V prvních záběrech z Total War: Warhammer 2 jsme měli možnost vidět útok armády lizardmenů na chrámový komplex uprostřed husté džungle. Výpad se jim nakonec i přes nepříliš povedený start povedl na výbornou. Vznešení elfové dostali na frak a museli se pakovat z posvátných míst ještěřího lidu, který je zahnal mezi hustý porost.
Druhé bitevní video nám ukazuje poslední vzdor armády vznešených elfů, které musí čelit vojsku lizardmenů, jež je zahnalo od chrámového komplexu. Nyní je však do boje vede slanní mág, který ovládá nepřeberné množství magických sil. Špičaté uši jsou na svých pozicích drženy hlavně přítomností legendárního lorda Tyriona, který svým jednotkám poroučí ze sedla svého válečného oře.
Armáda slavného elfího šlechtice je tvořena převážně pěchotními jednotkami. Najdeme v ní efektivní lučištníky, magií vládnoucí kouzelníky, odolné muže s kopím a bojovníky s halapartnami, kteří jsou odolní vůči nárazu. O podporu se v tomto vojsku stará těžká jízda, lučištníci na koních a lehké balisty, které kropí nepřátele pestrým spektrem projektilů. A aby toho nebylo málo, hlídají řady mužů také dva odlišně orientovaní fénixové, jež řady protivníků zaplavují svými elementárními schopnostmi.
Hlavní výhodou vznešených elfů je v této bitvě očividně dobrá kombinace jednotek, které armádou lizardmenů prochází jako nůž máslem. Prakticky již od samého začátku má bránící vojsko navrch. I přes tento fakt nám nové záběry ukázaly mnoho. Snad se v následujících týdnech dočkáme detailního náhledu na temné elfy a dosud neoznámenou chlupatou rasu, jež si libuje v konzumaci chaotitu.
Odpověď na komentář uživatele
V jedničce při bitvě jsem ani nestačil řídit armádu, jak byla ta bitva rychlá. Natož abych se alespoň pokochal tím jak jednotky mezi sebou bojují nebo jak vypadají, když už je mají tak krásně vymodelované. Já jsem žádný názor nezkopíroval, vůbec nevím co to meleš. V Rome 2 mě rychlost bitev celkem vyhovovala. Jestli by ten engine fungoval nebo ne je mi úplně fuk, já si tu bitvu chci alespoň trochu vychutnat a ne 90 procent herní doby trávit na mapě světa.
Super video, já mám už samozřejmě předobědnáno, ale už by mohli oficiálně představit Scaveny, pokud vím tak oficiálně se zatím neví která tu bude ta 4tá rasa, ale je jasně že Scaveni když byli na obrázcích atd…
Odpověď na komentář uživatele
Tak nekupuj, to je toho. Stejně ti budou CA velice vděčni za tvůj velice originální názor, který si vůbec bezmyšlenkovitě nezkopíroval. Tyto bitvy jsou ve skutečnosti ještě o něco delší než ve spoustě předchozích dílech. MED2, Empire a Napoleon. Tyto díly měly obecně mnohem kratší dobu soubojů. A právě až nové TW (Shogun 2…) začaly používat spoustu zbytečných mechanik, které vyusítly v umělé prodlužování herní/soubojové doby. Začali dělat zbytečně složité animace (Rome 2) , které často způsobovali, že se bojovníci zasekli v nekonečném loopu dloooouhé animace, která mohla a většinou i trvala přes dvě minuty. Rozcupovaná jednotka v předem prohrané bitvě se mohla vrátit i na třikrát. Při střetu jednotek, bojovaly vždy jen a pouze první linie, nešvar ještě z úplně prvních TW. A tohle všechno tuto dobu prodlužovalo do absurdních minut, kde už v půlce by samotní vojáci byli na pokraji sil. Jedna věc je, že tady ve Warhammeru už žádné Rome 2 style animace soubojů prakticky nejsou, "routing" mechaniky jsou předělané a po dlouhé době, díky monster jednotkám, nebojují vždy a pouze první linie. A promiň, ale fakt si myslíš, že by engine Rome 2 fungoval ve Warhammer dílech? Tady ve Warhammeru si prostě jeden dinousaur za pár sekund poradí s desítkou špičkově vycvičených jednotek, no to je toho. Se na ně má jako dvě minuty koukat v animaci, jako tomu bylo dřív, nebo co by si po něm vlastně chtěl?
Odpověď na komentář uživatele
AviaRa
Stane se
dík moc za opravu.
Jsou to Vznešení Elfové… Minule jste udělali stejnou chybu, ale nakonec jste to opravili.
Odpověď na komentář uživatele
Jo ta extrémně krátká délka bitev je stále zarážející, když si to člověk srovná se střety z Medievalu, Rome či Shoguna je to hned jiná písnička. Osobně v prodloužení normální cestou nedoufám, snad se o to postará moderská obec.
Odpověď na komentář uživatele
Nechci ti nic říkat, ale Warhammer tu byl před Warcraftem
Má také hlubší lore než je lore Warcraftu 

LoTR byl před Warhammerem ale jeho univerzum je takové čistší. Příběhy ve Warhammeru většinou nekončí dobrým koncem ale pořádným masakrem nebo momentem, jenž ti vezme dech. Každé univerzum je ve finále mířeno na jinou fanouškovskou obec
Bitvy jsou hrozně krátké, jako v prvním díle. Tohle mi vadí tolik, že si druhý díl možná ani nekoupím
Tak nevím…Vám to nepřijde, jako naprosto neoriginální fantasy, které jen kopíruje Lord of the Rings a Warcraft ?
Už aby bylo září