O Far Cry 5 jsme si mohli přečíst první detaily, podívat se na oznamovací trailer a o pár týdnů později na E3 byly k vidění gameplay záběry. Stále toho ale nevíme dostatek, navíc některým hráčům se úplně nepozdává situace, která vypukla ve fiktivní oblasti Hope Conty v americké Montaně. Kult postupně infiltroval všechny sféry dříve poklidného života místních obyvatel a v době vašeho příchodu se kult snaží násilím ovládnout celý regionem. Lidem nejde na rozum, že by něco takového vláda Spojených států amerických dovolila.
Jedním z lákadel Far Cry 5 je ale podpora kooperace v kampani. Se svým kamarádem budete moci projít celou příběhovou kampaní, což ve Far Cry 4 nešlo. Má to však jeden velký háček. Podle nejnovějších informací bude progres kampaní v kooperaci zaznamenávat jen jeden hráč. Ten druhý bude muset poté vše absolvovat sám, aby se posunul v příběhu. To zní podivně. Informace zazněla ve videu německého magazínu Gamestar a my můžeme jen spekulovat, proč se k tomuto kroku Ubisoft odhodlal.
Pokud je to pravda, tak pouze hostitel se bude posouvat příběhem, druhý hráč bude muset poté stejné mise hrát znovu sám nebo s jiným hráčem, aby se dostal dál. Proč? Osobně si myslím, že to může být zapříčiněno hratelností. V kooperaci bude součástí příběhu jen jeden hráč, zatímco kamarád ho bude krýt a podporovat. Kupříkladu ze vzduchu v letadle nebo z dálky odstřelovací puškou.
Far Cry 5 vyjde 27. února 2018 na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Hmm, nikdy jsem od pana Behavioralisty neviděl žádný kladný komentář, čím to asi bude…
Odpověď na komentář uživatele
Behavioralista
Do diskuze u UBI her musis jen kladne
jinak te sezerou [ odkaz ] 
Už mu neodepisuj asi má blbou náladu a šel si jí vylejt sem
Inteligent

Odpověď na komentář uživatele
Chesse
Kdo ti dal právo mi rozkazovat kam můžu jít a co mám napsat?
Nemam kamarady. .
Odpověď na komentář uživatele
Chesse
Tak tak.
Jinak mě se novinka Far Cry svým zasazením (příroda / kult) a i odhalenými společníky (hlavně sniperka a pes) vyloženě trefují do vkusu. Já jsem spokojen a to nijak UBI nežeru. Ale ani mi nijak nevadí. Co jsem od nich hrál, to mě bavilo.
Odpověď na komentář uživatele
Behavioralista
Kdyz jsou tak naho*no jak rikas, proc stale lezes do kazde novinky o Ubi hre? ? Jestli jsou tak spatne, tak je proste ignoruj a ignoruj i vsechny clanky okolo toho, budes pak mit klidnejsi zivot…
"Lidem nejde na rozum, že by něco takového vláda Spojených států amerických dovolila. " – dlouho jsem nečetl takhle absurdní větu
V momentě, kdy V USA je možné (podobně jako v Rusku) , prakticky cokoliv a s kulty v 70 – 80 letech mají poměrně dost zkušeností. Viz například Chrám lidu (1000 lidí spáchalo sebevraždu) a mnohé a mnohé další sekty a kulty. Koho asi tak zajímá, co se děje někde na jihu států v nějaké prd*li, kam dojet do krámu znamená ujet 500 km, že? Ale obecně nejabsurdnější je, že se vůbec něco podobného řeší… ve hrách
Jako kdyby zrovna Far Cry byla nějaká realistická záležitost… holt Američani, no.
Skeptiku
hrál si to ? Ne ? Tak to tady neplácej
. . Trojka byla láčová , čtyřka stála za prd , a ve primalu se mi nelíbili ty mini mise a mini příběhový posuny ale jinak dobrý 
Celý ten jakože příběh je jedna velká hovadina a v tomto případě nějak chybí smysl kooperace. Ubisoft valí jednu sračku za druhou, ale tak hlavně že má hry česky, že.
Jak proč tak je to i v Dying Light a břečel někdo ? nebrečel . Pokud se budou uchovávat statiskiky a levely tak v tom nevidím problém a je to logický . To je článek o ….
Odpověď na komentář uživatele
CzechNeverEnd
Dying Light a Dead Island to měly vyřešeny tak, že tu hru hostuje kdo má odehráno méně v příběhu a ten druhý si část zopakuje a jakmile budou nastejno tak se oboum ukládá progress a postupují společně v příběhu. Nevím proč by to takto nemohlo fungovat i zde.
Mně to teda přijde naprosto logický. Kdyby to bylo jinak, tak by to buďto znamenalo, že ti bude příběh přeskakovat podle toho, na koho se zrovna napojíš, nebo se budeš moct napojit jen na někoho, kdo je na tom v příběhu stejně jako ty…
to sou dementi
Bude to mít i splitscreen multiplayer?
Asi ne, co?