Star Wars: Battlefront 2 se dnes dočkal patche nesoucího označení 1.1. Dobrou zprávou je, že přidává malé množství nového obsahu. Nejvýraznější je nepochybně nová mapa, díky níž lze i v módu Blast bojovat v prostředí planety Crait z filmu Poslední z Jediů.
Jako obvykle nejde vyloženě o novou mapu, spíše o lehce upravenou poslední sekci mapy pro mód Galactic Assault, která dorazila v prosinci jako součást první větší várky bezplatného dodatečného obsahu. I tak se ale dostanete do poměrně svérázného prostředí a hlavně do míst, která nejsou v Galactic Assaultu příliš využívána, což platí zejména o jeskyni plné obřích červených krystalů.
Milou změnou je i skutečnost, že na straně Prvního řádu na Craitu stejně jako ve filmu operují sněžní vojáci, ne standardní Stormtroopeři. Negativem jsou naopak nedotažené respawny. Zažil jsem třeba případ, kdy jsem probíhal zmíněnou jeskyní a přímo před mýma očima se zhmotnilo několik nepřátel.
Další novinkou je nová hrdinská loď v módu Starfighter Assault, konkrétně stíhačka TIE/In, v níž léta Iden Versio, protagonistka singleplayerové kampaně. Nová loď je povětšinou vybavena schopnostmi, kterými disponují i obyčejné stíhačky TIE, specialitou je však schopnost Inferno Leader, díky níž spoluhráčům odhalíte pozice nepřátelských stíhaček v určitém dosahu a zároveň je učiníte zranitelnějšími. I TIE/In lze přitom vylepšovat pomocí karet a zároveň s ním můžete plnit čtyři nové milníky.
Příznivce nočních map by pak mohla potěšit noční varianta mapy zasazené do města Mos Eisley na pouštní planetě Tatooine. Tuhle novinku si můžete vyzkoušet i v poměrně opomíjeném offline režimu Arcade, nutno však podotknout, že denní doba zápasu je určována náhodně.
Patch samozřejmě provádí také různé změny a opravy, které se týkají zejména hrdinů, zbraní a tříd. V tomto směru se však aktualizace ukázala být poměrně kontroverzní. Kupříkladu oslabila Finna a Bobu Fetta, což většina hráčů považuje za nežádoucí. Naopak bug, díky němuž císař Palpatine dokáže sesílat blesky i skrz zeď, patch vůbec neřeší. Stejně tak nepřináší tolik potřebné posílení Phasmy, uskakování hráče stále dělá prakticky imunním vůči zásahům světelného meče a třeba k oslabení extrémně silných Wookiee Warriorů sice došlo, ale stále není úplně ideální.
Aktualizace 1.1 je zkrátka přijímána se značnou nelibostí. Očividně jde ale jen o první letošní vlaštovkou, takže nezbývá než doufat, že řešení a oprava celé řady dalších více či méně významných problémů, kterými Star Wars: Battlefront 2 momentálně trpí, na sebe nenechá dlouho čekat. Je také třeba podotknout, že některé změny a novinky v oficiálním seznamu změn nenajdete. Jde třeba o jiné hodnoty barevného rozlišení úrovně tříd, AT-ST v první fázi Galactic Assaultu na Jakku, upozornění na splnění milníku během zápasu nebo nižší požadavky na splnění milníků spojených s odemčením vylepšení zbraní.
Mimochodem, za zhruba 12 hodin od vydání této novinky dojde k ukončení sezóny spojené s filmem Poslední z Jediů. Obsah, který tato sezóna přinesla, bude samozřejmě i nadále k dispozici, ale už nebudete moci plnit příslušné výzvy a dostávat s nimi spojené odměny. Jestli tedy chcete ještě něco splnit a dohnat, raději neváhejte. Konec sezóny by navíc mohlo doprovázet odhalení toho, co nás čeká příště. Přiblížení nadcházejícího obsahu mnozí očekávají každým dnem, přičemž se nejčastěji spekuluje o zaměření na Klonové války a o vytouženém přidání Obi-Wana Kenobiho a generála Grievouse.
Bože to sou patlali
Nerozumím, proč do těch patch notů nepíšou všechny změny. To co je tam napsaný je zlomek toho, co ve skutečnosti změnili (upravené UI, nastevení, mapy, změny cen, počty bodů pro odemykání) . Taky vypnuli to customizační menu, takže se snad brzo ohledně toho dočkáme nějakých novinek.
Mohli by dát galactic assault do splitscreen modu, je tam málo možností pro dva offline hráče.
Já jsem hlavně rád, že to sekání hry na začátku každé hry, čímž trpěli někteří hráči, se z tak 85%-90% podařilo vyřešit. Ještě to není ideální, ale v porovnání s předchozím stavem hry to je jak nebe a dudy.
Jinak doufám, že udělají něco s tím válením sudů, že zvýší damage světelných mečů a že hrdinové s ním budou moct blokovat jakékoliv pevné projektily (což ostatně dává smysl)
Musím říct, že Last Jedi sezóna celkem ušla, až na tu poslední část, kdy měl člověk zabít 50 hrdinů. Takže mě to donutilo hrát mód Heroes & Villains, který jinak vůbec nehraju a který si mě ani tentokráte nuceně nezískal . Z nového patche jsem rád za snížení milníků na upgrady zbraní, protože to je opravdu dost velký mazec aktuálně, obzvlášť v mém případně kdy to rozhodně nemám čas hrát pravidelně x hodin denně. A toho Palpatina tedy patchem pořešil měli, na některých mapách se díky tomu bugu stává hodně OP…