Tvůrci Ace Combat 7: Skies Unknown vydali nové video, v němž Kazutoki Kono odpovídá na různé dotazy fanoušků. Krátce po vydání bylo bohužel staženo (jestli se zase objeví, samozřejmě ho doplníme), ale server DualShockers zachytil všechny podstatné informace, které se mohli hráči z videa dozvědět.
Ace Combat 7 zahrne zhruba 30 ovladatelných letounů. Všechny jsou přitom vytvářeny od nuly, jinými slovy jejich modely a prvky nejsou pouze převzaté z předešlých dílů. Je to z důvodu vývoje hry pro aktuální generaci konzolí. Pouhý port ze starších titulů by nejspíš vyústil ve znatelné zhoršení kvality.
Tvůrci mají přitom za cíl navázat na odkaz celé série, zvlášť s ohledem na to, že od posledního dílu, který se honosil číselným označením, uběhlo už 10 let. Součástí této snahy je očividně zaměření na narativní stránku hry, a to díky účasti scénáristy Sunaa Katabuchiho, který se podílel na vývoji Ace Combat 4 a Ace Combat 5.
Příběh má stát sám o sobě, takže si ho užijí i ti, kteří nehráli předešlé díly, nicméně veteráni se mohou těšit na některé narážky a vtípky, které mají zážitek posunout na zcela jinou úroveň. A jen tak mimochodem, žádná technika ve hře by neměla působit vyloženým sci-fi dojmem. Vyvážení realistických a futuristických prvků se podle všeho v týmu tvůrců často řeší, ale vývojáři se snaží, aby se nic příliš nevzdalovalo realitě.
Nepotěší ale informace o délce kampaně. Ta podle slov tvůrců bude mít jen okolo pěti hodin. Má být ale velkou míru znovuhratelnosti.
Pokud to bude trochu dynamická kampaň, tak s tím nemám problém. Nemám problém hrát jednu dynamickou misi v Armě furt dokola. V DCS furt hraju quick action, což je jedna a ta samá mise
V tomhle nevidím problém, jen doufám v dobrý letový model, který si bude rozumět s joystickem 
Inde som cital, ze herna doba ma byt 5 hodin. To clovek, len tak preleti…