Pokud hledáte nějaký nový walking simulátor, tak byste si měli dávat pozor na před pár dny vydaný titul Reaching for Petals. Ten totiž není pro každého. Jde o poetické dobrodružství, ve kterém si při chůzi a skákání vyslechnete emocionální příběh. Ten je rozdělen do čtyř kapitol, dohrajete je za hodinu.
Reaching for Petals pohání technologie Unreal Engine 4, ale na hře to není moc znát. Sice jde o počin od nezávislého studia, ale hra má nízkou úroveň detailů a technické problémy, které narušují celkový zážitek z vyprávění. Navíc si hráči stěžují i na optimalizaci a absenci hratelnosti.
Alespoň, že cena je vcelku přijatelná. Reaching for Petals se prodává na Steamu pod 10 eur.
Odpověď na komentář uživatele
A hlavně na tom chci trhnout prachy protože to dělá každý.
Na jednu stranu jsem rád, že enginy jako UE a Unity3D dávají možnost i neprofesionálním vývojářům, ale na jinou stranu pak vychází tyhle výrobky alá "neumím programovat, nechci do toho nic investovat, ale chci vydat hru"…
10€ za jednohodinový walking simulátor? Který navíc je zabugovaný a neoptimalizovaný? Vidím že jak vznikl skvělý Dear Esther tak každý se snaží opičit.
Pro mě nejlepším Walking simulátorem je toto: [ odkaz ]
Dost často bývá ve slevě za kolem 5, 75€ a méně a nabídne mnohem víc než hodinku hraní a dokonce po vás chce nějakou tu interaktivitu a logické myšlení při řešení případu.
Hlavně nejlépe využitý Unreal Engine vůbec.
Odpověď na komentář uživatele
Alfajk
Neříkám, že ve všech CoD je skvělej příběh. Například v každém Black Ops je příběh propracovaný a když ho hrajete znovu, o to víc dává smysl. V BO2 dokonce na příběh mají vliv rozhodnutí.
Jestli se chce někdo procházet tak ať jde do lesa a nesedí u komplu.
Jestli se chce někdo procházet ať si koupí DayZ, bude to teď v betě a příroda je super
Odpověď na komentář uživatele
RoGGen _
skvelej pribeh? jak se ta "skvelost" meri? poctem explozi a "press F to pay respect" ?
Odpověď na komentář uživatele
witcherrr
Opravdu srovnáváš toto s CoD? Zde jen chodíš a posloucháš a v CoD je většinou skvělej příběh a akční mise, navíc vydrží kolem 5 hodin. Tohle si snad ani nikdo nezahraje znovu
.
Odpověď na komentář uživatele
FireWolf
1 euro = 1 hodina, hmm Call of djuty je tedy předražené tak 20x pro ty co se nechtějí věnovat MP
V bundlu za dolar a jeste bych se rozmejslel, 10euro je uplne mimo
Odpověď na komentář uživatele
Skull55
Je to deset euro za jednu hodinu zážitku, což se prostě nevyplatí. Zážitek to může být jedinečný, ale za deset euro si můžu koupit jiné hry, které mi vydrží o dost déle. Ale ono je to takhle snad u všech simulátorů chůze, kdy je cena neúměrná délce hry (a ano, sice nejde o délku, ale zážitek, i přesto to ale používám měřítko u her 1 euro = 1 hodina) .
Ve startovním traileru je uvedeno:
"One to watch for fans of Firewatch and Dear Esther. VideoGamer".
Přijde mi nepravděpodobné, že by se o "neznámé" hře takto vyjadřoval známý herní web a ještě k tomu ji přirovnával k herním indie velikánům.
Vcelku přijatelná cena? 10€/h? Pokud jsem to špatně pochopil a je potřeba hodina na každou z části pak už je to o něco lepších 2, 5€/h. Pokud to někdo bude kupovat pak asi opravdu nemá cenu vydávat kvalitní hry.
Dneska ale vznikaj kraviny