ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Resident Evil 4 remake

    Resident Evil 4 remake zaznamenal na Steamu nejlepší start v historii série

    Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun

    Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun

    Witchfire

    Witchfire od autorů Painkillera v nové ukázce z hraní

    Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

    Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

    GOG

    GOG rozdává hru zdarma

    Unikly záběry z hraní dema Sonic Frontiers

    Sonic Frontiers dostal update Sights, Sounds, and Speed

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Resident Evil 4 remake

    Resident Evil 4 remake zaznamenal na Steamu nejlepší start v historii série

    Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun

    Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun

    Witchfire

    Witchfire od autorů Painkillera v nové ukázce z hraní

    Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

    Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

    GOG

    GOG rozdává hru zdarma

    Unikly záběry z hraní dema Sonic Frontiers

    Sonic Frontiers dostal update Sights, Sounds, and Speed

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Casey Hudson se vrací do BioWare, zaujme pozici generálního manažera

Martin Cvrček autor: Martin Cvrček
19. 7. 2017
v sekci Novinky
32
Casey Hudson se vrací do BioWare, zaujme pozici generálního manažera 37278 bioware hudson
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Opět dochází k organizačním změnám ve studiu BioWare. Po restrukturalizaci týmu v Montrealu, který byl zodpovědný za rozporuplně přijatý Mass Effect: Andromeda, přichází změna na pozici generálního manažera. Aaryn Flynn po 17 letech práce ve studiu odchází z BioWare a nahradí ho Casey Hudson, který z BioWare odešel v roce 2014, aby se věnoval HoloLens v Microsoftu.

Hudson, který začal v BioWare pracovat před 20 lety, je považován za jednoho z klíčových lidí stojících za původní trilogií Mass Effectu. Také pracoval na Star Wars: Knights of the Old Republic nebo Jade Empire. Spolu s Aarynem Flynnem navíc vymýšlel základy chystané hry Anthem. Flynn oproti tomu pracoval na všech dílech Dragon Age, na Mass Effectu 2, Mass Effectu 3, Knighs of the Old Republic nebo Neverwinter Nights, takže jeho portfolio ani zdaleka nezahrnuje pouze Mass Effect: Andromeda.

Proč vůbec Flynn odchází? Ve vyjádření na blogu BioWare naznačuje, že za odchod mohou záležitosti v jeho osobním životě a že se k němu odhodlal teprve ve chvíli, kdy bylo jasné, že Casey Hudson může převzít vůdčí otěže studia. S ohledem na to, že se nacházíme jen několik měsíců od vydání Mass Effectu: Andromeda, jehož komerční a kritické přijetí nesplnilo očekávání, se ale nelze dost dobře ubránit spekulaci, že za Flynnův ústup ze scény může spíše ožehavá situace s novým Mass Effectem. Ta se podepsala i na aktuální pověsti BioWare.

Je možné, že Flynn byl takříkajíc odejit, protože je spojován s relativním neúspěchem Andromedy, zatímco Hudson je všeobecně oblíbeným vývojářem, který by mohl být pro BioWare jakousi novou nadějí. Už kvůli Anthem, v nějž očividně BioWare a EA v pozici vydavatele a majitele studia dost věří.

Není to každopádně poprvé, co se nějaký výrazný zaměstnanec BioWare vrátil do studia po několika letech přestávky. Spisovatel a scénárista Drew Karpyshyn odešel ze studia v roce 2012, aby se vrátil o tři roky později. I on momentálně pracuje na Anthem.

 

1 z 2
- +
Casey Hudson se vrací do BioWare, zaujme pozici generálního manažera 147421
Casey Hudson se vrací do BioWare, zaujme pozici generálního manažera 147420

1.

2.

Štítky: AnthemBioWareElectronic Artsmass effect: andromeda
Předchozí článek

Doomfist z Overwatch vyjde 27. července

Další článek

Sniper Elite 4 se dočkal bezplatného i placeného dodatečného obsahu

Související články

Battlefield
Novinky

EA stahuje z prodeje starší díly série Battlefield

před 2 dny
EA
Novinky

EA by mohlo již brzy představit novou závodní hru

před 1 týdnem
Battlefield 2042
Novinky

Battlefield 2042 je aktuálně k dispozici zdarma na Steamu

před 1 týdnem
Další článek
Sniper Elite 4 se dočkal bezplatného i placeného dodatečného obsahu 37280 sniperelite4

Sniper Elite 4 se dočkal bezplatného i placeného dodatečného obsahu

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    32 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    13 Autoři komentářů
    Mr.LolendoMarek_TvrdyJames FaithFoxholeLuckyBaal Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Marek Tvrdý

      To že nevydělali je za prvé chyba firmy a za druhé díky podělanému trendu tedy zákazníkům co se chovají jako zombíci.

      A ještě za třetí díky volnému trhu kdy si dělá každý co chce.

      Nejsou ani dané řádně normy jak odlišovat správně žánr her. Her je dnes plná prd3l a i já jako zkušení hráč mám problém některé zařadit.

