Souboje v předchozích dílech Assassin’s Creed byly všelijaké, podle mnohých šlo často o nejen z nejslabších prvků. Ubisoft si je toho vědom a rozhodl se přechod série do Egypta využít a představit přepracované souboje.
Do Assassin’s Creed: Origins měl být implementován systém, který zajistí náročné boje, během kterých budeme používat různé zbraně, několik typů útoků, štít pro krytí, úskoky a vyhýbání. Podle slov autorů budeme muset ke každému nepříteli přistupovat individuálním způsobem. Především pak k silným bossům. To bude kupříkladu velký chlap s kladivem. Setkáme se s ním mimo jiné v aréně.
Důležitou roli bude hrát také luk. K dispozici budeme mít sadu různých šípů, každý vhodný k něčemu jinému. S Origins do série přichází dokonce i RPG systém, kdy každá zbraň má specifickou úroveň útoku a silné a slabé stránky.
Assassin's Creed: Origins vyjde 27. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Odpověď na komentář uživatele
fordzy
Jestli jsi viděl "prakticky žádný parkour", tak jsi se asi díval na špatná videa. Navíc, zatím byly gameplay videa převážně z pouště, ale nesmíme zapomínat že tam bude taky Memphis.
A co všem do řiti vadí na tom, že při zasažení vyskočí čísla?
Mimochodem, zatím jsi asi Origins nehrál, a tedy ani jako my neznáš příběh, tak jak to můžeš porovnávat s Eziovou trilogií.
"Zatím neukázali žádný wow prvek" takže prostředí, který je úžasně kontrastní ti nepřijde dost "wow"?
A jak si představuješ, že by Ubi okopírovalo dialogy ze Zaklínače? To myslíš úplně doslova, větu po větě, nebo co myslíš? Protože mně tohle připadá jako úplná pitomost.
Odpověď na komentář uživatele
fordzy
"…čekal bych že okopiruji ty prvky kvůli kterým je Zaklínač populární, to jest dobré postavy, zajímavý příběh, nelineární a originální questy, uvěřitelny svět, kvalitní dialogy i pěkné cutscény.
JInými slovy mají okopírovat věci, které jsou, s výjimkou nelinearity, naprosto subjektivní a snaží se o ně s různou měrou úspěchu každá hra a stejně to nesedne všem?
Odpověď na komentář uživatele
Corvus
Zahraj si Eziovu trilogii a nějaké Origins ti bude připadat jako 20 let starý Geraltův vtip. Nevadí mi že kopírují Zaklínače, ale čekal bych že okopiruji ty prvky kvůli kterým je Zaklínač populární, to jest dobré postavy, zajímavý příběh, nelineární a originální questy, uvěřitelny svět, kvalitní dialogy i pěkné cutscény. Z Origins jsem zatím viděl jen stereotypní vesničky, soubojak s nepredvidatelnymi hit boxy a nesedícimi animacemi, nezájimave cutscény se špatným lipsincem a nudnými dialogy, nudné vedlejší mise, prakticky žádný parkour, kulervouci souboj s krvelačným hrochem a spousta nehodících se RPG prvku – vyskakujici čísilka po zasažení nepřítele… Já bych se rád těšil, ale zatím neukázali žádný Wow prvek ze kterého bych si sedl na zadek. Jako velký fanda AC mám od "Projectu Phoenix" velká očekávání.
Odpověď na komentář uživatele
fordzy
Jasně, tak vynecháme slovo klasický (není to boží Baldur’s Gate, chápu) , ale nic se nemění na tom, že jsem rozhodně všemi deseti pro, aby se upustilo od klasického, šablonovitého a notně vyčpělého konceptu Assassina. A pokud se více přikloní zrovna k Zaklínači? Hrň to do mě!
Plus nikde nepíšu, že to bude rpg, ale rozhodně rpg prvky vítám. A čím víc, tím lépe (pro mě) . Asi tak. No war! 
