Očekávané středověké RPG od českého studia Warhorse se nám přibližuje ve formě nových artworků. Na nich vidíme řadu důležitých postav (Zikmund Lucemburský, Svatý Václav, Karel IV.), nepřátele a v neposlední řadě i část mapy herního světa. Ten by měl mít rozlohu 16 kilometrů čtverečních.
Více se o Kingdom Come: Deliverance dočtete v našem speciálu. Hra vyjde již 13. února na PC, PlayStation 4 a Xbox One, s českými titulky.
Hezké, hezké, všechno je to hezké.
Ale ta mapa mi zatím opravdu přijde dobře zvládnutá. Jde hlavně o to jak vypadá ve hře a jak působí.
Uz se tesim krasna prace…
Ohromující rozsah se nekoná
Odpověď na komentář uživatele Melneor
Chybička. Ano, je to 16 km^2 . Dle vývojářů bude podobně velká jako z Oblivionu.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Má mít zhruba stejnou velikost jako Oblivion, těch 16km2. Ta mapa nebude 1: 1 jako v realu. Vávra o tom mluvil, že by se tam nevlezlo vše, tak je asi o polovinu zmenšená vzdálenost
Na hru se moc těším, ale jak už tady bylo řečené, mám taky strach z bojového systému, který mi zatím připadá nezáživný, což je paradoxní s ohledem na to, jak moc na něm Warhorse makal, před koupí si raději počkám na gameplay záběry.
Odpověď na komentář uživatele Tomass182
Však ideálem je co nejmenší mapa narvaná co největší herní náplní, aniž by to působilo blbě. Mám rád, když si nějaké lokace zapamatuju (myslím polohu) a dokážu se do nich vrátit, aniž bych otevřel mapu. Zkrátka abych ta místa neprošel jednou a už se nevrátil, ale naopak, abych se vracel třeba do Skalice, kdykoli budu potřebovat kováře, protože ve Skalici je nejlepší/nejlevnější, aby kdykoli, když budu o něčem potřebovat informace, zajel třeba do knihovny místního opatství, atd. Moc her na tohle designovaných není, ale třeba ve Far Cry 2 bych i po 10 letech stále našel cestu do Mikova baru i do Paly, nebo třeba v prvním Zaklínači mám lokace velmi dobře zmapované, zvláště ty úvodní. A tohle by mohla být další taková hra, byl bych za to rád.
Pokud jde o konkrétní čísla, jediné, co se mi podařilo najít bylo, že první akt měl mít 3×3 km, ale od té doby hra nejspíš narostla, když byly akty zrušené.
Edit: Dík, reflexi, tak aspoň vím, že se mapa zvětšila o 1 km v obou osách.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Bylo to v tom shrnutí KC co je tady na zingu.
Cetl jsem ze skyrim mel 24km 2…tak tech16 by i stacilo…ale jen muj nazor
Odpověď na komentář uživatele Tukan
Zdroj by nebyl? Tohle mi přijde nějak málo, že by dělali poloviční měřítko oproti skutečnosti, a to ještě po všech těch přesunech?
@ odpověď na komentář od Tchort:
Díky za postřeh, já zase našel jiné Přibyslavice asi 30-40 km odtud (ale pořád stejný okres) . Radvanice tedy tehdy nejspíš ještě nebyly a Přibyslavice zaujaly ve hře jejich místo.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Přibyslavice je zaniklá vesnice cca 3km nad Stříbrnou Skalicí. Mám dojem, že autoři vysvětlovali, že ve hře je tato obec umístěna jinde než (byla) reálná poloha neboť se nevešla do herní mapy.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Ve hře je mapa velká 16 km2.
Odpověď na komentář uživatele Melneor
Jak je tedy mapa velká?
Odpověď na komentář uživatele Stargat3
16x16km to opravdu nemá
Nevim jak jsi to počítal.