Jedním z nejvýraznějších prvků prakticky libovolné Star Wars hry je prostředí různých planet, které jsou důležitou součástí předaleké galaxie. Nejinak je tomu i v případě loňského Star Wars: Battlefrontu 2, o čemž svědčí zajímavý článek na oficiálním webu hry, který mimo jiné nabízí pohled na řadu povedených konceptů z vývoje. Ty byly použity právě při tvorbě a návrhu prostředí, ať už na povrchu dané planety nebo mimo ni.
Některé koncepty bylo možné spatřit již před vydáním Battlefrontu 2, většina z nich je však veřejně k dispozici až nyní. V každém případě jde o skvělou podívanou pro každého, komu není Star Wars svět cizí. Nemluvě o tom, že obrázky se vztahují nejen k mapám, které jsou ve hře od vydání, ale i k novějším, letos uvedeným lokalitám, ať už jde o Kessel nebo nejnovější a nejvýraznější Geonosis. Kromě nich se můžete podívat na koncepty ukazující měsíc Endor, základnu Hvězdovrah (Starkiller Base), Kashyyk, druhou Hvězdu smrti (Death Star II), Tatooine, Takodanu, Kamino, Yavin 4, Naboo a samozřejmě Jakku, na nějž se všichni moc rádi vracejí.
Pro hráče a příznivce Battlefrontu 2 pak mají koncepty význam i s ohledem na skutečnost, že občas ukazují věci, které nakonec ve hře nenajdeme. Kromě několika specifických míst jde například o určité značení na zbroji klonovaných vojáků nebo o přítomnost imperiálních stormtrooperů na Kaminu. Kdo ví, třeba jde o menší narážku na původní Star Wars: Battlefront 2 z roku 2005.
Zároveň jsme dostali od EA ujištění, že i v roce 2019 se Battlefront 2 dočká nového obsahu.