      Aby věci fungovali tak musí existovat určité normy které je třeba dodržovat. Bez referenčního modelu ISO/OSI tedy dnes TCP/IP by nemohl internet fungovat jak dnes funguje.

      Vše je dne problém ve vzdělání. Problém je že mnozí ani neví co to samotné vzdělání znamená. Rozhodně to neznamená nazpaměť naučený Shannonův teorém vzoreček.

      Znamená to v prvé řadě umět se učit a pracovat s informacemi. Sebekázně a kriticizmus vůči vlastním emocím.

      Je to věda prostě.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      21. 7. 2017 20:36
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Jakub Jaroš Faith

      Zjednodušeně napsáno ale jo. Proč ne.

      Problém dnešních her je jejich hlavní podstata. Tedy nekoneční ekonomický růstu (blbost na "N"tou) . Tedy hlavně protočit prachy.

      Hry se dělají podle profláklé osnovy která se neustále utváří podle trendu. Samotný trend považují jako za chorobu lidstva. Je jen ukázkou omezení mysli a dekadence. Takový "Zombiizmus" :D

      Jak dnes lidi se jen vlečkou a slintaj ve frontách na nové iPhony a Samsungy tak dnes herní průmysl je napřed a nechá rovnou lidi si předplácet hry s muck muck bonusovým obsahem. Jako třeba fialové kouříky v nově chystaném NFS.

      Jako soráč ale nejsem úplně tak blběj abych nepoznal Ementál od kvalitního Eidamu. Navíc dnes se na tom Ementálu dělá plíseň. Taková plíseň že z vašeho PCčka udělá 386stu a vy jako správný Mentál si jdete koupit Titan XP s i9.

      Dnešní celý zábavní průmysl je jedna obrovská žumpa na protáčení prachů. Ať už je to hudba, filmy, seriály, knížky… či hry. Všechno je to na stejné brdo.

      Po dlouhé době napadl Evropský parlament rozumný nápad. Že by nakázaly aby hlavně elektronika byla dělaná aby se dala opravovat a měla delší trvanlivost. Ono to dá rozum protože pokud se brzo něco nezmění tak za 100 let budeme mít ukládku i na Marsu.

      Dělám v nadnárodní firmě takže mám velice přesnou představu jak to všechno funguje.

      Marek_Tvrdy:

      Ano teoreticky by to takhle mělo fungovat. Bohužel realita je odlišná.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      21. 7. 2017 20:24
      Marek Tvrdý
      Komunita
      Level 46
      Marek Tvrdý
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Jakub Jaroš Faith

      A pak jsou lidi, co pracují v korporátu a ví, jak to reálně funguje při vývoji software. Spousta skvělých her nevydělala a studia byla zavřena, lidi vyhozeni.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      21. 7. 2017 14:53
      James Faith
      Komunita
      Level 39
      James Faith
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

      Podle mé osobní zkušenostmi s mnoha různými hráči různého věku prochází průměrný hráč třemi fázemi

      1. Naivita – tvůrci a producenti jsou kamarádi, co dělají všechno pro nás a musí nám dávat vše, co chceme

      2. Paranoia – všechno, co tvůrci a producenti dělají, je jen podraz na hráče a snaha ho nefér odrbat. Je to taková protireakce na nenaplněnou naivitu.

      3. Realismus – člověk už dokáže rozlišit normální obchodní praktiku, vlastní nereálné představy a skutečné podrazy.

      Hráč "vyroste" až ve fázi 3.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      21. 7. 2017 12:22
      Foxhole
      Komunita
      Level 24
      Foxhole
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

      Vyrastol si do pesimistickeho ufrflanca.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      21. 7. 2017 11:29
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Marek Tvrdý

      Bohužel svět takhle naivně už nevnímám. Už jsem z toho takříkajíc vyrostl.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      20. 7. 2017 12:11
      Marek Tvrdý
      Komunita
      Level 46
      Marek Tvrdý
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

      DLC zde nejsou kvůli dojení, ale aby se nemusel rozpouštět tým po dokončení práce, na které dotyční lidi pracují. Tak jako řezník nechová krávu od telete, tak ani vývojáři hry nedělají všechno. A pokud někdo svou práci dodělal, tak ho buď musím přesunou na jinou práci, nebo vyhodit. A právě DLC je poměrně zajímavé řešení, kam uklidit takové lidi. Pokud se vám hra líbí, podpořte její tvůrce tím, že si koupíte Season pass, abych tvůrci mohli i nadále na takové hře pracovat. Odmítáním Season pass de-facto říkáte, že vás hra nezaujala a studio má lidi raději propustit, či se věnovat zcela jiné hře.

