali,“ řekl Fargo pro IGN.
The Bard's Tale IV bude nefalšované pokračování s upravenými tahovými souboji. Boje už nebudou probíhat na střídačku v různých časech, ale hezky najednou. Od toho si vývojáři slibují zvýšení tempa a umožnění hráčům použít jinou taktiku než kterou by dovolit tradiční systém.
Jinak je informací zatím velmi málo. Víme to, že se hráči vrátí zpět do Skara Brae, kde to všechno začalo. Souboje budou celkově propracovanější a to samé se dá říci i o samotné hratelnosti. Jednotlivé aspekty přirovnává Fargo ke karetní hře Hearthstone od Blizzardu, která je podle něj skvělým příkladem pro pestrost a detaily.
O směru vývoje nakonec rozhodnou sami fanoušci. Ty budou moci The Bard's Tale IV podpořit na Kickstarteru, kde se budou snažit InXile vybrat dosud nespecifikovanou částku. Peněz by sice studio mělo mít dost, zejména po úspěchu Wasteland 2, ale crowdsourcing jim umožní zapojit do procesu fanoušky a obejít tak tradiční cestu přes vydavatelskou společnost. U ní by mohlo hrozit, že se jí nějaké nápady nebudou líbit a tvůrci by museli o své názory bojovat. To by bylo poněkud zbytečné.
Jinak v InXile stále probíhá vývoj Torment: Tides of Numenera. Izometrické RPG navazující na Planescape: Torment z roku 1999 od Black Isle vybralo na Kickstarteru necelých 4,2 milionů amerických dolarů a vyjít by mělo koncem letošního roku pro PC, Mac a Linux.
Nad wastelands pořád váhám…. Na jednu stranu ta hra nemá špatné recenze ale také na ni je spousta stížnosti…
Jsem zpět: Dal bych tomu čas uvidí se po vydání. Rozhodně se na to podívám dík za doporučení
Hele on se musí povést lépe, tam neni jiná možnost, W2 vem to čert, ale Torment, to by jim prostě neodpustili, kdyby to zjebali, příběhově by to mohl být super, prý tam pracuje Patrick Rothfuss, nevím, jestli jsi četl jeho Jméno Větru ( dyžtak doporučuji) , ale celkově mě tak ukázka vůbec nepřesvědčila…
Jsem zpět: Ale no tak starý Wasteland by většina lidí nepustila tak to prostě přepracovali. Ano většina prvků není převratná ale i přesto. Nwm nezatracoval bych je za to možná se jim Torment povede lépe.
ThainDegu Viš, co je problém, že oni ho neposunuli, chtěl bych říct, že přešlapuje na místě, ale ne, ono je to horší než předchůdce.
Jsem zpět: Většina lidí co jim to zafinancovala to tak chtěla takže v tom nevidím zas tak extrémní problém. Prakticky posunuli Wasteland…
ve všem i v základních principech RPG, špatný loot, kompletně špatně navžený RPG systém a dalších x- věcí, Divinity mělo zase stupidní dialogy a příběh podobně jako v DA: I, mizerný interface, tři mapy, stupidní hádanky. Prostě marnost. Je docela sranda, že když si hodím Torment do FullHD, že to vypadá graficky a hlavně atmosfericky milonkrát lépe, než tyhle srance pro hipstery. Ani jednu hru jsem nedohrát, absolutní ztráta času…
Jsem zpět: A v čem podle tebe Wasteland zmrvili ?
Takže zmrvili Wasteland, zmvrí Torment a pak zmrví Bards Tale. Některé legendy by prostě měli být jen legendy a ne se je snažit oživovat.
Malcolm: Ona ta hra vyšla někdy v roce 2004 na PC a konzole, později pak vyšla i konveze na mobily. Škoda, že nejde o pokračování zrovna té hry, je opravdu skvělá. .
Konečně, další perla do RPG sbírky. Jen tak dál.
ja myslel ze bard tales je jenom hra na mobil