Doom rozhodně sklidil velké nadšení fanoušků. Stejně jako zbytek her na konferenci Bethesdy. Přeci jenom se ale ve světle ovací objevily obavy týkající se samotné obtížnosti hry. Z dema to totiž vypadalo, že hra nebude, kdo ví jaká výzva. Obavy už ale stihl vyvrátit výkonný producent hry, Marty Stratton.
Jak se totiž zdá, tak demo hrál, jak je zcela logické, „expert ve svém oboru”. A tím oborem samozřejmě myslím hraní Dooma.
Obtížnosti také přidává drobný detail, který prozradil. Doom využívá systém z Rage, takže nepřátelé si sami vybírají nejvhodnější cestu k vám. A to zahrnuje skákání, lítání a šplhání. A protože Doom nabízí i otevřené lokace, bude těžší se vyvarovat nějakému zásahu. Zvlášť, když nikdy nevíte, jestli už se něco za vámi neplíží.
„Nebyl v tom žádný trik,” prozradil o demu hry. „I v těch momentech, kdy jste si nejspíš řekli 'To muselo být naskriptované.' Nepřátelé se mohou pochybovat opravdu unikátním způsobem.”
Rozhodně jde o dobrou zprávu pro všechny, kterým se zdál Doom z E3 videa jednoduchý. A samozřejmě tu hraje roli i nastavení obtížnosti ve hře, takže pokud budete hrát na tu nejtěžší, určitě vás čekají těžké časy.
Já rád, když ve hře být těžké časy. Né jednou se mi v Doomovi povedlo udělat -150 života a možná i víc. Je jasný, že vytříbený hráč si dá obtížnost Noční můra a bude frčet. Nebo brečet. No ale prostě Bethesda mi udělala mega radost. Hra vypadá stejně suprově, jako to onehdá dokázala 3ka.
Já se těšim, to neni možný, ta atmosféra je masakrující! ! a obtížnost? sakra si zahrajte Demon Souls nebo Bloodborne a uvidíte obtížnost
No já se třeba v DOOM 3 když už je o tom řeč zasekl na tom bossovi v pekle jak byl slepý a okolo mu létali vždycky ty tři sondy. Než jsem došel na to jak ho porazit mi to celkem dlouho trvalo.
Lot – který boss tam byl tak těžký? Mne to přišlo strašně jednoduchý
Extrémní hardcore hráči asi skáčou radostí a my co si pěkně drnkáme na normální a občas si dáme těžkou určitě vyzkoušíme.
Jinak já osobně nemám rád záseky typu už po stopadesáté procházím stejnou oblast a vždycky zařvu na stejném místě např. Alien: Izolace a rozmístění ukládacích mašinek. To už rudnu, nabíhá žilka, potím se a třesou se mi ruce
Já zas nejsem pro nějákou extrémní obtížnost , , , , co miluju je seknout se na bosovy měsíc (infamous na hard) …kravina.
Navíc na takovéhle předvádění je obtížnost většinou uměle snížená, aby to prostě šlo lehce a dobře. Hodnotit obtížnost z prezentačního videa je celkem blbost.
Alfajk: Přesně tak. Mě tedy rozhodně nepřišlo, že by to bylo nějak bůh ví jak lehké. Ukazatel HP šel poměrně rychle dolů. Navíc všude hromady monster a pokud si člověk odečte skill týpka, který na předváděčce hrál (a předtím trénoval aspoň 1000x) … Rozhodně je fajn, že NPC budou mít takhle solidní UI.
Je vtipné že modla FPS je prezentovaná na gamepadu ale co už dnes. Já jen doufám že na PC nebude dojebaná myš a zorné pole kamery. Kvůli gamepadu se i sere na hit-pointy a jejich účinnost. Snad to nedopadne jako trolojidní "progaming" CS: GO.
kdyz si napalil raketu z blizka sel z 90 na nejakejch 26hp, to je jako za starejch casu, kdy se chyby trestaly smrti, jen houst a vetsi kapky
podle ty ukazky to nebylo nic jednoduchyho a i kdyz ji hral nekdo na gamepadu tak miril velmi dobre, omezovala ho jen konstrukce gamepadu