Battlefield V už pomalu ale jistě klepe na dveře. Ten měsíc, který nás od vydání dělí (hra vychází 20. listopadu na PC, PS4 a Xbox One), uteče jako nic a co nevidět budeme běhat po bojištích s malou polní. A to jak v klasickém multiplayeru nebo battle royale módu Firestorm, tak singleplayerových Válečných příbězích, které vypráví jednotlivé příběhy různých postav za dob druhé světové války.
O tom, jaké příběhy hra nabídne, si můžete přečíst například zde. Nový vývojářský deníček nabízí de facto podobné informace, jenom podané více odlehčeným stylem a nabízí malý pohled na to, jak vlastně budou samotné příběhy a mise v nich vypadat.
Kromě toho navíc hra před několika dny vešla do statusu Gold. To znamená, že vývoj je zcela dokončen, začíná se s produkcí disků a vývojáři nyní pracují na různých opravách, které budou dostupné v tzv. day one patchi. V průběhu týdne nás navíc mají čekat novinky ohledně battle royale módu hry s názvem Firestorm. Tak uvidíme, co si pro nás v Criterion Games, kde Firestorm připravují, přichystali.
Hru za zvýhodněnou cenu předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Today we were going to launch #BattlefieldV, but as you know we pushed the release a month to get extra time for polish and act on all the feedback you’ve given us. You've been super patient with us and as a token of our appreciation, our team built a small gift. Check it out! pic.twitter.com/q1kyUtXh6c
— Oskar Gabrielson (@ogabrielson) October 19, 2018
Can’t wait to start talking about Firestorm! Everyone at the studio has been pouring their passion for Battlefield into the mode (and early play tests show that dedication!). Our focus next week is Tides of War, so inherently we’ll have an update on Firestorm.
— Mitre in LA… for now (@dan_mitre) October 20, 2018
Válečné příběhy mě nezajímají, ale běda, jak nebude vyvážený gender. To bych také mohl sepsat petici a zajistit si ještě pošahanější Battlefield VI.
Nevím jak vy, ale já tomu epizodickému formátu nijak neholduju. Je to jako když si místo románu přečtete několik nesouvisejících povídek, když se místo filmu podíváte na pár kraťasů. Prostě kvalitou o několik úrovní níž a nikdy nebudete mít takový pocit, jako z propracovaného, celistvého příběhu. Navíc každý „válečný příběh“ musí mít svůj rádoby šokující úvod a rádoby moralizující závěr, což se stěží snese jednou, ale několikrát po sobě? Nejlepší singl, jaký Battlefield kdy měl, byl v odnoži Bad Company, nevím, proč se toho receptu nedrží.
Taky moc ne. Málo času na to se do toho pořádně vžít a oblíbit si třeba postavu. SP u toho beru spíš jako tutoriál kterej ani nezapnu a vrhnu rovnou na MP
Já se singlu v BF nechci nějak zastávat je to slabota. Jen už vidím ty chytrolíny jak si neodpustí kritiku že „přeci jeden voják nemohl být na tolika místech kde je nějaká autentičnost proboha“ (A to nechci vidět až zjistí, že po tom co tě v MP zastřelí se můžeš znovu objevit na bojišti zdravej jak rybička. To bude teprve poprask )
Jakej bys ten singl chtěl mít ? Jako starej Medal of Honor ? Jako Wolfenstein ? Jako Doom ? Jako CoD z WW2 ? Zas miliarda stížností od expertů na internetu at‘ to udělají jakkoliv. Protože na internetu je odborník každej.
V DICE fakt nejsou na singl experti. Udělat dobrej singl to není jen tak chce to spoustu času a prostředků a čas u EA teda nemáš jak to sleduju.
Buď celistvý příběh z jedné části bojiště, tak jak to bylo třeba v tebou zmíněném COD:WW2, nebo když už boje ve vícero oblastech, tak aby se příběhy prolínaly, jako tomu bylo třeba ve World at War. Způsoby, jakými řešily kampaň MoHAA, nebo COD 2- tedy buď hrdina cestující po celém světě, nebo naopak několik samostatných kampaní- přestože mě obě hry dodnes velmi baví, mi už přijdou dávno překonané. Za vůbec nejpovedenější singleplayery ve válečných střílečkách pak považuji Bad Company 2 a Black Ops 1, pokud jde o Medal, tak mi byl naposledy sympatický přístup k singlu v tom díle z Afghánistánu.
Doporučuju kampaň Infinite Warfare, v mnohém nejlepší singl v CoD serii.
Je velká škoda, že internet tu hru odrovnal ještě před vydání, a to jen kvůli zasazení, které bylo nakonec vyobrazené perfektně.
Zrovna Infinite Warfare mi přišlo jako úplně průměrná kampaň, i když létací části mě bavily a na rozdíl třeba od Battlefrontu nebo Battlefieldu se mi stíhačka (či co to bylo) parádně ovládala. Ale tohle je jen o vkusu, vím třeba, že spousta lidí nenávidí Ghosty, a mně zrovna nepřišli tak špatní, dal bych si klidně pokračování.
na týden ,kdy vychází BF V jsem si vzal volno takže se těším
Hlavně aby vycházel obsah, co ho dali zdarma u Battlefrontu, prakticky nic nevyšlo.
„před několika dny vešla do statusu Gold. To znamená, že vývoj je zcela dokončen“
Vím jak je to myšleno, ale v dnešní době je to opravdu úsměvná věta. Ten BF je tak obrovskej projekt že se věci ladí i dva roky po vydání. A to na tom právě ocenuju. Hra fachčí dobře od začátku ale detaily a třeba optimalizace se zlepšuje i dlouho po vydání aby šlapala všem výborně
BF4 fungovalo dobře od začátku?
Jinak např. RDR2 je projekt 10x větší a pochybuju, že budou vycházet opravy ještě po dvou letech. To je specialita především EA.
Ne nefungovalo. Rok 2013, z ostudy kabát ( pro EA ) protože ti rozhodli že se vydá hra v totálně nedodělanym stavu a na to už si doufám dají sakra majzla. Ta beta BF5 byla v mnohem lepším stavu než BF4 v den vydání. Takže doufám že zbytečná obava a jak vidět budeš dost nasranej když BF5 pojede hned dobře. Ty samožřejmě najdeš chyby protože kdo chce psa bít hůl si vždy najde.
Nebud‘ naivka opravy vychází na všem a všude a ničí specialita to není a jestli ne tak proto že na to už se*ou. Hlavní je že na tom makají dokud je co zlepšovat.
Mluvím obecně o jejich hrách, že zrovna multiplayery jsou v péči leta, je samozřejmě pravda na všech frontách.
Tak treba dlc pro posledni GTA vychazi dodnes – vetsinou se k tomu prihodi i patch.
Ano máš pravdu na RDR2 nebudou opravovat chyby 2 roky. Ale nechají je a vše doladí na novou generaci konzolí a PC
Tak “gold” znamena vetsinou to, ze to je schvalene od Sony nebo Microsoftu a nejsou tam bugy, ktere by narusovaly chod zarizeni, nebo to neustale crashovalo. Ale uz i beta by mela byt hratelna od zacatku do konce ikdyz tam ty vetsi bugy, ktere ti to shodi, jsou. Ale vetsinou se jedna o genericky bugy nezavisle na postupu ve hre. U multaku vetsinou optimalizace a net issue). Proto se dela day one patch, jelikoz to musi napr. Sony znovu schvalit (takze puvodni hru mas safe a ve store). Ale narusovat progress ve stejnym bode by to nemelo).