Není to tak dávno, co jsme vás informovali, že po všeobecně rozporuplném přijetí Mass Effectu: Andromeda došlo k organizačním změnám v týmu BioWare Montreal, který má hru na svědomí. Tehdy se hovořilo o zmenšení studia a přesunu některých vývojářů do studia Motive, které také operuje v Montrealu a které pracuje na singleplayerové kampani Star Wars: Battlefrontu 2 a na zcela nové značce. Ta vzniká pod vedením Jade Raymond, matky série Assassin's Creed. Motive také vypomáhá s vývojem akční adventury Star Wars, na níž pracuje studio Visceral pod vedením scénáristky Uncharted Amy Hennig.
O tom, že situace s Mass Effectem: Andromeda a BioWare Montreal stále není ideální, svědčila i nedávná konference vedení EA s investory, na němž byl nový Mass Effect řešen co možná nejméně (i tak se ale významnou měrou podílel na nedávných prodejích her od EA). Také zde padlo prohlášení, že BioWare Montreal a Motive jsou nyní jedno a to samé studio. To následně potvrdil mluvčí EA serveru Techraptor.
„Týmy v EA Worldwide Studios jsou plné talentu a my více než kdy jindy podporujeme spolupráci mezi studii při vývoji klíčových projektů. S ohledem na vývoj několika důležitých projektů v Montrealu slučujeme BioWare Montreal s Motive Studios. Jedná se o dlouhodobý proces, nicméně na každého v týmu čekají vzrušující role a příležitosti.
BioWare pokračuje s prací na nových titulech – včetně napjatě očekávané hry Anthem. To, co BioWare chystá dál, je velmi vzrušující a jsme rádi, že se Casey Hudson vrací do vedení studií v Edmontonu a Austinu.“
BioWare Montreal jako takové je tedy očividně věcí minulosti, nyní je zkrátka součástí Motive. O skutečnosti, že tým zodpovědný za Mass Effect: Andromeda již není vnímán jako součást BioWare, svědčí i poslední slova o návratu Caseyho Hudsona (více o tomto tématu zde) a vyslovená zmínka o týmech v Edmontonu a Austinu. Právě ty a jenom ty podle všeho tvoří aktuální podobu BioWare.
Nutno podotknout, že Mass Effect: Andromeda je stále podporován. Zrovna včera vyšel patch 1.10, který provádí menší změny v multiplayeru. Fakt, že už BioWare Montreal neexistuje, je ale dosud největším důvodem myslet si, že na dlouho očekávané singleplayerové DLC prostě nedojde. V Motive Studios mají nepochybně plné ruce práce s jinými projekty, BioWare v Austinu pokračuje v podpoře MMORPG Star Wars: The Old Republic, zatímco v Edmontonu připravují Anthem a další projekt, kterým je podle dostupných informací další Dragon Age.
wtf missclick
prostě me mělo smůlu že v tý době vyšlo víceméně dokonale odladěný horizon. . já už mam teď nahráno cca 20 hodin na andromedě a ty detaily jsou tam skvělé. . jak mysleli i na to, že jsme pro ně cizáci a tak na nexusu je hala, kde představují jednotlivé rasy
příběh zatím super a taky zatím mám názor, že je to lepší díl než me3. .
jasný, že me1 a hlavně me2 jsou klasika a tu asi těžko nekdy překonají.
Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon
Dobře, animace byly fiasko, proti tomu nemůžu nic říct
Ale já si jinak hru užíval na high detaily na svém zestárlém PC bez problémů. Když v prvním patchi upravili lip sync a facials (
) , tak jsem nechápal všechny ty lidi, co pravděpodobně hrajou starou warez verzi a nadávají na technickou stránku
Nestihl jsem předtím hrát předchozí ME, ani jiný hry od Bioware (a mezi KOTOR a KOTOR II si dycky vyberu druhý díl) , ale v porovnání s jinýma novinkama jsem nepostřehl ani nějaký propad v kvalitě konverzací.
Pro mně je synonymum Bioware spíš klasická formula – tutoriálová lokace/planeta, první lokace, potom další čtyři "open world" lokace, po třetí lokaci zvrat v příběhu, předposlední mise (sex po ní) a závěrečná výprava
v tom je MEA lepší jak třeba ME3 
Odpověď na komentář uživatele
Tejkr
To mě nechápej špatně, ME Andromedu po příběhové a gameplayové stránce mám moc ráda. A dokonce sem toho názoru, že parťáci v rámci jednoho dílu byli daleko lépe napsaní a komplikovanější, než v takovém ME1.
