Martin Markus Mastný, tvůrce sandboxového MMO survivalu Novus Inceptio, se pustil do vývoje nového projektu, který hodlá v předběžném přístupu na Steamu uvést 7. března 2019 za 12,49 euro, i s českou lokalizací ve formě titulků.
The Wild Age je micro management strategie ve stylu tower defense. Sám Martin o ní tvrdí, že je určena pro pohodové a klidné hraní, které nabízí odpočinek od uspěchaného reálného života. Při vývoji se inspiroval sérií her Kingdom a provedl evoluci tohoto velmi zajímavého konceptu.
„The Wild Age je inspirovaná sérií her „Kingdom“ a nemáme v úmyslu tuto skutečnost tajit. Na první pohled se může jednat o pouhý převod hry do 3D, ale opak je pravdou. Z našeho pohledu jde spíše o evoluci velmi zajímavého konceptu, který si dle nás zaslouží další rozvoj. Chtěli bychom hráčům nabídnout stejnou hratelnost, okořeněnou o prvky, které nám přišly zajímavé a celé hře prospěšné,“ říká Martin Mastný.
Ve hře se zhostíte role nového vládce, který má za úkol vytvořit na několika ostrovech novou, plně samostatnou osadu. Je nutné najmout vesničany a splnit hlavní úkol pro každý ostrov. Nebude to ale snadné, během noci útočí nebezpeční goblini s cílem zabránit vašemu snažení. Jako vládce můžete pouze rozdávat rozkazy pomocí jediné suroviny ve hře (mincí). A vaši vesničané plní úkoly a svoje role dle vašeho rozhodnutí. Splnění cíle není vždy jednoduché a máte spoustu možností pro rozvoj vaší strategie. K tomu vám dopomohou odměny za splnění úkolů v hlavní kampani.
Kdykoliv je možné si změnit postavu a vybavení a pokračovat tak s novou postavou v již rozehrané hře. Pomáhat vám bude stavit, lesník, farmář, lučištník a rytíř.
Pro Early Access se rozhodl z důvodu zapojení herní komunity do finalizování nové hry. „A není lepší cesty než umožnit hráčům hrát naši hru a společně ji doladit ku spokojenosti všech,“ říká s tím, že v předběžném přístupu bude The Wild Age jen pár měsíců, než se doladí všechny nedostatky a případné požadavky hráčů. Už dnes je hra v konečné fázi vývoje a pouze se dolaďují poslední detaily a vzniká prostor pro možné vylepšení herních mechanik, dle připomínek hráčů.
V aktuální verzi hry naleznete plnohodnotnou kampaň a za její plnění se vám odemykají bonusy ve formě customizace avatara, či pomocných položek pro hladší postup hrou. Hra vám také nabízí opravdu hodně avatarů, mountů a dalších customizačních položek.
A hlavně plnohodnotný editor ostrova, který můžete sdílet s vašimi přáteli. Ve hře schází dokončení finálního obsahu ve formě možnosti zaútočit a zničit nepřátelský tábor. Což ale nijak neblokuje celkovou hratelnost, či nemožnost hru dohrát do konce.
Jak bývá zvykem, cena se po vydání plné verze zvýší. Pokud chcete Martina podpořit, sledujte produktovou stránku na Steamu.
A Novus už je hotový?
konečně český projekt který jde do předběžného přístupu také s českou lokalizací.
A to jako tuhle hru hodlá i dodělat? U Novusu furt čekám a čekám, a kde nic tu najednou nový předběžný přístup. No, i takto se dá „vyvíjet“…
Dnesni poje*ana doba, rozdelat hru a co nejvic na ni vyinkasovat a hura na hru druhou, treti a ……
Novus je velký projekt co vyžaduje ještě hodně práce, energie a logicky i finančních prostředků na dokončení.
