Bývalí zaměstnanci studia Evolution (DriveClub a série MotorStorm), které Sony před dvěma roky zavřela, se musejí vypořádat s další ztrátou práce. Poté, co našli útočiště u britské firmy Codemasters, vytvořili akční závody Onrush. Ty bohužel nedopadly světoborně, prodeje nejsou nijak výrazné, hodnocení v recenzích taky nim moc a celkově tyhle šílené adrenalinové závody nedokázaly dostatečně udržet hráče.
V Codemasters si to uvědomili a podnikli rychlé kroky. Část týmu byla propuštěna a zbytek zůstal jen jako podpora pro vývoj jiných či méně důležitých projektů.
Britský Eurogamer se od některých bývalých tvůrců Onrush dozvěděl, že za celým problémem je i špatná komunikace mezi týmem a Codemasters. Mezi dalšími, kteří odešli, byli i někteří vedoucí týmu včele s šéfem Paulem Rustchynskym, takže lze bezpochyby říci, že zbylí vývojáři jsou v dosti obtížné situaci.
Závody Onrush vyšly na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Naše recenze zde.
OnRush, byla od pocatku uz velka chyba. Kdyby radeji udelali novy Motorstorm, nemuselo by se propoustet.
Onrush na PC nevyšlo.Aspoň zatiaľ.
Codemasters si původně mysleli, že ze zkušených tvůrců z Evolution Studios udělají samostatnou vývojovou divizi s velkou mírou svobody. Během prvního týdnu prodeje prý v Británii ONRUSH prodal pouze kolem tisícovky krabicových kopií, což stačilo při premiéře na 34. místo auditovaného žebříčku. Z něhož se už 2. týden po vydání hra pakovala úplně, takže se prodeje pohybovaly v řádech desítek týdně, což je obrovské fiasko a vůbec se nezaplatil vývoj.
A dobře jim tak, Codies se z příšerných Micromachines: World Tour nepoučili a vydali další plytkou hru bez obsahu, navíc za plnou palbu. Jsem rád, že nejen mně v recenzi přišlo, že závodní hra bez závodů je nebetyčná blbost. Evolution s ONRUSH všechno vsadili na originalitu jejich konceptu, ale to se šeredně spletli. Codies celé vedení vyhodilo a obyčejné vývojáře rozházelo do svých kanceláří pro práci na hrách Codemasters, hlavně na sérii F1.
Ja od toho čekal něco jako motorsport a nakonec z toho vylezla zavodní MOBA nebo co to mělo být
Pokud si tam někdo myslel, že hra jako Onrush může mít nějaký úspěch, tak je jenom dobře, že ho vyrazili. Na pár dní na recenzi pohrání ok. Ale kdo by za to dal plnou cenu a hrál to delší dobu?
at vydaji remake blur a je to. Já tu hru sice nehrál ale líbyli se mi závody v mooorhuhn.
Kdyby to bylo víc motorstorm tak bych to i vzal
Dokud Codemasters nezačnou vyvíjet plné hry místo demoverzí, přeju jim jen další neúspěchy.