Vývoj očekávaného středověkého sandboxu Mount & Blade 2: Bannerlord na pohled stále jede v zajetých kolejích, což v první řadě znamená, že pořád neznáme datum vydání a letos si hru s největší pravděpodobností nezahrajeme ani v rámci předběžného přístupu.
Stále stejné tempo tvorby má však za následek, že si opět můžeme zkrátit čekání s pomocí různých článků, rozhovorů a blogových příspěvků, které přináší nové informace, poznatky a zajímavosti z vývoje a obrazové materiály.
Nově si tak můžete přečíst podrobnosti o questech, správě království, uživatelském rozhraní, herním designu a umělé inteligenci v boji. Za zmínku stojí také rozhovory se zaměstnanci studia TaleWorlds Entertainment, zaměřené na herní engine, programování uživatelského rozhraní a tvorbu 3D postav. Kromě posledního zmíněného rozhovoru, jehož překlad ještě není dokončen, jsou všechny články jako již tradičně přeložené do češtiny a mnohé z nich doprovází více či méně čerstvé screenshoty, které najdete níže.
Vzhledem k tomu, co Turecko provádí v severní Syrii, tak mám dva body. 1. Je otázka jestli Bannerlord vzhledem k čistkám uvnitř země vůbec vyjde(vývojáři jsou přece inteligence). 2. Vzhledem k současným válečným zločinům na severu Sýrie + to že Islamský stát byl téměř poražený, dokud do situace nezasáhlo právě Turecko. Jelikož se kurdové museli bránit opět před Turkem, tak zanechaly boje s IS a IS znovu obsadil dobyté území včetně ropných polích a pod. Tak nevím jestli mám zájem o cokoliv Tureckýho.