V posledních týdnech komunikace tvůrců Star Wars: Battlefrontu 2 s veřejností a komunitou mírně řečeno vázla. To se ale nyní mění díky sérii odpovědí na otázky fanoušků, s nimiž přišel Dennis Brännvall, ředitel designu v DICE, který je považován za nejvstřícnějšího vývojáře s největší šancí zachránit stav Battlefrontu 2 a spasit situaci.
V odpovědích se dočteme například to, že prioritou pro následující měsíce je stále předělání nepovedeného systému postupu. Tvůrci však začínají konečně klást větší důraz i na offline režim. Tím je myšlen Arcade mód, v němž by mělo být díky následujícímu patchi možné bojovat proti botům na všech planetách, které jsou k dispozici v online multiplayeru. Do budoucna je plán takový, že jakmile do hry zavítá další planeta, bude ihned hratelná ve všech klíčových módech, tedy včetně Arcade.
Počítá se i s dalšími novinkami. Vývojáři připravují možnost vybírat zápasy podle éry Star Wars, takže jestli dáváte přednost třeba mapám zasazeným do období původní trilogie, budete moci při hledání zápasu vybrat jen je. První mód, který výběr éry bude podporovat, je Galactic Assault. Těšit se můžeme i na režim Spectator, tedy na sledování ostatních hráčů na serveru, i když momentálně nejde o prioritu, a na režim, který v menu hry odstraní holografický efekt.
Příznivce předešlého dílu pak jistě potěší, že díky následujícím patchům, které mají vycházet jednou měsíčně, se ve hře objeví některé mapy z Battlefrontu z roku 2015. Nedávno se spekulovalo o návratu Bespinu a nyní se zdá, že na něj opravdu dojde. Nových map se dočká i režim Starfigher Assault určený primárně pro vesmírné bitvy, i když Brännvall upozorňuje, že ne všechny nové mapy musí být nutně ve vesmíru.
Samozřejmostí jsou i noví hrdinové, kteří pravděpodobně dorazí jako součást dalších sezón bezplatného dodatečného obsahu. Ty by se měly svou náplní měnit, některé se tedy zaměří spíše na nové hrdiny či mapy a jiné třeba nenabídnou žádné postavy, ale naopak představí další herní módy. Na nich se již pracuje, Brännvall hovoří zejména o návrhu rozsáhlého režimu, ve kterém by měli hráči více svobody než v módu Galactic Assault a který by měl uspokojit častou poptávku po Conquestu viděném v sérii Battlefield i ve starých Battlefrontech od Pandemicu.
Dále je v plánu větší množství obsahu z éry Klonových válek, větší možnosti vizuální úpravy postav, lepší systém hraní s přáteli, větší množství hlasatelů a snad dojde i na zakládání soukromých zápasů, i když ani tahle featura není momentálně prioritou. Dočkat bychom se mohli také online kooperace v Arcade, ačkoliv ta je podle Brännvalla v tuto chvíli hudbou vzdálenější budoucnosti.
Musím však zklamat příznivce singleplayerové kampaně. Žádné další rozšíření se v tuto chvíli nechystá, tvůrci se v rámci offline hraní chtějí zaměřit spíše na rozšíření Arcade režimu. Vývojáři ale Iden milují a Brännvall dodává, že kdo ví, co přinese budoucnost.
Tuto otázku si můžeme pokládat i v případě toho, co přesně bude součástí další várky bezplatného dodatečného obsahu. Nyní ale máme potvrzeno, že dojde na další obsah s tématikou Klonových válek, už měsíce se spekuluje o přidání Obi-Wana Kenobiho a generála Grievouse a aby toho bylo málo, Brännvall na Twitteru letmo hovoří o droidekách. V tomto konkrétním případě jde nejspíš jen o vtípek, ale i tak stále více věcí nasvědčuje tomu, že další sezóna Battlefrontu 2 bude na téma Klonových válek, i když jistí si budeme asi až po oficiálním odhalení.
Zdroj: Oficiální fórum, Twitter
Odpověď na komentář uživatele Štěpán Šikýř
Tak já hru nehatoval od startu, koupil jsem si Deluxe edici za 2 litry, vzal jsem si kvůli tomu dovolenou v práci, a hrál jsem trial a pak předběžný přístup z Deluxe edice. A s hrou jsem dodnes spokojen, jen mě opravdu mrzi a štvou chybějící causal prvky jako prave nemožnost si vybrat co chci hrát za mapu, opravdu největší mínus. Aspoň že ty éry nám teď umožní. Nahraný čas s porovnáním s časem v swbf1 už jsem dávno překročil a u prvního dílu jsem ani nešel do DLC/session passu. Jen me nebaví fakt, že si koupím hru za 60/80€, a když za rok stojí polovinu ceny, jsou v ní mraky obsahu navíc. Dnes se asi vyplatí opravdu kupovat hry rok po vydání, jenže to já nevydržím a nechci takhle.
Odpověď na komentář uživatele Angeller
na obranu DICE je třeba sledovat forum a z posledních informací vyplívá že tak trochu nepočítaly s tak obrovským hatem a přidávání nového obsahu trvá déle než se čekalo když se k tomu navíc musejí předělávát základní funkce hry.
Odpověď na komentář uživatele
Ta tuna obsahu je kde? Obyčejné sezóny s novým hrdinou a mapou jednou za kvartál, které byly slíbený ještě než hra vyšla. Že nechcou dělit hráče a DLC budou zdarma vycházet. To je taky důvod proč si dovolili mikrotransakce, jenže to se nelíbilo nikomu. A místo aby pořádně něco dělali tak většinu času mlčí a my si stále nemůžeme vybrat ani mapu co chceme hrat, to je pro mě momentálně největší mínus.
No kdo ví, R6 Siege nebo The Division byl taky ze začátku propadák a kolik to teď hraje lidí! Ubisoft ty hry postupně zlepšuje, kdyby se tady EA povedlo něco podobného, ještě to nemusí být taková katastrofa.
Jinými slovy doufají, že za tunu nového obsahu, který tam měl být dávno, hráči zapomenou na ten podraz s mikrotransakcemi. Ok, když myslí…
Odpověď na komentář uživatele Štěpán Šikýř
Dodatečný obsah mohl vycházet stejně, proti tomu nic moc nemám, ale úprava charakteru jak je již odzacatku v swbf1 je i v swbf2, jen skrytá, nemožnost vybrat si mapu či éru odzacatku, spectator mod chybí a teprve bude…. Takové základní věci to je to co jsem převážně myslel. Ale takto základní chybějící prvky, které s každou hrou od EA/DICE jsou pořád to samé, to mi pije vskutku krev.
Super, že zlepšují a neserou na to i přes ten obrovský hate co schytali a nijak výrazné prodeje. Droideky!
Odpověď na komentář uživatele Angeller
protože to díky tomu udrží víc lidí, je to vlastně být v konstantním pocitu že za chvíli vyjdě nějaký super upate, je to jako těšit se na novou hru idkyž se jedná stále o tu samou.
Klasicky EA udělá nehotovou hru, klasicky dělá mrtvého brouka, klasicky pak poslouchá komunitu a snaží se vše napravit. S Originem jsem začal u Battlefieldu 3 a přesně tento model se stále opakuje každej díl BF/SWBF.
To jsou tak dementní, že nemůžou udělat tohle všechno před releasem, když už všechny tyhle věci mají hotové z předchozích her?
Naštěstí mám swbf2 rad, ale tenhle jejich postup mě nepřestává udivovat. Nač udělat super hru, kterou každej vychváli a bude mít super prodeje, v EA si asi rádi serou na hlavu.
Odpověď na komentář uživatele johnny_jay
ta Takodana vypadá bombasticky, určitě bych uvítal nějakou takovou kreativní změnu hlavního menu ale přinejhorším tu máme moddaře
Odpověď na komentář uživatele johnny_jay
Ja som si vdaka holografickemu efektu najprv myslel, ze mam nastavene nizke rozlisenie
"a na režim, který v menu hry odstraní holografický efekt"
Na r/StarWarsBattlefront se tak před 2 – 4 týdny objevil mód, který jako pozadí měl místo vnitřku lodi Maz Castle (tedy podobný princip, jak u Overwatch) a vypadalo to fakt parádně. Kéž bychom se dočkali takové celkové, komplexní změny
A já kvůli tomu stáhl starý díl.
Na tohle jsem čekal! Rád bych si zahrál na Bespinu nebo Scarifu, dost mi ty mapy chybí. K tomu ještě noční varianty, super!