The Wild Age je mini projekt, který má pomoci studiu se postavit zase na nohy. The Wild Age opustí předběžný přístup do roka (možná i dříve). Ta hra je malinkatá a do předběžného přístupu jde ve velmi solidním stavu. Potřebuje pouze jen minimální dodělky v podobě posledního obsahu co je namyšlen (vedení útoku), ale nic z toho nebrání aby se hra dala dohrát atd.
Tak to možná chtělo udělat obráceně. Logicky. Začít menším, nasbírat zkušenosti, finance atd. a pak se vrhnout do megaprojektu. Logicky. Pak podle toho vypadá i hodnocení hry na Steamu a lidi to asi moc nezláká k nákupu. Logicky.
Mno po bitvě je každý generál, také to teď vím. Ale život je o zkušenostech a změnách priorit. Novus nikdy nevznikal jako projekt co by se měl někdy prodávat – bylo to jen hraní si doma po večer běhěm práce. Cesty osudu ale navedly postupem času směr jinak. Už jsme o tom napsal a udělal rozhovorů hodně. Je to tak a není dobré žít minulostí ale přítomností.
Není to sranda a nic nikdy není zadarmo.
Každý si to může zkusit a pokusit se o to
Tohle není o generalisimování, je to o korektnosti a sebereflexi. Když něco slíbím, tak to splním, tím spíš, když za to chci peníze. Ono si to doma zkouší i víc lidí (třeba Jan Zelený), ale jít s kůží na trh, nechat ji zpráchnivět, navléknout se do jiné a říct, že ta první byla na zkušenou, tak to je podle mě min. neseriózní.
Toto ale nikdo netvrdí – nikdo neříká že první projekt je ukončen opuštěň apod.
Reakce o zkušenosti byla uplně na něco jiného (na to proč ne prvně něco máleho atd.).
Za prvé: když ohlašujete nový projekt, přičemž ten předchozí není ještě dokončen, tak by se minimálně slušelo oznámit, jak to s tím předchozím vypadá, co ho čeká apod.
Za další: že jste reagoval na zkušenosti s velikostí projektu, je mi zcela jasné. Moje reakce tomu odpovídá. A nezlobte se na mne, ale pokud vám v 36 letech nedocházelo, že s Novusem bude práce nad hlavu, že by možná bylo lepší začít s menším projektem, tak to je zarážející.
Nicméně hodně zdaru a snad se někdy Novusu v jeho finální podobě dočkáme.
Vše je na Steam stránce NI v diskuzích.. bylo již několik měsíců z5 probíráno atd..
Trošku pochopení..
To jako pardón, ale já opravdu nemám čas ani chuť sledovat kdejakou diskuzi nebo video. Reagoval jsem na zdejší článek, kde se uvádí „tvůrce sandboxového MMO survivalu Novus Inceptio, se pustil do vývoje nového projektu, který hodlá v předběžném přístupu“ (o nadpisu ani nemluvě) a nikde není zmínka o tom, že předchozí jeho „předběžný přístup“ není stále dokončen. Asi by se to slušelo, ale zjevně mám na svět jiný pohled.
Asi jste hodně zaneprázdněný člověk. To vám nezávidím. Nikdo vás nenutí hledat si další informace, jen se divím, že máte dost času na to reagovat na kdejaký příspěvek. Hodně štěstí.
Ty jsi fakt hlupák. Nedělej chytrého, když nemáš absolutní páru o tom, jak to v tomhle směru vůbec chodí.
V odeslané tiskové zprávě byli všechny zásadní informace uvedeny – každé médium nekopíruje texty od a do z (ani to po nich nikdo nemůže chtít a hlavně to není smysl tiskové zprávy a její následné interpretace). Většinou si každé médium vyselektují to co uzná že je zajímavá a užitečná informace pro jeho čtenáře a případně informace postupně dávkuje (včetně titulku/nadpisu). Já ten článek nepsal
Vývojář o tom docela otevřené mluví na jednom z posledních videí od Vortexu. Je si toho problému vědom a myslím, že by měl dostat šanci. Druhotina vypadá slibně a já se docela těším, Kingdom mě bavil.