Překvapení, nebo ne? Společnost Electronic Arts oznámila dvoudenní prodloužení bety Star Wars: Battlefront 2, kterou můžete na PC, PlayStationu 4 a Xboxu One hrát do středeční šesté hodiny večerní našeho času.
Od spuštění bety se nic nezměnilo, čekají na vás tak stejné mapy a režimy, které byly k dispozici před několika dny. Škoda, že DICE nepřipravili novou mapu, aby na servery nalákali další hráče. V betě si můžete vyzkoušet především bitvu o město Theed na planetě Naboo, která spadá do módu Galactic Assault až pro 40 hráčů. K dispozici je také vesmírná bitva o loděnice nad planetou Fondor, reprezentující režim Starfighter Assault pro 24 hráčů, a ochutnávka menšího módu Strike pro 16 hráčů. Zkusit lze i offline režim Arcade, jenž nabízí různé výzvy.
Více o obsahu bety Star Wars: Battlefrontu 2 se dozvíte v našich dojmech.
Plná verze Star Wars: Battlefront 2 vyjde 17. listopadu na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Odpověď na komentář uživatele
Monkeyskunk
Hra musí být správně navržená a bez glitchů. Omezování nastavení grafiky bych dal v ramci serveru pouze. Snímky bych neomezoval. Člověk prostě má tolik FPS kolik mu PC dovolí.
Zřetelně by měl být uveden tickrate. CS: GO má 65 což je dostatečné. Ideál pro Pro gaming vidim v TickRate 120 na 120 Hz monitoru při 120 FPS.
Omezovat grafiku musíš jinak to dopadne tak že jedem vidí trávu a kouř a druhý ne což je úplně špatně.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
No počkej, design – to je zas úplně něco jiného. Tam bych i souhlasil, že mají mezery, jenže jsme se bavili úplně o něčem jiném
Je to možný, u Crysis jsem hrál MP jen chvilku – víc mě bavil SP. Hra to byla luxusní, to beze sporu. Ale teda nevím, že by se z toho jeho MP stal nějak výrazný esport. Takže to asi pro lidi není tak podstatné (rozdíl mezi low a ultra) , že by je to ke hře přitáhlo. A podle mě tě zámek fps ovlivní stejně jako zámek grafiky. Takže nevím proč by jedno mělo být povoleno a druhé zakázáno. Nebo podle tebe není výhoda mít 70 fps oproti 30? Mě to teda příjde stejný jako low vs ultra grafika. Nechápej mě špatně – nejsem pro zámek fps, ale stejně tak nejsem pro zámek grafiky, jelikož je to pro mě stejný. Proto se tak divím, že něco takového opravdu schvaluješ
No holt se asi úplně neshodneme. Pro mě je kvalitní a kompetitivní MP takový, kde skill dělá více než 80 % úspěchu, žádná ze stran nemá převažující výhodu ve všech mapách, každej má jeden život a není tam žádný boost v rámci dlouhodobého hraní, nedej bože boosty za prachy
Možná jsem něco opoměl, ale takhle to vnímám. Třeba design map je pro mě důležitej, ale nedefinuje pro mě kompetitivní MP. Když to přeženu, za kompeťák bych bral i tupý koridor ve tvaru obdelníku, kde by se hrálo stylem western duel. 3…2…1…. . BUM, kdo má rychlejší reflex vyhrává. Jednoduchý pravidla, kde každý kdo má potřebné schopnosti, může být úspěšný. O tom je pro mě kompetitivní MP 
Já jsem si to chtěl včera zahrát a asi 30 minut mi to hledalo někoho na spojení
Tak to ani nemuseli prodlužovat. Jediné co šlo byl ten hunt za artefactem a souboje ve vesmíru. A dle diskuse dole aspoň je mi jasné proč mě tam ten jeden pořád zabíjel a já nevěděl jak
Teď můžu spát klidně
Vy jste mi teda hraci …. delate pro gaming? Ja hral chvili z prvni osoby a chvili ze treti jak mi to vyhovovalo a vazne jsem neresil jestli ten nebo onen ma ten nebo ten pohled …. ja si hru uzil … a
kosil "vsechno" kolem sebe …. oproti jednicce je to super ale na koupi to nevidim … karticky a zkusenosti z jednicky me odradili
To ze je tezsi hrat v 3rd personu neni uplne na miste, dam dobry priklad – Arma 3. Kdo to nekdy hral, tak vi.
Je blbost tvrdit, ze je to tezsi a nebo ze kazdy ma stejnou (ne) vyhodu, protoze se vzdy najde debilek co ceka za zdi a kouka kde kdo pujde aby mohl rychle vykouknout a zabit ho. Jednoduchy kill.
