Super Mario Odyssey (12,17 milionů prodaných kusů), Mario Kart 8 Deluxe (11,71 milionů) a The Legend of Zelda: Breath of the Wild (10,28 milionů). To jsou tři velké hry, které vyšly pro Nintendo Switch a překonaly hranici deseti milionů prodaných kusů. Pro japonskou společnost je to velký úspěch, s úspěchem ale roste hlad po dalším úspěchu, respektive dalších penězích.
V dnešní době je už standardem, že velké hry dostávají řadu dodatečných balíčků, většinou placené. Nintendo se tomuto trendu z části vyhýbalo – nijak to nepřehánělo, ale to možná končí. Podle prezidenta Nintenda potřebují jejich velké tituly více DLC.
„Potřebujeme neustálý růst, musíme vydávat nový software, dodatečné balíčky a další obsah pro naše velké tituly, které jsme již uvedli na trh,“ řekl Shuntaro Furukawa. Je dost pravděpodobné, že měl na mysli právě „svatou trojici“ Switche zmíněnou v prvním odstavci. Ostatně nejnovější Zelda obdržela celkem dvě placené expanze a Super Mario Odyssey řadu bezplatného obsahu, včetně Luigi’s Balloon World. Bude další obsah? Nintendo nikdy neřeklo, že vývoj těchto dvou her skončil. Nejspíš nás tak čeká nové dobrodružství v kůži Linka a pravděpodobně i nová království do výpravy Maria.
Pokud nemáte tyto trendy rádi, tak vás nepotěší ani druhý výrok prezidenta. Dle jeho slov se má Nintendo více zaměřit na online hraní a další herní žánry, aby přitáhli ke Switchi více hráčů.
Nintendo president Furukawa today in Osaka:
?Sees more DLCs for existing "big" games
?No plans for esports biz, yet
?All holiday titles now announced (no add'l surprises)
?Won't use Nintendo IP in Dragalia
?>50% Online users bought annual plan
⛏️Fortnite still doing well pic.twitter.com/68Sj9S1Zy4— Yuji Nakamura (@ynakamura56) October 30, 2018