Odpověď na komentář uživatele
Corvus
Ale fuj "podobá klasickému RPG". Ani Zaklínač nikdy nebyl klasické Rpg, spíše akční adventura s Rpg prvky. To že má Origins Rpg statistiky z něj nedělá RPG. Podle zákulisní šuškandy se UBI snažil okopirovat I dialogy ze Zaklínače ale vůbec se jim to nepovedlo. Pokud tě nebavilo běhání podle GPS, tak se můžeš těšit že v Origins si užiješ generického běhání mnohem víc a tentokrát podle kompasu.
Dokud neukaží nástin dobrého příběhu a zábavných misí, místo generickeho běhání, tak jim na to hážu bobek.
Odpověď na komentář uživatele
A to je jen dobře. Mě se osobně líbí právě to, že se Assassin více podobá klasickému RPG. A jestli si bere něco zrovna ze Zaklínače 3? JEN HOUŠŤ! Kdo by nechtěl navázat na úspěch megalomanského a nejlepšího RPG (po všech stránkách) za posledních x let! Za mě rozhodně palec nahoru a už ať je to doma! Ostatně pro mě je to vůbec první Assassin, který mě opravdu zajímá do posledního pixelu. Předchozí jsem si zkusil a po 5 hodinách odinstaloval. Prakticky jen běhání podle GPSky… nic víc.
Nezlobte se na mě, ale kde vidíte v tom souboji Zaklínače? Že to má uskakování a jiné věci budiž, ale to má kde co. Já v tom vidím jasnej souboják z For Honor, kde je i ta kamera za ramenem stejná. Snad i ty jeho úhyby mají stejnou animaci. A když už, tak možná by se to dalo přirovnat k DS, ale Zaklínač opravdu ne.
Odpověď na komentář uživatele
Určitě tam podobnost je, Assassin’s Creed nikdy předtím nemělo questy, vždycky jen opakující se side-mise. AC se s Origins vydalo směrem RPG s velkým otevřeným světem a pro to uzpůsobeným bojem a za posledních pár let je špička těch velkých RPG Zaklínač 3, takže inspirace tam rozhodně bude. Ale na AC se těším, protože jde o AC. Kašlu na to, že budu máchat mečem a uskakovat jako s Geraltem. Těším se na Egypt, příběh o vzniku bratrstva a současnost. Gameplay / hratelnost pro mě není tak důležitá věc…
P. S. která z posledních nových IP od Ubi byla okopírovaná?
Odpověď na komentář uživatele
Ondrej_V
Ne, protože soubojový systém je celý ze Zaklínače 3 a vedlejší questy jsou jim také minimálně "inspirovány" celkově je hra až moc podobná třetímu Zaklínači ale je to pochopitelné, když něco vydělává, tak to Ubisoft musí okopírovat, dokud to jde jinak by to nebyl Ubisoft. Nejlepší je ten opeřenec, kterého narvou do každé hry to mě taky baví. Ale hru vezmu o tom žádná první dva díly jsem miloval a Black Flag byl jediný dobrý díl za ty roky a když na tom dlá stejný tým, tak tomu dám šanci byl bych rád, kdyby se tato série ještě někdy dostala na vrchol ze dna na kterém už roky je nechápej mě špatně, já mám tuto značku rád, jen nemám rád to, jak je to už ohrané.
MS v krasokorčulovaní
Odpověď na komentář uživatele
Protože mácháš mečem a uskakuješ, tak jde o stejné hry? LMAO.
Odpověď na komentář uživatele
HruLeX
Prvky rozhraní u AC většinou jdou vypnout.
No minulé díly AC mě vůbec nezajímaly, naposledy jsem hrál AC2, ale na toto se strašně těším. To zasazení/architektura, grafika, boj, atd….
Popravde sa na tento nový AC teším . Uvidíme ako to nakoniec dopadne …
Štíty používat nebudu. Takže dvojité meče! Vypadaly bad-ass. Snad v Origins II (nebo jak se to bude jmenovat) budou zas jiné zbraně.