      Spousta her má různě ořezaný obsah. I velice úspěšně hry, jako je například God of War III na Playstation, mají část hry vystřiženou, protože se nestíhalo je dodělat v požadované kvalitě. Ale zatímco u některých her se těchto částí časem dočkáme v DLC, u jiných je nikdy neuvidíme.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      20. 7. 2017 9:45
      LuckyBaal
      Komunita
      Level 35
      LuckyBaal
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Jakub Jaroš Faith

      To jsem nevěděl, díky :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      20. 7. 2017 7:25
      James Faith
      Komunita
      Level 39
      James Faith
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      "Být odejit" je sousloví, které se běžně používá k zdánlivě dobrovolnému odchodu z funkce nebo práce.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 7. 2017 23:50
      LuckyBaal
      Komunita
      Level 35
      LuckyBaal
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Upravil bych větu: "Je možné, že Flynn byl takříkajíc odejit…. " na Je možné, že Flynn byl takříkajíc donucen (nebo tak něco) odejit…" :-)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 7. 2017 23:13
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      EA chce jenom velkou dojičku. Hromada DLC. Exkluzivní obsah pro předplatitelé… Čili nevěřím že s tím něco Casey Hudson nadělá.

      Můžeme jen doufat ve stravitelný funkční průměr.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 7. 2017 22:49
      Alcatras
      Komunita
      Level 44
      Alcatras
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon

      spoiler
      Tak to je divné. Viděl jsem video, které bylo dlouhé a dopadlo špatně díky nízkým bodům. Základní špatný konec jsem hrál, ale tento je jiný. I u DLC musíš sbírat bodíky. [ odkaz ]

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 7. 2017 21:54
      Ria Kon
      Komunita
      Level 44
      Ria Kon
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Alcatras

      spoiler
      Pokud máš stažené DLC Ectended Cut, které je zdarma, tak to ruší veškeré ovlivnění galaktické připravenosti na konečný výsledek (=zničení planet+reaperů nebo jen reaperů) . Takže si můžeš vybrat cokoliv a silně ho doporučuju mít nainstalovaný, jelikož celý konec je daleko zajímavější a o cca 30 minut delší.

      Pokud nemáš, rak musíš nasbírat bodíky galakticke připravenosti po onu optimální čárku. Body dostáváš ze všech možných vedlejšáků a rekrutování hlavní armády.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 7. 2017 21:48
      Alcatras
      Komunita
      Level 44
      Alcatras
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Jakub Jaroš Faith

      spoiler
      Chci se zeptat. Na konci ME3 s volbou zničit reapery jsou 2 možnosti. S nízkým ems si zničil celý jeden vesmír a s vysokým ems si zničil jen reapery. Miluju tu sérii a hrál jsem to od 1 až do 3 dílu. Jen se chci zeptat, kde to ems získat a popřípadě kde zjistit její statistiku, kolik jich mám :)

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 7. 2017 19:24
      James Faith
      Komunita
      Level 39
      James Faith
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele AsuraCzech

      Nabídka se opravdu měnila.

      Byly tam 3 varianty Destroy, 2 varianty Control a pak 1 Synthesis. Podle výše bodů se nabízelo 7 různých kombinací závěrečných voleb.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      19. 7. 2017 15:59

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Anno 1800 představuje expanzi New World Rising

      Anno 1800 je dostupné zdarma

      18. 3. 2023
      Epic

      Epic rozdává hru zdarma

      16. 3. 2023
      zdarma

      Aktivujte si zdarma horor s českou lokalizací

      20. 3. 2023
      Epic

      Epic nabízí hru zdarma

      23. 3. 2023
      Atomic Heart

      Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci

      95
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      43
      Herní obchod Xzone mění své logo

      Herní obchod Xzone mění své logo

      24
      Video průvodce školou v Hogwarts Legacy

      Pouze 25 % hráčů se podařilo pokořit Hogwarts Legacy

      24
      Resident Evil 4 remake

      Resident Evil 4 remake zaznamenal na Steamu nejlepší start v historii série

      24. 3. 2023
      Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun

      Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun

      24. 3. 2023
      Witchfire

      Witchfire od autorů Painkillera v nové ukázce z hraní

      24. 3. 2023
      Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

      Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní

      24. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Repry: Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun
      • Repry: Witchfire od autorů Painkillera v nové ukázce z hraní
      • Horizont událostí: Prohlédněte si nové záběry z retro střílečky Warhammer 40K: Boltgun
      • Horizont událostí: Lies of P přichází s novou ukázkou z hraní
      • Geralt z Rivie: Český Crime Boss: Rockay City ukazuje zpracování loupeží
      • Monkeyskunk: Startuje otevřená beta Diabla IV, hráče zřejmě čekají dlouhé fronty
      Diabla IV

      Podívejte se na porovnání jednotlivých verzí Diabla IV

      20. 3. 2023
      Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

      Tekken 8 představuje uhlazeného Larse Alexanderssona

      22. 3. 2023
      Do Jurassic World Evolution 2 míří opeření dinosauři

      Do Jurassic World Evolution 2 míří opeření dinosauři

      23. 3. 2023
      Sherlock Holmes The Awakened

      Sherlock Holmes The Awakened v nové ukázce láká na ústřední dvojici

      23. 3. 2023
      Vietcong

      Vietcong se dočkal vydání neoficiálního remasteru

      24. 3. 2023
      Amnesia: The Bunker

      Amnesia: The Bunker v nové ukázce láká na příběh

      18. 3. 2023
      Resident Evil 4 Remake

      Začíná se mluvit o podobě dodatečného obsahu pro Resident Evil 4 Remake

      20. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář