Prodej in-game položek se dostává do stále více her. Pokud vám mikrotransakce vadí, tak pro vás mám špatnou zprávu. Vypadá to, že ve hrách ještě nějaký čas budou, a co hůře, je velká pravděpodobnost jejich rozšíření do dalších titulů.
Proč si to myslím? Stačí se podívat na finanční výsledky společnosti Activision Blizzard. Ta se chlubí, že za celý loňský fiskální rok má příjmy ve výši 7,16 miliard amerických dolarů. Jde o rekord firmy. Z toho čtyři miliardy dolarů pocházejí z mikrotransakcí.
Teď menší uklidnění. Společnost Activision Blizzard vlastní studio King, tvůrce Candy Crush a dalších mobilních her, které jsou prošpikovány malými mikrotransakcemi. Když oddělíme příjmy z mobilních her, tak stále zůstává příjem z mikroplateb ve výši dvou miliard dolarů – PC a konzole.
Ono se není čemu divit. Mikrotransakce a dodatečné doplňky mají největší hry společnosti, tedy Call of Duty: WWII, Overwatch i Destiny 2. Je více než jisté, že ve stejném duchu půjde i letošní Call of Duty od studia Treyarch, podle spekulací půjde o Black Ops 4.
Nezbývá než doufat, že ohromný příjem z mikrotransakcí, který tvoří u Activision Blizzard přes polovinu celkových příjmů za minulý fiskální rok, nebude znamenat další a další loot boxy a podobné skopičárny.
Zdroj: VG247.com
Kteří jelimani do toho cpou ty prachy? To nechápu : / a akorát tím pokrivujou herní bussines
Jak se dostat od příjmů z mikrotransakcí k palmovému tuku v čokoládě… zajímavé.
Odpověď na komentář uživatele midder
tak to ani ne, vetsinou se tenhle typ cokolad neda jist, specialne 99% cokolad vyrobenejch v polsku je odpornost nejvyssiho kalibru
Odpověď na komentář uživatele Beeda2004
ale chutna to dobre a na tom zalezi
skylines: vzhledem k tomu ze vetsina cokolad je naredena palmovym tukem tak uz ani ta cokolada tam vicemene neni:-)
Odpověď na komentář uživatele Halflifeblazen
Když si koupíš kinder vajco tak máš pocit že tě sice oje*ali ale alespoň jsi z toho něco měl – dokud neodezní chuť čokolády v ústech… Potom jsi už jen oje*aný a všechno co máš je jen blbá hračka k ničemu kterou se i stydíš ukázat kamarádům protože si řeknou že jsi vůl že jsi si to koupil… Lootbox ti to naloží rovnou na tvrdo bez satisfakce z čokolády. Takže v podstatě přeskočíš předehru i s vrcholem a všechno co ti zbude je jen pomíjivé nadšení z toho že jsi k něčemu dospěl ale hračka je tak ošklivá že o ní ani nechceš mluvit.
Odpověď na komentář uživatele Halflifeblazen
Záleží jakej máš žaludek…
Odpověď na komentář uživatele
Z kindrvajíček se aspoň nažereš, z lootboxů nikoliv.
Kinder vajíčka pro dospělé…
To je dneska doba hold no. Do všeho srát Lootboxy a takový kraviny, ale na kvalitu každej sere. Jo jo už stárnu
Nechápu kdo utrácí za skiny. V overwatchi už mám skoro 100 beden, protože mě fakt nebaví to otevírat a beztak je jejich obsah o ničem. U moiry mám dokonce výchozí skin, protože jsem snad od tý doby co je ve hře, neotevřel krabici.
Tohle mi je docela jedno. Ode mě nemají ani korunu jak za mikrotransakce tak i jejich hry.
za celou dobu co hraju jsem si koupil jenom pár skinů v CS: GO a v DOTĚ ale cpát další prachy do her za 60 eur, nechápu
No a pak se člověk podívá na Hearthstone, kde i 4 roky po vydání jsou tak šílený bugy… Prostě, jen ždímat prachy a na ostatní házíme bobek a ty lidi za to stejně furt platí.
Odpověď na komentář uživatele Alfajk
Dost dobrá připomínka. Taky by mě zajímal medián toho co lidi obyčejně platí.