Opět dochází k organizačním změnám ve studiu BioWare. Po restrukturalizaci týmu v Montrealu, který byl zodpovědný za rozporuplně přijatý Mass Effect: Andromeda, přichází změna na pozici generálního manažera. Aaryn Flynn po 17 letech práce ve studiu odchází z BioWare a nahradí ho Casey Hudson, který z BioWare odešel v roce 2014, aby se věnoval HoloLens v Microsoftu.
Hudson, který začal v BioWare pracovat před 20 lety, je považován za jednoho z klíčových lidí stojících za původní trilogií Mass Effectu. Také pracoval na Star Wars: Knights of the Old Republic nebo Jade Empire. Spolu s Aarynem Flynnem navíc vymýšlel základy chystané hry Anthem. Flynn oproti tomu pracoval na všech dílech Dragon Age, na Mass Effectu 2, Mass Effectu 3, Knighs of the Old Republic nebo Neverwinter Nights, takže jeho portfolio ani zdaleka nezahrnuje pouze Mass Effect: Andromeda.
Proč vůbec Flynn odchází? Ve vyjádření na blogu BioWare naznačuje, že za odchod mohou záležitosti v jeho osobním životě a že se k němu odhodlal teprve ve chvíli, kdy bylo jasné, že Casey Hudson může převzít vůdčí otěže studia. S ohledem na to, že se nacházíme jen několik měsíců od vydání Mass Effectu: Andromeda, jehož komerční a kritické přijetí nesplnilo očekávání, se ale nelze dost dobře ubránit spekulaci, že za Flynnův ústup ze scény může spíše ožehavá situace s novým Mass Effectem. Ta se podepsala i na aktuální pověsti BioWare.
Je možné, že Flynn byl takříkajíc odejit, protože je spojován s relativním neúspěchem Andromedy, zatímco Hudson je všeobecně oblíbeným vývojářem, který by mohl být pro BioWare jakousi novou nadějí. Už kvůli Anthem, v nějž očividně BioWare a EA v pozici vydavatele a majitele studia dost věří.
Není to každopádně poprvé, co se nějaký výrazný zaměstnanec BioWare vrátil do studia po několika letech přestávky. Spisovatel a scénárista Drew Karpyshyn odešel ze studia v roce 2012, aby se vrátil o tři roky později. I on momentálně pracuje na Anthem.
Odpověď na komentář uživatele
Marek Tvrdý
To že nevydělali je za prvé chyba firmy a za druhé díky podělanému trendu tedy zákazníkům co se chovají jako zombíci.
A ještě za třetí díky volnému trhu kdy si dělá každý co chce.
Nejsou ani dané řádně normy jak odlišovat správně žánr her. Her je dnes plná prd3l a i já jako zkušení hráč mám problém některé zařadit.
Aby věci fungovali tak musí existovat určité normy které je třeba dodržovat. Bez referenčního modelu ISO/OSI tedy dnes TCP/IP by nemohl internet fungovat jak dnes funguje.
Vše je dne problém ve vzdělání. Problém je že mnozí ani neví co to samotné vzdělání znamená. Rozhodně to neznamená nazpaměť naučený Shannonův teorém vzoreček.
Znamená to v prvé řadě umět se učit a pracovat s informacemi. Sebekázně a kriticizmus vůči vlastním emocím.
Je to věda prostě.
Odpověď na komentář uživatele
Jakub Jaroš Faith
Zjednodušeně napsáno ale jo. Proč ne.
Problém dnešních her je jejich hlavní podstata. Tedy nekoneční ekonomický růstu (blbost na "N"tou) . Tedy hlavně protočit prachy.

Hry se dělají podle profláklé osnovy která se neustále utváří podle trendu. Samotný trend považují jako za chorobu lidstva. Je jen ukázkou omezení mysli a dekadence. Takový "Zombiizmus"
Jak dnes lidi se jen vlečkou a slintaj ve frontách na nové iPhony a Samsungy tak dnes herní průmysl je napřed a nechá rovnou lidi si předplácet hry s muck muck bonusovým obsahem. Jako třeba fialové kouříky v nově chystaném NFS.
