V červenci 2015 si společnost Sony zaregistrovala ochrannou známku Gnomageddon. Od té doby se spekulovalo, co by to tak mohlo být. Jedna šílená kachna dokonce kvákala o neoznámené hře od studia Sucker Punch (série inFamous). Ve skutečnosti šlo ale o mnohem menší projekt.
Vizi pro Gnomageddon nově odhalil Liam Robertson. Nikoho asi nebude mrzet, že tahle hra nikdy nevyšla. Pracoval na ní menší tým (maximálně 11 lidí) ve studiu Sony San Diego a mělo se jednat o free-to-play titul s mikrotransakcemi, který měl vyjít v letošním roce.
Arkádová střílečka Gnomageddon měla nabídnout tři režimy: klasický team deathmatch, horde mód pojmenovaný holdout a kooperativní raid. Vybírat jsme měli ze šesti různých tříd trpaslíků. Pochopitelně nechyběl bojovník, tank, vrah, mág nebo podpora. Každá třída měla své specifické zbraně a vybavení. Autoři dokonce zamýšleli asynchronní mód, ve kterém byste shromažďovali skřítky a posílali je na různé mise.
Z toho, co jsme se dozvěděli, lze vyvodit, že Gnomageddon měl nahradit top-down, twin-stick akci Kill Strain, kterou vytvořil stejný tým a je také free-to-play na PS4.
Rozhodne nieje čoho lutovať
Jinak mně to teda nemrzí, vypadá to jako kýč ze Západního Německa