Vývojáři battle royale akce PUBG oznámili nemilou zprávu. Z důvodu výkonu konzole Xbox One X musí dojít ke snížení grafiky. Konzole prý nedokáže utáhnout hru na nejlepší grafické detaily. K nepopulárnímu downgradu dojde prostřednictvím nové aktualizace. Poté by měla hra nabídnout stabilnější framerate.
Rozlišení obrazu a samotných textur zůstane nepozměněné. Ořezávání se týká pouze níže vypsaných efektů. Zoufat ale nemusíte. Normální nastavení s původní grafikou se totiž po nějaké době opět vrátí. Budete si potom moci vybrat, jestli upřednostňujete kvalitu nad výkonem nebo naopak. Co všechno má být oproti verzi na PC jiné, naleznete níže.
- Post Processing (Motion blur, hloubka ostrosti, odlesk objektivu, refrakce)
- Stíny
- Efekty (Odrazy světel, dynamické výbuchy, nasvícení uvnitř různých předmětů)
- Zobrazovaný počet částicových efektů
- Adaptace obrazu na tmu a světlo
Konzole = brzda při vývoji her. To se ještě někdo diví dnes?
to si ani nemyslim vetsi brzda sou neschopni programatori co neumi optimalizovat engine a jedou jen na to aby to stihly do terminu, navic to pomuze prodejcum grafik protoze pak muzou vypustit prejmenovanou grafiku kterou nataktujou a hodi o 10% vetsi cenu a lidi se jen hrnou aby se jim to nekousalo, kdo by si pak koupil grafiku za 30 tisic kdyz by to byl schopnej clovek schopnej rozjet i na grafice za 1/3 cenu. staci se podivat na intel monopol kterej snad 6 let jen prejmenovaval procesory a nechutne zvedal ceny a najednou vysly cpu od amd za polovicni ceny, ktery meli nejen vic jader ale i na vicevlaknovy vypocty byly plne konkurencni
ta hra ma hnusnu grafiku uz v zaklade, a este ponizit, nechapem…
Ta hra má nějakou grafiku?
Tak já teda standardně vypínám to rozmazání při pohybu, protože se mě to nelíbí.
A kdyby to bylo potřeba, pro lepší snímkovou frekvenci vypnu i ty ostatní věci, protože si myslím ,že jsou to nepodstatné blbosti.
Myslím, že v pubgu nikoho stíny nezajímají.
Stín akorát zahalí nepřítele