Jako soráč ale nejsem úplně tak blběj abych nepoznal Ementál od kvalitního Eidamu. Navíc dnes se na tom Ementálu dělá plíseň. Taková plíseň že z vašeho PCčka udělá 386stu a vy jako správný Mentál si jdete koupit Titan XP s i9.
Dnešní celý zábavní průmysl je jedna obrovská žumpa na protáčení prachů. Ať už je to hudba, filmy, seriály, knížky… či hry. Všechno je to na stejné brdo.
Po dlouhé době napadl Evropský parlament rozumný nápad. Že by nakázaly aby hlavně elektronika byla dělaná aby se dala opravovat a měla delší trvanlivost. Ono to dá rozum protože pokud se brzo něco nezmění tak za 100 let budeme mít ukládku i na Marsu.
Dělám v nadnárodní firmě takže mám velice přesnou představu jak to všechno funguje.
Marek_Tvrdy:
Ano teoreticky by to takhle mělo fungovat. Bohužel realita je odlišná.
Odpověď na komentář uživatele
Jakub Jaroš Faith
A pak jsou lidi, co pracují v korporátu a ví, jak to reálně funguje při vývoji software. Spousta skvělých her nevydělala a studia byla zavřena, lidi vyhozeni.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Podle mé osobní zkušenostmi s mnoha různými hráči různého věku prochází průměrný hráč třemi fázemi
1. Naivita – tvůrci a producenti jsou kamarádi, co dělají všechno pro nás a musí nám dávat vše, co chceme
2. Paranoia – všechno, co tvůrci a producenti dělají, je jen podraz na hráče a snaha ho nefér odrbat. Je to taková protireakce na nenaplněnou naivitu.
3. Realismus – člověk už dokáže rozlišit normální obchodní praktiku, vlastní nereálné představy a skutečné podrazy.
Hráč "vyroste" až ve fázi 3.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Vyrastol si do pesimistickeho ufrflanca.
Odpověď na komentář uživatele
Marek Tvrdý
Bohužel svět takhle naivně už nevnímám. Už jsem z toho takříkajíc vyrostl.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
DLC zde nejsou kvůli dojení, ale aby se nemusel rozpouštět tým po dokončení práce, na které dotyční lidi pracují. Tak jako řezník nechová krávu od telete, tak ani vývojáři hry nedělají všechno. A pokud někdo svou práci dodělal, tak ho buď musím přesunou na jinou práci, nebo vyhodit. A právě DLC je poměrně zajímavé řešení, kam uklidit takové lidi. Pokud se vám hra líbí, podpořte její tvůrce tím, že si koupíte Season pass, abych tvůrci mohli i nadále na takové hře pracovat. Odmítáním Season pass de-facto říkáte, že vás hra nezaujala a studio má lidi raději propustit, či se věnovat zcela jiné hře.
Spousta her má různě ořezaný obsah. I velice úspěšně hry, jako je například God of War III na Playstation, mají část hry vystřiženou, protože se nestíhalo je dodělat v požadované kvalitě. Ale zatímco u některých her se těchto částí časem dočkáme v DLC, u jiných je nikdy neuvidíme.
Odpověď na komentář uživatele
Jakub Jaroš Faith
To jsem nevěděl, díky
Odpověď na komentář uživatele
"Být odejit" je sousloví, které se běžně používá k zdánlivě dobrovolnému odchodu z funkce nebo práce.
Upravil bych větu: "Je možné, že Flynn byl takříkajíc odejit…. " na Je možné, že Flynn byl takříkajíc donucen (nebo tak něco) odejit…"
EA chce jenom velkou dojičku. Hromada DLC. Exkluzivní obsah pro předplatitelé… Čili nevěřím že s tím něco Casey Hudson nadělá.
Můžeme jen doufat ve stravitelný funkční průměr.
Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon
Odpověď na komentář uživatele
Alcatras
Pokud nemáš, rak musíš nasbírat bodíky galakticke připravenosti po onu optimální čárku. Body dostáváš ze všech možných vedlejšáků a rekrutování hlavní armády.
Odpověď na komentář uživatele
Jakub Jaroš Faith
Odpověď na komentář uživatele
AsuraCzech
Nabídka se opravdu měnila.
Byly tam 3 varianty Destroy, 2 varianty Control a pak 1 Synthesis. Podle výše bodů se nabízelo 7 různých kombinací závěrečných voleb.