Plánovaného 18. září multiplayerová střílečka Insurgency: Sandstorm na PC nevyjde. Vývojáři si berou více času, aby se mohli hře ještě věnovat, vyladit ji a získat další cennou zpětnou vazbu od hráčů. Beta pro předobjednávky je stále v provozu a má zůstat až do vydání samotné hry. S ním se nově počítá na 12. prosince letošního roku. Na Steamu se prodává za 26,99€.
„Čas navíc nám umožní vylepšit hru a udělat ze Sandstormu výjimečný titul v žánru moderních FPS. V předprodeji se hře daří a zpětná vazba z bety potvrdila, že má hra potenciál,“ dočteme se v prohlášení.
Insurgency: Sandstorm je pokračování nezávislého titulu Insurgency. Na rozsáhlých mapách se střetne až 16 hráčů, případně 8 hráčů může spolupracovat, aby porazili umělou inteligenci. Bitvy obohatí vozidla s kulomety a velký důraz je kladen na taktiku, kdy můžete vykopnout dveře, využít kouřové granáty nebo si přivolat podporu ve vzduchu
PlayStation 4 a Xbox One verze jsou v plánu na rok 2019.
No ta optimalizace stojí za to a ty bugy taktéž, jsem si říkal, že za ten týden to nemůžou stihnout dát do pořádku.A orientace směrem ke CoD je také hnus (nálety, helikoptéry a další hovadiny). Už to není o skillu jako 1. díl…
Já mám na INS2014 nahráno +1000 hodin a vůbec mi nepříjde, že by to směřovalo do zádele COD. Ty nálety se mi taky moc nelíbí, ale jen proto, že se musíš rychle na 15s schovat a to je vše.
Přesně, souhlas. Musí být v každé modern military fps posr*ná artilerie? Nehorázně mě to v Insurgency vytáčí a pokud s tím něco neprovedou, tak dám bohužel refund už jen kvůli tomu. Až budu chtít chcípat kvůli random bombardováním a helikopterám, tak si zapnu CoD nebo Battlefield, ne Insurgency.
A já se těšil, že si za týden zapařím. V každém případě, zážitek z rozpracované alfy byl daleko silnější a intenzivnější, než z jakékoli střílečky za x let. Takže v případě, že hra neutrpí závažný problém, je to jasná koupě.