Ne každému sedl návrh kampaně v Total War: Warhammer II. Na vyšších obtížnostech si hráči stěžovali na zbytečně velký tlak, vyvolaný nutností permanentně vykonávat různé obřady a rituály. Pro ty, kterým více vyhovovala sandboxová hratelnost známá z původních dílů série Total War: Warhammer, tu mají tvůrci bezplatnou alternativu, jež se jim otevře za předpokladu, že vlastní Total War: Warhammer II a Total War: Warhammer I.
Hráčům, kteří vlastní oba díly série, se 26. října objeví v herním nabídce kampaň Mortal Empires, která jim nabídne jak Nový, tak i Starý svět. Na gigantické mapě se střetne většina dosavadních národů s výjimkou nedávno přidaných severských kmenů, které dorazí později. Každá frakce bude mít k dispozici několik legendárních lordů a specifických startovních pozic. Oblíbený generál Kvík Hlavober z klanu Mors bude kupříkladu začínat v jihovýchodních pustinách obklopen nemalým počtem zelenokožců, kteří mu půjdou po krku.
Kampaňové mechanizmy Total War: Warhammer I byly značně upraveny. Ve spojené mapě prakticky nalezneme stejný model klimatického vlivu jako v Total War: Warhammer 2, což osobně nepovažuji za příliš šťastné. Uvidíme však jak to bude fungovat v praxi. Já sám se spojení trošku obávám, protože některé nově přidané rasy mi přijdou hodně silné. Díky tomu jim původní paleta zřejmě nebude schopná vzdorovat.
Na vanile asi odpadajú problémy, ktoré vznikajú pri móde conquer anywhere, len tá vanila ma proste nebaví…
Odpověď na komentář uživatele
Souhlasím, sice přiznávám že dobývaní je za ně trochu divné ale jinak se mi za ně hrálo nejlépe .
mno nevim mně teda přijdou lesní elfové v původnim total waru silný sakra hodně jen za ně člověk musí umět hrát a hodně využívat jejich pohyb po mapě. Pokud to člověk hraje jako gun line tak se nedivim že to za ně nejde páč takhle se ani hrát nemaj .
Tak jednotky majú podľa mňa temní elfovia silnejšie, ale u high elfov je fantastická diplomacia a ekonomika, ktorá im to viac než vynahrádza, že temní bratia majú o niečo lepšie staty v jednotkách. Hlavne možnosť "intríg" dáva skvelé možnosti. S mnohými dobré vzťahy a tým obrovský profit z obchodu, na začiatku keď som niečo prekoučoval a čelil vyhladeniu, tak som si rýchlo vyriešil mier, poprípade som dve silné susedné frakcie znepriatelil a kde sa dvaja bijú…. . Skavenov a jašterov som ešte nevyskúšal. Jašteri vyzerajú dobre ale skaveni…. no neviem, hrajem tretiu kampaň a sú síce otravní, ale je to prvá rasa vymazaná z mapy a na všetkých kontitentoch
Odpověď na komentář uživatele Finch182
Jak jsem psal v novince, tak tu bude podobně jako ve druhém dílu možné obsazovat vše, jen člověk musí počítat s tím klimatem, které nemusí být pro jeho rasu zrovna příznivé.
Jinak s Vznešenými elfy to mám stejně, na rozdíl od lesních mají co nabídnout a jejich jednotky jsou top.
Ja myslím, že nejaký balance tam bude. Musí proste byť. Lesných elfov som ale proste nepochopil. Nijak zázračne silné jednotky, slabá ekonomika, majú zdĺhavý štart a ten Jantar to sú strašné polená pod nohy, spomaluje to a oslabuje. Od ich lučíšníkov som čakal viac a nejak extra lepší oproti iným frakciám ich nemajú. Lebo to dáva logiku, že elfovia majú nič moc lučišníkov asi ako keď undeadi majú únavu v boji. High elfovia mi náladu vylepšili, tam som o dosť spokojnejší. Predpokladám ale, že novy rozdiel bude asi v obsadzovaní hradov a že pôvodné rasy už nebudú iba spárovené a ostatné môžu iba plieniť. Od začiatku som to považoval za nezábavný nezmysel a hral s módom conquer anywhere, no nové rasy sa môžu usadiť hocikde a hlavne vďaka tomuto by nové zválcovali. Asi to teda bude iba o tých klimatických podmienkach, to mne osobne nejak nevadí
Odpověď na komentář uživatele Finch182
Ty současné frakce jsou extrémně silné hlavně díky těm speciálním schopnostem, jež mohou užívat v bitvách. Původní uskupení proti nim nemají moc šanci uspět. Snad je tvůrci výrazně posílí.
Zdvihnúť by mohli hlavne lesných elfov. Najviac som sa na nich tešil a tá rasa je strašne zle hrateľná. Na druhú stranu existujú módy, bez nich by ma tie ich hry ani nebavili.