Nejnovější bezplatná aktualizace taktické akce Ghost Recon: Wildlands má masivních 8 GB, aby opravila chyby a vylepšila zážitek z hraní. Zároveň ale přináší nový obsah. Tím hlavním je nová obtížnost Tier 1 přinášející větší výzvu pro hráče, kteří dosáhli úrovně 30. Jakmile Tier 1 aktivujete, objeví se nový XP indikátor, do kterého budete získávat zkušeností body za dokončení misí a sólových výzev v Live Season Challenges.
Začnete na Tieru 50 a postupně se budete prokousávat na Tier 1. Za každou pátou zdolanou úroveň si zpřístupníte nové odměny. Ty jsou podle všeho především kosmetického rázu. Jen mějte na paměti, že nová obtížnost znamená chytřejší, bytelnější a ostražitější protivníky. Abyste měli alespoň nějakou výhodu, tak v Tier 1 si vylepšuje zbraně, po upgradu budou způsobovat větší škody.
Po zapnutí obtížnosti Tier 1 můžete stále spolupracovat s jinými hráči v online kooperaci, bez ohledu na to, zda jsou oni v Tier 1 nebo nikoliv. Režim můžete navíc kdykoliv deaktivovat a poté znovu zapnout, o dosažené úspěchy nepřijdete. Informace o nové úrovni uvidí ostatní hráči nad vaší postavou.
Tier 1 není jedinou novinkou pátého updatu. Součástí jsou také nové výzvy a odměny pro druhou sezónu Live Season Challenges.
Na závěr jedna zajímavost. Komunita si myslí, že s touto aktualizací byl do Ghost Recon: Wildlands přidán Yetti. Nasvědčuje tomu zvuková stopa: „Zvláštní zvuk byl slyšet u zničené chatrče…“ Zkusíte se vydat na lov Yettiho?
Po dlouhý době jsem začal GRW hrát. Jenže sám
Hraje tu někdo GRW na PC? Hru jsem jestě nedodělal, jsem za půlkou (sundal jsem 11 Buchonů, zítra dodělám Pašování) … Jestli by někdo chtěl, dejte mi prosím echo 
Momentálně mám Tier 45 (hraju hodinu a půl po dvou a půl měsících)
Děcka neperte se. Tohle je open word [ odkaz ] Kapišto? !
Mad Max, Skyrim, FarCry 4… jsou open world. Mass Effect není.
Takový Dying Light je abych byl fér takový semi open world tedy je rozdělen na velké mapy.
Odpověď na komentář uživatele
Tady ti budu oponovat, Mass Effect: Andromeda neni Open World hra v pravem slova smyslu, jelikoz je rozkouskovana na mensi lokace a rozdelena pomoci loadingu.
Kdezto Wildlands mas jednu obri mapu bez jedineho loadingu (nepocitam filmecky) .
Tudiz ano ME: A muze v nekterych mistech vypadat luxusne, ale to i Wildlands.
Odpověď na komentář uživatele
Semuel
Ach jo, máš dost.
Odpověď na komentář uživatele
To je ten rozdíl jsem dost chytrý na to abych lidi neurazel tak hloupě jaky ty a to ještě když se projevují jako ty. Jinak s lidmi jednám slušně což je tobě cizí. Ale už mě nebavis piš si co chceš od teď te ignoruji.
Odpověď na komentář uživatele
Semuel
No Ty urážíš každého a kamuflovane, takže tak. . Nevim kdo si sedí na vedení chytráku
Odpověď na komentář uživatele
Jasně protože na rozdíl od tvé osoby si nesedím na vedení a poznám rozdíl mezi open world hrou a rádoby open world… Sorry ale tvé komentáře jsou přínosem…. . Na rozdíl od tebe mám aspoň argumenty, ty se zmůžeš tak max na urážky a posměšky. Je mi tě líto.
Je pravda, MEA jsem nehrál, ale nemyslím si, že tam (nebo v nějaké jiné hře) je grafika na takové úrovni, že to místy působí fotorealisticky: [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele
Semuel
Jj jsi ubrecená Ubi-ovecka a dáváš to zretelne najevo svejma rádoby argumentama. Fakt hnus !
Odpověď na komentář uživatele
Vyznáš se vůbec ve hrách? Mass Effect je Open world tak na půl, má sice planety které jsou dost velké ale načítacích míst má 3 p***e. Dohlednost tam rozhodně není stejná ani přibližně a co se týká optimalizace (i na konzoli to dropovalo frps a to je co říct i po opravě obličeju) hra to byla super ale nebyla tak dokonalá jak se jí tu snažíš vykreslovat.
Odpověď na komentář uživatele
Semuel
GR: WL vypadá pěkně pouze na ultra/high, když to už dám na medium, hra vypadá jak 5 let stará. Takové markantní rozdíly v grafickém settings jsem již dlouho neviděl.
Zmíním tedy hru, na které byla odvedeno mnohem více práce než na GR: WL a to Mass Effect Andromeda. Hru, která si zasloužila kritiku, ač si jí zasloužila méně než GR: WL díky začátečnickému týmu.
Dohlednost stejná, grafika lepší díky dobře optimalizovanému Frostbite 3 enginu, hra obsahuje mnohem méně designových chyb a také snímky se drží dobře.
[ odkaz ] Recenze, se kterou souhlasím.
Odpověď na komentář uživatele
Battlefield 1 není open world, nemá takovou dohlednost jako wildlands. Srovnáváš odlišné žánry her, to je vážně objektivní.
Odpověď na komentář uživatele
Back Pa
Opět zmiňuji DICE a Battlefield 1.
Grafika na jiném levelu, hra také multiplatformní, optimalizace perfektní.
Odpověď na komentář uživatele
Back Pa
Ano hra oplývá nejlepší dohledem do vzdálenosti. Level detailů na vzdálenost je bezkonkurenční. Bohužel zde špatná optimalizace se objevuje se špatnou škálovatelností HW a téže stabilitu pří prolínání více prvků na scéně. Naprosto stejným problémem trpí Dying Light.
Bohužel momentálně neexistují lepší hry s takovou mírou detailů vs. požadavky na výkon.
Největší problém vidím v nárocích na paměť VRAM která raketově vzrostla napříč všemi dnešními tituly. Zde se ale objevují náznaky inženýrů že se jedná čistě o nedbalost nebo neschopnost vývojářů her. Podílí se na tom i sám Microsoft, Intel a Nvidia. Hlavně ale MS na to má největší vliv.
Byrokracie, nenasytnost, DRM a nátlak virů to těž znatelně ovlivňuje.
Kupujte vždy a jen nejlepší poměr ceny a výkonu. Čím více se tím bude řídit lidí tím více bude vyvíjen tlak na celý ekosystém abys se tomu přizpůsobil.
Nekupujte prostě Titany a podobné zrůdnosti. Nežerte vývojářům nějaké Ultra efekty apod.
Momentálně top střed vidím jako i5 6400, 8GB RAM a Radeon RX 570 4GB. Vidí to i statistiky.
No já bych řekl, že Ghost Recon nemá úplně špatnou optimalizaci, ta grafika je hodně dobrá a to si holt nějaký ten výkon sežere.