Konečně. Konečně známe konkrétní a podle všeho finální datum vydání Kingdom Come: Deliverance od Warhorse Studios. Jak mnozí očekávali, středověké RPG zasazené do českých zemí nakonec nestihne rok 2017, a tak vyjde až 13. února 2018.
Datum platí pro všechny regiony a všechny platformy, tedy PC, PS4 a Xbox One. V rámci digitální distribuce bude PC verze stát 49,99 €, konzolové verze jsou tradičně dražší a jejich cena je stanovená na 59,99 €. Samozřejmě bude k dostání i krabicová verze pro všechny tři platformy. Hra už má navíc svou vlastní stránku obchodu na Steamu a v přípravě je také sběratelská edice. Podrobnosti o ní má brzy zveřejnit vydavatel Deep Silver.
Tabulka jazyků na stránce hry na Steamu potvrzuje, že se (aspoň prozatím) nepočítá s českým dabingem. Lokalizace formou titulků bude, ale dabing bude očividně jen anglický, německý a francouzský. Na Steamu najdeme také HW nároky, které přikládáme níže, tvůrci ale zdůrazňují, že nejsou finální, takže se pravděpodobně ještě změní.
K dispozici je i nový trailer, který přibližuje příběhové pozadí hry. Hráč se v Kingdom Come: Deliverance ujme role Jindřicha (v angličtině Henryho), kovářova syna, jehož mírumilovný život je zničen nájezdem žoldnéřů, kteří vypálili jeho rodnou vesnici. Jindřich je jedním z mála přeživších tohoto masakru a osud ho zatáhne do krvavého konfliktu a intrik občanské války, v níž pomůže s bojem za budoucnost Čech.
Provizorní HW nároky
Minimální požadavky
Operační systém: Windows 7 64-bit / Windows 8 (8.1) 64-bit
Procesor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz, AMD CPU Phenom II X4 940
Paměť: 6 GB RAM
Grafická karta: Nvidia GPU GeForce GTX 660, AMD GPU Radeon HD 7870
DirectX: Verze 11
Pevný disk: 30 GB volného místa
Zvuková karta: Integrovaná
Doporučené požadavky
Operační systém: Windows 7 64-bit / Windows 8 (8.1) 64-bit
Procesor: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz, AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Paměť: 8 GB RAM
Grafická karta: Nvidia GPU GeForce GTX 1060, AMD GPU Radeon RX 580
DirectX: Verze 11
Pevný disk: 30 GB volného místa
Zvuková karta: Creative SOUND BLASTER Zx
Fabioozo: Přijímá se. .
o kilo ze to zas posunou : P
Jedna noční s koněm
[ odkaz ]
Henry [ odkaz ]
Louč [ odkaz ]
Hoši provar to bude to je jasný
… maková pole zrají
…
Odpověď na komentář uživatele
GoOdTiMe
Souhlasim! W3 kdyz vysel, tak jsem ho hral na PS4 a s prvnim patchem 1. 01 nebo kolik to bylo to bylo skoro nehratelne.
Fakt no hate. Uvidime a ja se moc tesim!
Je neskutečný, jak na amiciozní, domácí studio se držkuje ještě před vydáním už od oznámení, ale takovýmu CD projektu se při vydaní W3 promíjel zabugovanej, neoptimalizovanej paskvil. . Dnes je samozřejmě situace jiná, W3 je krásně odladěnej a i za mě má 10/10. . Ale zamyslete se někteří…
Rozhodně kupuju, Vávra nezklame, plně mu důvěřuji.
To že se hra neustále odkládá či oddaluje a furt nevíme, kdy vlastně vyjde i přes ohlášené datum vydání mě až tolik naštěstí nestresuje, protože trailer vypadá neskutečně dobře a na tuhle příběhovou RPG akci se zkrátka nemohu už dočkat. Věřím, že z toho budu několik týdnů po vydání naprosto mimo.
Odpověď na komentář uživatele
osobně tomu moc nevěřím
Odpověď na komentář uživatele
Martin Cvrček
Na to jak nemusím třeba Ubisoft, tak mě docela vytřel zrak i Snowdrop. Řekl bych že ten má ještě potenciál.
Hlavně, aby to v tom únoru už opravdu vyšlo a bylo tak dobrý, jak si všichni přejí.
Odpověď na komentář uživatele
Martin Cvrček
FrostBite je nejoptimalizovanější herní engine současnosti a jak říkáš, i na obyčejném PC si grafiku užiješ na maximum. Ale CryEngine, UnrealEngine nebo Source jsou pro mě lepší z důvodu modovacích nástrojů a level editoru, což FrostBite postrádá (nebo ho spíše vývojáři nechtějí zpřístupnit, aby se hry na tomto enginu nemohly modovat) .
Odpověď na komentář uživatele
Martin Cvrček
Ano, tak je to. Na to jsem ve svém příspěvku zapomněl, děkuji za doplnění.
Odpověď na komentář uživatele
Frostbite má jednu výhodu, a to že dokáže vykreslit skutečně špičkovou grafiku i na naprosto průměrném, dokonce podprůměrném hardwaru, což je něco, co ostatním enginům včetně CryEnginu jde obvykle dost blbě. Proto jsem už léta přesvědčený, že po grafické stránce je Frostbite nejlepším multiplatformním enginem současnosti. Je jen málo her, které dokážou ukázat pořádné grafické možnosti CryEnginu, zatímco téměř každá hra využívající Frostbite se může chlubit špičkovou grafikou, přičemž suverénně vede Battlefront (a to už je dva roky starý) a Battlefield 1.
Zabugovanost závisí hlavně na dané hře. Nejenom na tom, jak je odladěná, ale i na tom, jak moc si tvůrci dané hry ten engine přizpůsobí podle svého. Frostbite byl napsaný pro poměrně jasně dané typy her, takže když ho někdo chce upravit třeba pro potřeby open-world RPG, přináší to celou řadu chyb, protože ten engine na to prostě není stavěný
Odpověď na komentář uživatele
Corvus
Dle mého názoru je Frostbite 3 dost zabugovaný, ale audiovizuálně je na tom stejně jako CryEngine, přestože i hra na Cryenginu 5 může vypadat hnusně.
Ale jinak je to Frostbite 3=CryEngine.
Odpověď na komentář uživatele
Skully_CZ
Právě na hrej. cz je skupina lidí, co zbožňují EA, Activision a Ubisoft, ale nesnáší Rockstar, CD Projekt a Warhorse třeba jen kvůli tomu, že jim uniknou data.