Ze San Francisca, kde probíhá každoroční konference vývojářů, k nám postupně putují velmi zajímavé novinky. Pokud vám dnešní stormtroopeři ze Star Wars v Unreal Enginu 4 s technologiemi DirectX Raytracing a Nvidia RTX vyrazili dech, tak z realistických obličejů si sednete na zadek!
Vývojáři z Epic Games spolupracují se společnostmi 3Lateral, Cubic Motion, Tencent a Vicon na technologii Siren. Jde o digitální verzi čínské herečky Bingjie Jiang, která je skutečně hodně detailní. Tvůrcům se podařilo zachytit nejmenší detaily, a to vše v reálném čase, včetně samotného těla. Pokud by vám tato ukázka nestačila, tak pro vás Epic se svými partnery má i další ukázky.
Siren je ukázka toho, jak by jednoho dne mohly být propracované obličeje postav ve hrách. Jistě, nebude to hned, ale v blízké budoucnosti by tomu nic nemuselo bránit, tedy až na hardware, který bude k takovému výkonu potřeba. Ale kdo ví, co bude za pět, deset let. Technologie se posouvají neuvěřitelnou rychlostí dopředu.
Odpověď na komentář uživatele
Bonny
Právě že jenom ve filmečcích
V gameplay části jsou ty obličeje jak z druhé mafie protože se k nim tak blízko nedostaneš a zbytečně by to žralo výkon. Já si všiml tří úrovní kvality ale kdo ví kolik jich tam je. Každopádně se takovéhle grafiky ve hře ještě dlouho nedočkáme. ![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)
Odpověď na komentář uživatele
Bonny
I ve filmečcích
navíc to je plnohodnotná hra. Tohle je jenom tech demo. To by potom vypadal stejně dobře a možná i lépe ten Uncharted
![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)
OneShot: přesně
Odpověď na komentář uživatele
Alcatras
Mně se Uncharted dokonce líbí víc, tyhle obličeje mi přijdou takové nějaké gumové, moc lesklé a oteklé. Nathan Drake je sice trošku karikatura sama sebe, takže působí méně uvěřitelněji, ale zase žádnou z výše zmíněných vad netrpí, a proto je pro mě ve výsledku nakonec realističtější.
Odpověď na komentář uživatele
Alcatras
V tech filmeccich ano, ale v gameplay jeste ne![:) :)](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/smile.gif)
Uncharted 4 se k tomu hodně blíží.![:) :)](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/smile.gif)
jedno je jiste. . ray tracing v cyberpunku bude urcite. .
Odpověď na komentář uživatele
midder
Upřímně, všude kde by to vypadalo takhle by to bylo moc fajn nemyslíš ?![;) ;)](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/wink.gif)
Odpověď na komentář uživatele
Zrzek
Ty vis jak presne bude vypadat Cyberpunk ze ses si jistej jak moc fajn by tam tato technologie byla?
Odpověď na komentář uživatele @Big Boss
Třeba Star Citizen.![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)
4A Games už vypustili také své tech demo pro Metro Exodus [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele @Big Boss
Rusove a Tarkov
treba
Odpověď na komentář uživatele
Rivers25
Jo ale kdo ti dneska udělá kvalitní hru na PC aniž by nebyla na konzole![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)
Však ještě hry z minulého roku běželi i na Unreal Engine 3, tak jak pak můžeme chtít vidět velké změny, když sami tvůrci používají staré verze enginu.
Dosti mě zajímá jak vylepšený Unreal Engine 4 pomůže Borderlands 3, též hra o které je totální ticho.
Nicméně Sony by též mohla zajít za všemi vývojáři těchto enginů (Frostbite, CryEngine, Unreal…) a snažit se najít takový výkon konzole, který minimálně utáhne maximum toho enginu, protože jinak bude konzole vždy zastaralá už v moment co vyjde.
Pomoci by jim pak mohli i vývojáři z Guerrilla Games s jejich fascinujícím Enginem.
stále umělý. . ale asi jeden z nejlepších počinů. . no . . už aby tu byla 2080
komický je srovnání záběrů herečky s virtuální paní, která vypadá úplně jinak. . detail. . to je to, oč tu běží. . voni ji upravili i nos. . wtf
Vždy sa nájde niekto kto si myslí, že načo používať takúto technologiu keď možeme použiť tú z ME Andromeda![:D :D](https://www.zing.cz/templates/default/front/images/smiles/bigsmile.gif)