Na prolézání temných zákoutí a boje proti opravdu hnusným tvorům si musíme počkat. First-person horor Scorn, který na Kickstarteru vybral 192 487 euro, byl z října letošního roku odložen na nespecifikovaný měsíc roku 2019 ve verzi pro PC. Zdržení zapříčinily další práce. Studio Ebb Software podepsalo smlouvu s velkým investičním fondem a získalo další finanční prostředky, které vývojářům umožní vytvořit mnohem kvalitnější titul a plně realizovat svou vizi. Přesto si autoři udrželi nezávislost a kreativní svobodu.
Horor Scorn je rozdělen na dvě části. První se jmenuje Dasein a osobně doufám, že Scorn nezklame. V poslední době jsem se těšil na dva horory s menším rozpočtem (Agony a Inner Chains) a oba bohužel zklamaly.
Scorn pohání technologie Unreal Engine 4 a hra je často přirovnávaná k Vetřelci. Mají toho dost společného. Kromě bojů na vás čekají hádanky a také několik přátelských bytostí. Ne každý vás bude chtít vykuchat. Zajímavé také je prezentace příběhu, ten nebude vyprávěn žádnými filmovými pasáži, vše zažijete přímo při hraní, kdy se budete prodírat skutečně podivným a strašidelným světem. Vývojáři chtějí, abyste při hraní neustále přemýšleli, a to i dlouho po dohrání.
Níže přikládáme 11 měsíců starý gameplay trailer.
To je taky polské? No hlavně aby z toho nebylo druhé Agony…
Škoda,na tenhle „Hnus“ sem se těšil.Ale zase vyladí co se dá aby to vypadalo dobře.A to je hlavní.
Po fiasku s AGONY jsem pro, aby si dali na čas. Jinak Inner Chains bylo vizuálně neskutečné (holt s umem vytěžený Unreal Engine 4) a hodně se mi to líbilo. Velice zvláštní a atmosférická záležitost.
Jsem také zvědavý s čím přijdou autoři S.O.M.A. a OBSERVER.
Mňa osobne Inner chains nesklamal.Agony bolo dobré tak 2 kapitoly.
Škoda těšil jsem se hodně, spolu s Call of Cthulhu nejočekávanější horror no aspon že to nezrušili.
A co The Sinking City?