Je tomu sotva pět dní, co jsme vás informovali o docela radikálně změněném Get Even, ze kterého se stal psychologický horor. Nyní vám přinášíme první gameplay záběry z nové podoby. A jaká že podoba to je? Ve zkratce se dá najít inspirace z mnoha různých her, ale mně osobně to přišlo hodně jako takové nepřímé pokračování postarší série Condemned.
Hráč se totiž pohybuje po zničených, zdánlivě opuštěných prostorách a hledá důkazy. Samozřejmě dojde i na souboje a tam není radno si s hráčem zahrávat. Zvlášť když má ve svých rukou zbraň, která umí střílet za roh.
Condemned JupiterEX engin. Monolit Production. To vše spojuje. Dvě hry. Dvě velice odlišné hry. Hry které jsou exemplárním příkladem. Příkladem jaký je rozdíl mezi opravdu PC hrou a jen jejím portem na PC. FEAR a Condemned definují dva velice odlišné světy. Světy ze kterých dnes jeden drtivě převládá. Kdežto druhý upadá do zapomnění.
FEAR, Crysis 1, Stalker, FarCry 1, Painkiller a Half-life 2 navždy definovaly PC žánr FPS který dnes neexistuje. Jako dříve umřely DUNGEONY.
Tedy ne děkuji. Tato hra je moc rozmazaná a určitě se špatně ovládá na K+M.
Odpověď na komentář uživatele ElementGamer
Diky bohu za zbrane. Zdrhacky uz jsou ohrany. Horror muze bejt i kdyz lze nepritele zabit. Podobnost s condemned je tu znacna. Klidne bych uvital spis melee zbrane jako u condemned. Moc se mi nelibi rozpraseni zabitejch nepratel. Ale asi to bude mit svy opodstatneni.
Obešlo by se to popravdě i bez těch zbraní.
Condemned mam rad, takze O. K.
Z tou podobností s Condemned souhlasím taky. Mi to přijde, jako že hráč má vygumovanou kebuli nějakým pokusem, popřípadě je mu nějak zkreslovaná realita. Ve videích jsou i nepřátele s nějakou helmou na hlavě. To by mohl být zajímavý thriller. To na konec zkončí tak, že se probudíme z Total Recall.