Na tiskové konferenci Electronic Arts se arkádové závody Need for Speed: Payback ukázaly jako akční záležitost zaměřena na příběh. Já jsem tvrdil, že to není NFS, ale spíše Rychle a zběsile bez licence této hollywoodské značky. Z nových gameplay záběrů od IGN si můžeme udělat lepší představu o hře.
Video je natočeno ze stejného dema. Liší se hodně začátek, kde hráč v Mustangu musí dojet k příběhovému úkolu. Při tom driftuje a několikrát nabourá. Jakmile se dostane ke stanovenému bodu, spustí se filmeček s kamionem, který převáží luxusní a velmi rychlý automobil, který musí hlavní hrdinové ukrást, aby získali výhodu na konkurencí v tomto otevřeném světě. Jak se můžete přesvědčit, hráči to nejde tak dobře jak vývojářům při prezentaci. Opět vidíme několik působivých bouraček, které jak kdyby k oka vypadly skvělým závodům Burnout Paradise.
Dvojice dalších videí zaznamenává tuning. Nejprve se mrkneme na vizuální úpravu Nissanu 350Z a poté na Camaro. Změnit můžeme kupříkladu světla, nárazníky, kapotu, přidat křídlo, zpětná zrcátka, poznávací značku, kola a mnoho dalšího. Z videí mám pocit, že tuning bude opět omezen na předem stanovené díly, v NFS: Payback tak nebude taková svoboda při úpravě, jako byla v oblíbených Undergroundech.
Need for Speed: Payback vyjde 10. listopadu na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Odpověď na komentář uživatele
Sedli14
Hloupost, engine hry s tím nesouvisí… Frostbite je univerzální, navíc “engine na střílečky” je vůbec největší nesmysl, engine jako takový se stará jen aby scripty, modely, zvuky… všechno “drželo po hromadě” co máš ve scriptu/kódu napsáno už nijak Engine neovlivní.
V čem mas pravdu je input lag, to je opravdu záležitost Enginu, ale ani to nemusí být pravda, pokud je kód na ovládání vozu (příklad) napsán tak, aby kontroloval input jen 30x za vteřinu (třeba aby ulevil CPU) , tak opět za to Engine opravdu nemůže
Odpověď na komentář uživatele
.gajdo
Rozhodně může. Auta v Battlefieldu mají úplně jiné nastavení fyziky, ale jsou na tom podobně – jen si toho člověk nevšimne, protože je většinou použije jen při přesunu z místa na místo a nesnaží se projet rychle zatáčku s tím, jestli je auto dotáčivé, nebo nedotáčivé; případně jestli začne brzdit hned při stisknutí klávesy/tlačítka. Prostě je to engine pro střílečky a je to znát.


U NFS je Frostbite rozhodně hlavním důvodem, proč hra vypadá, jak vypadá. S jeho nasazením se okamžitě objevil input lag (jak pro zatáčení, tak pro plyn a brzdu – hra se rázem stala naprosto nehratelná na klávesnici, přičemž na gamepadu a volantu to není o moc lepší) , jízdní model přizpůsobili cinematičnosti enginu a celkově se snaží, aby hra vypadala lépe, než se hrála. Ten engine na tom má mnohem větší podíl, než se může zdát
A k tomu "Chameleonovi" – v roce 2010 (před představením Hot Pursuit) oznámili, že na hře nově spolupracuje i švédské studio DICE, které stvořilo právě Frostbite
To jsou ty , , Tuningový novinky, , ? ? ? To je akorát CTRL+C a CTRL+V z NFS 2015 do NFS: PAYBACK …To se s tim teda nadřeli…
Odpověď na komentář uživatele
Sedli14
Engine za to rozhodně nemůže
Nad auty v Battlefieldu máš taky kontrolu
D Navíc Hot Pursuit 2010 a například Most Wanted 2012 běží na enginu "Chameleon" 
Ten vzhledový tuning je ubohost a chybějící výkonnostní tuning je hřebíček do rakve. Jízdní model je úplně na hovno, takže nějaký ten bodík by to mohlo chytit akorát za klišovitý příběh. Nevidím vůbec žádný důvod toto kupovat.
Odpověď na komentář uživatele
.gajdo
To je přesně ono. To mi na tom nejvíc vadí – simulaci od toho nikdo neočekává, ale chci mít nad autem kontrolu. Prostě od přechodu na Frostbite (Hot Pursuit 2010) ten jízdní model stojí za dvě věci a slušel by spíš Burnoutu
Odpověď na komentář uživatele
Nikdo nechce simulaci, ale kontrolu nad autem
Copak je Forza Horizon simulace? Přitom když driftuješ, to auto kontroluješ ty… Ostatně až do Hot Pursuit byl jízdní model u NFS fajn, měl jsi proste pocit ze když zatocis, zatocis ty… ne ze se přepne hra do “drift módu”
Doufam, ze zase bude na krabicce veta "autentický tuning" a nakonec si muzes vybrat sotva 3 narazniky atd.
Graficky je to pekne to hej, svetlo tomu prospelo, ale zbytek je proste zase spatny… Sve fandy si to najde, pro me je v priprave The Crew 2, do ktereho vkladam vetsi nadeje.
Odpověď na komentář uživatele
Je to NFS, nikdo od toh žádné prvky simulace neočekává, té hře by to naopak uškodilo
Ach jo. To auto se chová zas jak mýdlo na tobogánu
Nemám z toho dobrý pocit, kopírka karambolů hot pursuit a jinak jízdní model a garáž dost podobný nfs 2015.
To je tak když vývojáři nenaslouchají SVÝM fanouškům… tohle je plivnuti do ksichtu
enom dalsi odpad nic víc
přál bych si aby to bylo blíž simulaci než arkádě. Mám pocit jako kdyby to byl spíš Asphalt Urban na PC
Pořád se mi zdá, že je tam ten tuning jen tak, aby se neřeklo
A ten gameplay vypadá příšerně. Snad bude nějaký trial na vyzkoušení hry.