Argumentace ze to muzu delat taky neni argumentace, kdyz to budou delat vsichni, tak za celou hru nepadne ani jeden kill.
a nepiste mi prosim, ze to tedy hrat nemusim. Nebojte. . ja to hrat nebudu, beta byla mnohem mene zabavna nez dick suckujici CoD (ale zabavnejsi nez battlefield battlefront, to uznavam) a do neceho takoveho bych nesel. howgh
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
[ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele
Frezen
CSGO není kompetetivní hra.
Casual hmm pravda tohle je casual [ odkaz ]
SW BattlFront 2 je naprosto stejné jen v hezčím balení.
Tak jako tak je to jedno. Protože hackery provází síla a EA je vyloženě podporuje.
[ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele
Monkeyskunk
DESIGN!
Proto je Quake 3 Arena po sto letech furt tak dobrej a hranej. Protože DESIGN. Protože ten kdo designoval hru tak u toho přemýšlel hlavou.
Že Češi nechápou co to je myslet hlavou mě nepřekvapuje když vidím jezdit řidiče a čtu si pravidla silničního provozu…
Jednotné nastavení grafiky serveru hmm počkat kde jen to bylo hmm… a už vím. V revolučním Crysis 2007. Tam ten kdo hostuje server nastaví level úrovně grafiky. Zamykání FPS je nesmysl. Je to rakovina kterou na PC přinesly konzole.
Ještě jednou pro ty pomalejší.
Kvalitní multiplayer hra je správně "vybalancovaná"! Správně logicky navržená. Né stylem že musíme támhle mít písek s bábovičkami pro batolata a tamhle stůl s kartičkami pro děcka vysávající rodičům kreditku.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
To jseš bohužel na špatnym místě, protože hledáš kompetitivní hru tam, kde žádná neni.

Tohle je casual multiplayer hra a né nějaký CSGO nebo co.
Ale v pohodě, co se ti nelíbí nebo nechápeš, tak je kinderparty
Doporučuju jít hrát zpátky svoje hry pro dospělý, ušetříš tak čas.
Btw. Žádný podvod nikde není, všichni mají stejnou hru (nepočítaje lidi co nakoupí karty) a stejný ovládání. Kdokoliv si může přepnout pohled jak chce.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Ale to co popisuješ není podvod. Tohle ti hra umožňuje. To, že toho jeden využije a druhej ne, je blbost toho druhýho a může se fair playem ohánět jak chce – tu možnost má taky. Nevím proč bych kvůli tomu neměl chápat co je kompeťák
Já nevím vem si třeba formule. Když jeden ročník dokázal tým Red Bull vyladit auto tak, že ani vůz Ferrari nedosahoval jejich výkonu. Opravdu to podle tebe znamená, že Red Bull podváděl? Jasný, není to úplně odpovídající příklad, ale řekl bych, že princip to má stejný. Hlavně, ikdybych s tebou souhlasil, že to podvod je, jak to chceš vyřešit? Jedině znemožnit nastavení grafiky ve hře. Myslíš, že by se to lidem líbilo? Že by to někdo hrál? Si vem, jaký hate se na vývojáře snese když zamknou jen blbý FPS…
Hra mě bavila. Až tedy na ten Strike. Galactic Assault i Starfighter Assault hodnotím kladně. Hra se mi zdá i zábavnější než první díl. Ale ty mikrotransakce jsou humus. Progression systém se musí změnit!
Odpověď na komentář uživatele
Štěpán Šikýř
Podvod je i to když má někdo nastavené minimální detaily vs. ten co má nastavené maximální detaily… Bohužel pochybuji že se tu někdo najde kdo chápe co je kompepetivní MP a hra, fair play a vůbec Player vs. Player Multiplayer. Když dnes co hra to kinderparty.
Hlavně že tu máme podělaný kartičky.
Pront: Blbost, tam kde je pouze jeden pohled (FP) , tak je to jednodušší, akorát je velmi moderní tvrdit opak. Z logiky věci – u FP prostě musí tu hlavu z poza rožku vystrčit, aby tě viděl -> máš možnost si ho všimnout. Když hraješ TP tak může čučet z poza stěny -> nemáš možnost si ho všimnout. A co je jednodušší? Když o něm máš možnost vědět nebo nemáš možnost vědět?
Mr. Lolendo: A koho pak podvádíš, když to může dělat každý?
Já že podvod je porušení/obcházení pravidel. Takhle je nastavenej server, takže řeči o podvodech jsou trochu mimo. Ikdyž ego to určitě posilní
U FP je stejně ale nejhorší řízení vozidel. U pozemních to ještě jakš takš jde, ale u člunu vidíš jen jeho špicu a nic víc
P. S. Neberte to osobně, jen vášnivá diskuze zatímco se nudím v práci
Odpověď na komentář uživatele
Řekl bych, že einfari i Martass311 mají na mysli Battlefield 1
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
ano ale tak i nepřítel vídí za roh.