Příští týden se Fallout 4 i Skyrim: Special Edition na všech platformách dočká další aktualizace, která mimo jiné rozšíří možnosti moddingu. Tato skutečnost by však měla zajímat především majitele konzole PS4 Pro a výkonných PC.
Spolu s updatem 1.9 bude totiž Fallout 4 podporovat možnosti PS4 Pro. Při hraní na této verzi konzole od Sony si budete moci vychutnávat nativní rozlišení 1440p, lepší Godray efekty (například paprsky slunce) a lepší vykreslování stromů, trávy, objektů a NPC v dálce.
Majitelé PC verze se pro změnu příští týden dočkají nejen patche, ale i vydání balíčku textur ve vysokém rozlišení. High-Resolution Texture Pack bude zdarma ke stažení stejně jako v případě původního Skyrimu, nicméně podle slov lidí z Bethesdy si vyžádá dalších 58 GB volného místa na disku.
Pro hraní Falloutu 4 s texturami ve vysokém rozlišení je doporučena alespoň následující sestava:
• Windows 7/8/10 (64-bit)
• Intel Core i7-5820K nebo lepší
• GTX 1080 8GB
• 8GB+ RAM
Pokud vám však možnosti High-Resolution Texture Packu nebudou vyhovovat, můžete je deaktivovat v launcheru hry.
Odpověď na komentář uživatele
Martin Cvrček
Díky za informaci!
Odpověď na komentář uživatele
Corvus
High-Resolution Texture Pack pravděpodobně nebude součástí patche 1. 9, který se bude stahovat automaticky, ale bude vydán ve formě bezplatného DLC, takže jeho stažení bude volitelné, stejně jako za časů Skyrimu. To by si Bethesda hodně zavařila, kdyby nutila stahovat takové množství dat, když ho využije jen zlomek hráčů
Podobnú vec má aj Assassin’s Creed: Mordor (cca 40 GB) , ale našťastie treba to separátne zakliknúť. Nesťahuje sa to automaticky. Snáď to bude rovnako aj tu.
Může někdo poradit jak zamezit tomu, aby se mi tenhle obří update automaticky nezačal do PCčka tahat? Potřebuji dost prostoru pro práci s photoshopem apod. a rozhodně nechci 60 GB pustit na textury
Díky za rady.
Odpověď na komentář uživatele
Martin Cvrček
Já si říkal kdo se spletl jestli vy na Zingu a nebo Bethesda. Škoda, že tam ta RX 490 opravdu není. Znamenalo by to, že její vydání je na dosah.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Já vim, že to jsou trochu odlišný věci a namixoval jsem to dohromady. Stejně je to oboje k ničemu, jedno zvyšuje nesmyslně nároky a druhý neutáhne žádná grafika, tak co.
Odpověď na komentář uživatele
ShelbyGT500
4K rozlišení monitoru a 4K rozlišení textur jsou dvě naprosto odlišné věci. 4K textury jsou v obecném měřítku jak se většinou hry dělají málo i na FullHD rozlišení monitoru. Aspoň pro FPS žánr her.
+ 58 Giga? A beztak to komunita s jedním prťavím módem strčí do kapsy.
Na youtube je spousta videí o tom, jaký jsou textury do Skyrim Special edition ve skutečnosti bullshit a těžce odfláknuté a teď to cpou i sem. Pořád bude mnohem lepší si do hry hodit textury od mod komunity, hra bude vypadat líp a paradoxně bude o dost míň náročnější než tenhle ksindl.
Lol další trolling. Tyhle extra uber textury jsou ve směs ve všech hrách shit a z velké části placebo. Placebo které podtrhává větší velikost a vyšší nároky které jsou sice skutečné ale fatálně neoptimalizované.
Udělat bump mapping filtr a vypnou úplně komprimaci textur zvládnu i já. Ubisoft nám předvedl že i obyčejné tetrys se dá udělat tak že ani top-end PC to nerozjede plynule.
Odpověď na komentář uživatele
Rivers25
Je to chyba, už proto, že sama Bethesda doporučila jenom GTX 1080 a ta RX 490 se tam připletla… nějak. Tak to dopadá, když na jedné novince dělají dva lidé (nejdřív Miky, pak jsem to převzal a nevšiml si toho) . Opraveno, díky
Není v článku chyba? Pokud vím, tak RX 490 (VEGA) ještě nevyšla. Na tu grafiku čekám, protože ji chci do novýho PC ale podle dostupných informací má vyjít až někdy v květnu.
Proč pořád ve hrách zdůrazňujou nějaký pitomý 4K textury? Je to k ničemu, zabírá to kupu místa a pořádný 4K stejně žádná dnešní grafika nerozjede na 60 FPS. Nechápu na co to tam cpou, když ve výsledku nejsou schopný tu hru optimalizovat ani na hraní v 1080p/60fps.
58 GB a stejně to bude vypadat zastarale jako každá Bethesda hra?