Nové God of War se od starších dílů bude v mnoha směrech lišit. Nejzásadnější rozdíly najdeme v samotné hratelnosti, kdy Krata bude na cestě doprovázet jeho syn Atreus. Jakou roli bude Atreus v God of War zastávat, bude břemenem, které budeme vléct za sebou, případně před sebou, nebo půjde o postavu, která nám bude pomáhat?
Na zvídavé otázky hráčů odpovídal šéf vývoje Cory Barlog prostřednictvím magazínu Game Informer. Barlog řekl, že od začátku nechtěli, aby Atreus byl postavou, kterou bude Kratos někam doprovázet. Takové postavy totiž nutí hráče k chybám.
Slova Barloga potvrdil Jeet Shroff. Atreus má významnou podpůrnou roli a dokáže se o sebe často sám postaral. Ve studiu ho naprogramovali tak, že když jde do tuhého, zůstane Atreus mimo nebezpečí. Je tak dost nepravděpodobné, že by se dostal do nebezpečných bojových situací.
Fanoušci God of War se nemusejí bát. Kratos je stále na prvním místě a Atreus dělá některé věci automaticky, ale o důležitých věcech budete rozhodovat vy, vy mu budete zadávat příkazy, aby se zapojil do boje. I přes přítomnost syna je Kratos nebezpečný, stále jde o boha, který si dokáže poradit s každým nepřítelem. Tentokrát na to ale nebude sám, bude mu pomáhat jeho mladý potomek, jenž se vydal na stejnou cestu jako otec.
Uklidnili vás slova vývojářů a zdá se vám spojení Krata a Atrea jako dobrý nápad? Napište nám do komentářů.
V souvislosti s God of War se objevila ještě jedna zpráva. Hráči si v nejnovějších trailerech začali všímat vizuální kvality, která se podle nich za poslední roky změnila. God of War bylo poprvé prezentováno v červnu 2016 na E3 v Los Angeles, kde podle některých vypadal titul lépe. O downgradu ale nechtějí autoři God of War slyšet, Rafale Grassetti na Twitteru vysvětlil, že existují drobné rozdíly, ale nelze mluvit o významném snížení kvality. Dle jeho slov se změnilo nasvícení a některé efekty. Ale scény budou naprosto stejné.
God of War vyjde 20. dubna 2018 na PlayStation 4. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Odpověď na komentář uživatele AsuraCzech
Právě proto jsem se ptal, něco v sobě má. Mno, bude to zajímavé
Odpověď na komentář uživatele Zrzek
Tak minimálně něco podědil po dědečkovi, v trailerech jde vidět, že jeho šípy mají v sobě elektřinu/blesk.
Odpověď na komentář uživatele AsuraCzech
Já to pochopil jen špatně napsal nevemind . . 1/4 to nezní cool. Uvidíme co z něho bude.
Odpověď na komentář uživatele Zrzek
The Last of Gods byla narážka na změnu žánru, to že než GoW to připomíná spíš The Last of Us.
A Atreus je syn Kratose, takže minimálně polobůh je určitě.
Edit: Počkat vlastně ne, Kratos je polobůh, takže pokud jeho matka je člověk (což předpokládám že je) tak on ke 1/4
Zas tak nereálně na PS4 to nevypadá. Rozhodně je to hodně pěkná hra ale očividně PS4 není zas tak slabá nebo spíš netřeba výkonnější na 1080p/30.
Bohů je ještě dost nemáme kam spěchat, dobrodružství teprv začíná. Pak může být tvůj zmiňovaný GoW: Last Of Gods. Děda nám umře no a pak to bude pokračovat s Atreem do aleluja jako Assassin creed.
Co je vlastně Atreus, bůh? polobůh? člověk co ovládá nějakou moc. Měl by se z něho stát bůh nebo spíš polobůh jeho matka byla asi člověk.
Odpověď na komentář uživatele Zrzek
Ja bych chtěl upřímně vidět jak ta hra jede po vykoné strance když vypadá tak jak vypáda na tak neskutečně slabem stroji. Doufam za těch 30 Fps. Podle mě to určí jestli další Gow bude
Odpověď na komentář uživatele Zrzek
No upřímně nejsem zastánce tady toho natahování příběhů, značka God of War může případně pokračovat i bez Kratose, u kterého se nemůžu zbavit pocitu, že je tam jen na zvýšení prodejů. Mohli jsme s novým hrdinou znovu likvidovat božstva, jen tentokrát z jiné mytologie, než měnit GoW na The Last of Gods
jako na hru se těším, vypadá skvěle ale s GoW to má s každým videem společného míň a míň.
Kratos nepotřebuje odpočívat. čekám s ním spoustu her (minimalně 4) Svět potřebuje více "God Of War". Hlavně pokud bude vypadat takhle
Su rád že tam bude změna prospěje jinak se těším
Pokud bude mít Atreus dobrou AI, nevidím v tom žádný problém. Naopak se těším jak se bude během hraní vztah mezi nimi vyvíjet, a kdo ví, třeba by Atreus mohl být i hlavní postavou v budoucím God of War.
Tak já měl spíš na mysli mechaniky, jako například že když jsi se schovával tak na ní nepřátele nereagovali i když jim proběhla před obličejem, takže AI prostě nekazila hru atd.
Děti ve hrách mohou být v pohodě, pokud jsou jejich postavy dobře uchopené- viz Asurou zmíněná Ellie z Last of Us, dívka ze hry Enslaved (jméno si nepamatuju) , Sama Fishera Sára taky nějak neotravuje (ale ta je jen v animacích, pravda) , Sean/Shaun v Heavy Rain nikomu nepřekáží (jak by mohl) , atd. Ve spoustě her taky přímo za děti hrajeme (hlavně v adventurách- Inside, Never Alone, ale i třeba za mladého Nathana Drakea) , Aloy z Horizonu byla skoro lepší postava jako děcko, než jako dospělá.
Když se vývojáři zrovna do téhle série, kde by to nikdo nečekal, rozhodli zařadit dítě, musi to mít sakra pádný důvod a já věřím, že si Atrea oblíbíme.
A proč by se Atreus měl schovavat sam Balrog to v interview potvrdil že on umřít nemůže
Sice mám předobjednanou sběratelku ale stále mi přijde na škodu, že neudělali radši kompletní reboot s novým hrdinou bez návaznosti na předešlé díly. Kratose už mohli nechat odpočívat….
Jinak s juniorem nemám problém, pokud bude stejně bezproblémový jako Ellie v TLoU
Každý dítě je přítěží