Studio TaleWorlds Entertainment, které už snad půl století pracuje na očekávaném středověkém sandboxu Mount & Blade 2: Bannerlord (a ještě půl století na něm nejspíš pracovat bude), pokračuje se zveřejňováním dalších informací o různých prvcích a novinkách. Nejčerstvější je první část rozsáhlého představení Říše, která je ze začátku hry rozdělená na tři frakce.
Jedná se tedy o jedno z nejdůležitějších uskupení, která v Bannerlordu najdeme, přičemž Říše vychází podle slov tvůrců z klasické tradice Řecka, Říma a Byzance. Tolik k inspiraci reálnou historií, nicméně v textu, který je stejně jako všechny ostatní přeložen do češtiny, se dočtete i o historii, vývoji nebo struktuře Říše. Příští týden pak bude následovat přiblížení příslušných jednotek a nových funkcí.
Přečíst si můžete i rozhovor s hlavním grafikem TaleWorlds Entertainment, v němž kromě různých detailů najdete drobnou prezentaci destrukce hradeb. Další novější rozhovor se pak věnuje pozici spisovatele/designéra, takže se zaměřuje na psaní historického pozadí kontinentu Calradia, na němž se Bannerlord odehrává, nebo questů.
Velký prostor je věnován i dialogovým animacím, potažmo animacím tváří, které budeme při dialozích moci pozorovat. Jejich cílem je, aby si hráči vybudovali k ostatním postavám bližší vztah, jinými slovy abychom už nemuseli koukat jen na kamenné ksichty, k nimž je těžké vybudovat si nějaké emocionální pouto. Díky animacím mají být také dialogy živější a jejich účastníci osobitější a lépe čitelní.
Vývojáři zdůrazňují, že nejde o nic přepychového, už proto, že nepoužívají žádnou synchronizaci rtů nebo namluvení, ale přesto mají pocit, že dialogové animace oživují herní svět. Podle očekávání jdou také na ruku modderům, kteří budou moci mimo jiné přidávat vlastní animace pohybu tváří. Ve srovnání s předešlými hrami ze série Mount & Blade jde v každém případě o velké zlepšení.
Většinu nových textů a blogových příspěvků doprovází příslušné obrazové materiály, které najdete v této novince. Já už jen s lítostí připomenu, že Mount & Blade 2: Bannerlord stále nemá stanovené ani přibližné datum vydání.
Zdroj: Oficiální fórum
Hrozně moc se na hru těším, první díl mě hrozně moc bavil, ale proč se bojím, že to vyjde minimálně v roce 2019-2020?
Kdo by se chtel trochu odreagovat pri cekani na Banelord, tak vysla vcera cestina na MaB Viking Conquest
[ odkaz ]
To by v tom musel být Erdogan, aby to už nevyšlo.
Odpověď na komentář uživatele
Vyjde na konci roku 2018.
2016 jsem doufal, 2017 jsem bral na jisto… takže (i když stále doufám) mi z toho vychází, že letos to nejspíš ještě nevyjde
stačilo by říct jen přibližné datum vydání, třeba i rok 2018 by stačil!
Čas do vydaní nás budou krmit vývojářským deníčkem aby neupadl zájem o hru. Vemte si kolik toho materialu vyšlo k český Kingdom Come: Deliverance.
ta hra vyjde za 10 let
Už aby to tady bylo. Škoda, že neřeknou datum vydaní, aspoň v jakém roce.