Koncem března to byl rok od vydání alfa verze Planet Coaster v předběžném přístupu na Steamu, plná verze následovala v listopadu téhož roku. Za 24 měsíců dokázali hráči vytvořit ve hře skutečně zajímavé atrakce, horské dráhy a další věci. Samotní vývojáři u některých komunitních výtvorů nenacházejí slova a s otevřenou pusou zírají na to, co jsou schopni hráči vytvořit. Zároveň je těší, že i po roce neztratili hráči chuť hrát Planet Coaster a vytvářet nové a nové výtvory. V současné době jich je přes 100 tisíc.
tato hra je presne priklad toho, ze neni potreba zadny umely hype a pokud je obsah kvalitni, hraci si k nemu vzdy najdou cestu a hlavne se radi vraceji
Vypadá to zajímavě, něco mezi The Sims a RollerCoaster Tycoon
O zábavu na dalších x let postaráno, komunita delá divy.
Asi se k tomu zase vrátím
