Přepínání hlavních hrdinů bylo v gangsterské akci Grand Theft Auto V oblíbené, hráči se postupně dozvěděli více informací o třech postavách jménem Michael, Trevor a Frenklin. Každý byl jiný, měl jiný život, ale postupně se jejich cesty setkaly. Není divu, že se dlouhé měsíce mluví o tom, zda něco podobného scénáristé z Rockstaru nepřipravili i v očekávaném Red Dead Redemption 2. Přece jen, příběh Van der Linde gangu by z několika úhlů pohledu mohl být o to zajímavější.
V Red Dead Redemption 2 ale nic takového nebude. Hlavním protagonistou je Arthur Morgan, přesto je ale Van der Linde gang velmi důležitou součástí příběhu. Art director John Bass v rozhovoru pro Hollywood Reporter vysvětlil, že pro strukturu a westernový příběh je vhodnější se soustředit na jednu jedinou postavu.
„Arthur žije a bojuje s ostatními členy Van der Linde gangu. Jde o skupinu plnohodnotných postav s různými vztahy k ostatním a Arturovi. Je to ale Arthurův příběh a my hráčům umožníme prožít ho v kůži Artura, který se společně s gangem musí přizpůsobit rychle se měnícímu světu. Budete součástí gangu,“ dodal Bass.
Red Dead Redemption 2 vyjde 26. října na PlayStation 4 a Xbox One. PC verze nebyla potvrzena, ale spekuluje se, že na ní Rockstar přece jen pracuje a dorazí někdy později. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Fajn… jako, bylo by zajmave zase mit jich vice. U gta to bylo i fajn obcas, ale tady jsem fakt rad za jednu, chci se do ni plne vzit, vcitit, pochopit… proste je mnohem lepsi se soustredit na jedno a nekomplikovat to zbytecne jsem jedine rad
Oh jak překvapivé…
Red Redemption bylo vzdy o hrani za jednoho hrdinu
To GTA kdysi taky
Ačkoliv se mi to u pátého GTA líbilo, jsem jenom rád. Je to tak lepší.
Zaměřit se na jednu postavu a pořádně.
Raději jednu postavu a pořádně než tři postavy a každou mdle.
Na tom hodně ztratilo gta v, protože 69 misí nejde smysluplně rozdělit mezi tři postavy aby každá nestrádala a nepůsobila nedovařeně.
Presne tak , ako samotné prepinanie postav v štyle gta je zaujimava mechanika a može byť aj zabava ale z hladiska pribehu to proste nejde 69 misí bolo málo aby každy z protagonistov mal svoj priestor ….
Takže 23 misií je pre jednu postavu málo ?
Některé jsou společné, kapitoly které měli postavy pro sebe se dají počítat tak okolo pěti misí a šlo se dál.
Největší prostor dostala FIB, což mě nebetyčně vytáčelo protože R* snad už neumí GTA bez vládních spiknutí.
Nikde tam nebyl pocit že prožívám tři příběhy.
To bude asi proto, že jsi ani neměl mít pocit že prožíváš tři příběhy. Byl to prostě jeden příběh viděný očima tří různých lidí.
Za mě osobně to bylo zvládnuto skvěle a dost to tu hru zpestřilo aby to nebylo poněkolikáté zase to stejné.
Hrál si tu hru?Jsou to tři rozdílné příběhy které se rozbíhají, prolínají a v poslední misi spojí podle toho co člověk si vybere.
Koukám že tady je plno vlezdopr*elistů rockstáru, takže to nemá cenu se pokoušet rozpitvávat svoje názory.
Hrál jsem od dvojky až po pětku snad krom VCS všechno, takže dokážu porovnat příběhy a ten z pětky se mi zdá absolutně nejslabší.
V redakci jste zaspali, že dnes bylo na prezentaci Sony před Tokyo Game Show oznámeno několik nových titulů nebo co?
Dočkej času. Vše postupně zpracováváme, hledám další detaily, čekáme na oficiální videa atd.