Ale na druhou stranu – co se týče technického stavu hrer + kvalita dialogů (ne témat, ale konkrétních vět a styl "vyjadřování") , celý DLC systém a v některých případech i kavalita vedlejších úkolů – tam mi prostě příjde, že BW upadá.
Ještě bych zapomněla na stale menší počet zásadních rozhodnutí a hlavně menší ne-li žádné důsledky oněch rozhodnutí. C’mon… to přece bylo synonymum pro BioWare!
Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon
S Andromedou to nevyslo to je jasne. Ale v poslednom obdobi si nie som vedomy ziadnych velkych odchodov. Oddisiel Flynn ale to po fiasku bolo ziaduce, vratil sa Hudson, Karpyshin. ME znacku ma zase v rukach Edmonton. To nie su uplne zle veci. Bohuzial ME ma pauzu ale urcite znacka nie je nrtva, to ani len nahodou.
Odpověď na komentář uživatele
eVe-CZ
"nezajímá mě váš názor", stejně sem pořád chodí, čte to a reaguje na nás

Kámo tak už si vyber
Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon
To ti nemělo změnit názor, jen že všechny ostatní informace o Bioware nejsou moc podstatný, není to jako když parta lidí odejde dělat hry po svým
Já se původně taky bránil SWTOR a když jsem to před nějakou dobou začal hrát, nemohl jsem uvěřit, co jsem si to myslel
A ať jsou názory na ME: A jakékoliv, pro mně to není propadák nebo špatný zakončený ME. Je to daleko větší universum než DA, aby se na to vykašlali, o to strach nemám
eVe-CZ: get the fook out
Nevnímej si to pro sebe 
Myslím si že vaše komenty nemají smysl stejnak je nevnímám
tak si užijte to osočení a nechte to být každý má nějaký názor a mě váš bohužel nezajímá
to spíš možná tebe nebyl si zůčastnění a píšeš se zpožděním ale stejnak vše musíš hájit
já to řešit nehodlám každpádně bioware na tom nemá 100% zisku a spíš to jen svalování problému na někoho kdo za to pořádně nemůže

Odpověď na komentář uživatele
Tejkr
Většina lidí, když umře, je to špatná zpráva. Teď nechci být hnusná, ale pokud by šlo jen o tuhle zprávu, tak by se mé smýšlení ohledně BioWare nijak nezměnilo.
Navíc tohle je čistě můj subjektivní názor. Až vyjde Anthem (a pokud to nebude rozbořená hra už při launchi) , určitě se najdou lidé, kteří budou hlásat "BW konečně udělalo pořádnou hru". A jestli to bude MMO/Destiny styl, jak se doposud zdá… já to rozhodně nebudu, jelikož pro mě taková hra nemá hodnotu.
Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon
Tohle je jediná špatná zpráva
[ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele
Foxhole
To jak EA komentuje, či spíše nekomentuje výsledky Andromedy. ME franchise u ledu. Odchod zaměstnanců, kteří se podíleli na nejúspěšnějších hrách od BioWare. Celkově celý vývoj/nevývoj Andromedy. Stále menší šance na DLC k této hře. Anthem je MMO….
Řekněme, že ten sešup začal DA Inquisition, ale v dnešním porovnání to byla zlatá hra s parádním launchem.
Odpověď na komentář uživatele
eVe-CZ
Neřekl bych, že se kohokoliv dotkly tvoje komenty o EA, spíš obecně tvoje uvažování a argumenty
Zatímco tady spousta lidí napsala proč za to může Bioware, tvůj jediný argument je "EA dokážou hru zmrvit kvůli prachům a časovýmu období" (jakože to chtěli dělat v renesanci, ale nebyly počítače
) … apod. se používá jako "a podobně", ale ty už nemáš další argumenty 
Taková arogance a sebedůvěra ve vlastní trollovací schopnosti
Já na to mám potřebu odpovědět hlavně kvůli tomu na konci
Sloučení studia mně moc nezajímá, ME: A nehraju tak často, ale když už, tak tam strávím několik hodin, SWTOR, to jsou hodiny napříč servery a těším se na nový ip od Bioware…
Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon
Ake posledne novinky? Myslis tu pozitivnu spravu kde sa na celo firmy dostal veteran Casey Hudson? Ved to je dobra sprava a to, ze konci Montreal nie je ziadna skoda.
Moje důvěra a víra ve schopnosti BioWare se s posledními novinkami dostala na úplné minimum. Stejně jako počet zbývajících klíčových veteránů tohoto studia. Smutné.
Odpověď na komentář uživatele
eVe-CZ
A ty na čem jedeš?
Vůbec nevím co se tu snažíš říct