Dead Rising byl všechno, jenom ne hrou, kde jste si mohli dát na čas. V prvních dvou dílech této série vás totiž tížil čas, během kterého jste museli hru dohrát a plnit mise. Třetí díl tohle změnil. Za normálních okolností tam sice takový časový limit nebyl, ale i tak bylo možné ho zapnout.
V rozhovoru pro Gamespot se ale šéf studia Capcom Vancouver, Joe Nickolls, zmínil, že Dead Rising 4 nebude mít jak časový limit, tak ani možnost ho zapnout.
„Důkladně jsme tohle prozkoumávali a většina lidí neměla časový limit ráda, chtěli mít možnost všechno prozkoumat,” začal. „Je tam tolik vedlejšího obsahu… lidi prostě naštvalo, že na to doslova neměli čas.”
„Celý svět byl navržený tak, aby se mohl vážně prozkoumávat. Máte tam obchody, byty nad obchody, skryté oblasti a místnosti.”
V tom samém rozhovoru jsme se navíc mohli také dozvědět to, že různé předměty už nebudou na nelogických místech. Pokud potřebujete jídlo, jděte do samoobsluhy, pokud potřebujete oblečení, jděte do prádelny.
Na závěr se ještě můžete podívat na nějaké ty další záběry z hraní.
No uvidimé jak to nakonec dopadne, zatím to nevypadá tak dobře jak trojka
Já radši realističtější scénaře typu dead island nebo mnohem lépe dying light ale tohle by mohlo být slušné odreagování.
Nebýt tam takové FPS dropy, mohlo by to být fajn. Snad to doladí.
Časový limit u her nesnáším, takže za tohle palec nahoru! U prvního STALKERA mě to neskutečně vytáčelo, ještě že jsou tu módy.
konečně to měli udělat už dávno tahle hra si o to vysloveně řiká pamatuju si jak mě to stresovalo a vytáčelo u prvního dílu když jsem si chtěl jen tak chodit po supermarketu a vraždit zombie na 100 způsobů a mezitím mi to škrtalo questy krterý jsem nestihl