ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Dechberoucí startovní upoutávka na Hogwarts Legacy

    Dechberoucí startovní upoutávka na Hogwarts Legacy

    Upoutávka na film Někdo klepe na dveře

    Upoutávka na film Někdo klepe na dveře

    Mobilní Apex Legends a Battlefield končí

    Mobilní Apex Legends a Battlefield končí

    Do letošní E3 se nezapojí Sony, Microsoft ani Nintendo

    Do letošní E3 se nezapojí Sony, Microsoft ani Nintendo

    Produkční ředitel Cyberpunk 2077 opouští po 15 letech společnost CD PROJEKT RED

    Cyberpunk 2077 dostal v updatu podporu DLSS 3

    Podívejte se na porcování nepřátel v Dead Island 2

    Podívejte se na porcování nepřátel v Dead Island 2

  • Recenze
    Recenze Hi-Fi RUSH – nečekaný hit

    Recenze Hi-Fi RUSH – nečekaný hit

    Recenze Forspoken – z Hell’s Kitchen do světa draků a kouzel

    Recenze Forspoken – z Hell’s Kitchen do světa draků a kouzel

    Recenze SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake – Zátiší Bikin v nesnázích

    Recenze SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake – Zátiší Bikin v nesnázích

    Gameplay ukázka remaku Dead Space

    Recenze Dead Space – ukázkový remake

    Recenze Marvel’s Midnight Suns – nečekaná kombinace

    Recenze Marvel’s Midnight Suns – nečekaná kombinace

    Recenze Fire Emblem Engage – taktický ráj

    Recenze Fire Emblem Engage – taktický ráj

    Recenze Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – důležitá příprava

    Recenze Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – důležitá příprava

  • Videa
    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #52: Nejočekávanější hry roku 2023

    Zing Podcast #52: Nejočekávanější hry roku 2023

    Zing Podcast #51: Opomíjené hry roku 2022

    Zing Podcast #51: Opomíjené hry roku 2022

    Zing Podcast #50: The Callisto Protocol a TGA 2022

    Zing Podcast #50: The Callisto Protocol a TGA 2022

    Zing Podcast #49: Rozbité hry a nominace na The Game Awards

    Zing Podcast #49: Rozbité hry a nominace na The Game Awards

    Zing Podcast #48: Silent Hill, Plague Tale a 30 FPS na konzolích

    Zing Podcast #48: Silent Hill, Plague Tale a 30 FPS na konzolích

    Recenze A Plague Tale: Requiem – ambiciózní pokračování

    Recenze A Plague Tale: Requiem – ambiciózní pokračování

    Letošní Tribeca Festival láká na A Plague Tale: Requiem a další očekávané tituly

    Technický rozbor A Plague Tale: Requiem (PS5)

    Zing Podcast #47: Únik GTA VI a grafické karty GeForce RTX 40

    Zing Podcast #47: Únik GTA VI a grafické karty GeForce RTX 40

  • Preview
    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní Against the Storm – alternativa za The Settlers?

    Dojmy z hraní Against the Storm – alternativa za The Settlers?

    Dojmy z hraní God of War Ragnarök

    Dojmy z hraní God of War Ragnarök

    Dojmy z hraní alfa verze Matcho

    Dojmy z hraní alfa verze Matcho

    Dojmy z hraní bety Warhammer 40.000: Darktide

    Dojmy z hraní bety Warhammer 40.000: Darktide

  • Speciály
    Únorové hry

    Únorové hry: přehled & anketa

    Lednové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Lednové ohlédnutí redakce

    Dojmy z třetí epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z třetí epizody seriálu The Last of Us

    HW Test: Herní ovladač DualSense Edge

    HW Test: Herní ovladač DualSense Edge

    Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

    Když Arthur mluví česky. Rozhovor s překladateli Red Dead Redemption 2

    Když Arthur mluví česky. Rozhovor s překladateli Red Dead Redemption 2

    The Last of Us

    Dojmy z první epizody seriálu The Last of Us

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2023

    Recenze deskové hry Ankh: Bohové Egypta

    Recenze deskové hry Ankh: Bohové Egypta

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Dechberoucí startovní upoutávka na Hogwarts Legacy

    Dechberoucí startovní upoutávka na Hogwarts Legacy

    Upoutávka na film Někdo klepe na dveře

    Upoutávka na film Někdo klepe na dveře

    Mobilní Apex Legends a Battlefield končí

    Mobilní Apex Legends a Battlefield končí

    Do letošní E3 se nezapojí Sony, Microsoft ani Nintendo

    Do letošní E3 se nezapojí Sony, Microsoft ani Nintendo

    Produkční ředitel Cyberpunk 2077 opouští po 15 letech společnost CD PROJEKT RED

    Cyberpunk 2077 dostal v updatu podporu DLSS 3

    Podívejte se na porcování nepřátel v Dead Island 2

    Podívejte se na porcování nepřátel v Dead Island 2

  • Recenze
    Recenze Hi-Fi RUSH – nečekaný hit

    Recenze Hi-Fi RUSH – nečekaný hit

    Recenze Forspoken – z Hell’s Kitchen do světa draků a kouzel

    Recenze Forspoken – z Hell’s Kitchen do světa draků a kouzel

    Recenze SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake – Zátiší Bikin v nesnázích

    Recenze SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake – Zátiší Bikin v nesnázích

    Gameplay ukázka remaku Dead Space

    Recenze Dead Space – ukázkový remake

    Recenze Marvel’s Midnight Suns – nečekaná kombinace

    Recenze Marvel’s Midnight Suns – nečekaná kombinace

    Recenze Fire Emblem Engage – taktický ráj

    Recenze Fire Emblem Engage – taktický ráj

    Recenze Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – důležitá příprava

    Recenze Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – důležitá příprava

  • Videa
    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #53: Herní předpověď pro rok 2023

    Zing Podcast #52: Nejočekávanější hry roku 2023

    Zing Podcast #52: Nejočekávanější hry roku 2023

    Zing Podcast #51: Opomíjené hry roku 2022

    Zing Podcast #51: Opomíjené hry roku 2022

    Zing Podcast #50: The Callisto Protocol a TGA 2022

    Zing Podcast #50: The Callisto Protocol a TGA 2022

    Zing Podcast #49: Rozbité hry a nominace na The Game Awards

    Zing Podcast #49: Rozbité hry a nominace na The Game Awards

    Zing Podcast #48: Silent Hill, Plague Tale a 30 FPS na konzolích

    Zing Podcast #48: Silent Hill, Plague Tale a 30 FPS na konzolích

    Recenze A Plague Tale: Requiem – ambiciózní pokračování

    Recenze A Plague Tale: Requiem – ambiciózní pokračování

    Letošní Tribeca Festival láká na A Plague Tale: Requiem a další očekávané tituly

    Technický rozbor A Plague Tale: Requiem (PS5)

    Zing Podcast #47: Únik GTA VI a grafické karty GeForce RTX 40

    Zing Podcast #47: Únik GTA VI a grafické karty GeForce RTX 40

  • Preview
    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní Against the Storm – alternativa za The Settlers?

    Dojmy z hraní Against the Storm – alternativa za The Settlers?

    Dojmy z hraní God of War Ragnarök

    Dojmy z hraní God of War Ragnarök

    Dojmy z hraní alfa verze Matcho

    Dojmy z hraní alfa verze Matcho

    Dojmy z hraní bety Warhammer 40.000: Darktide

    Dojmy z hraní bety Warhammer 40.000: Darktide

  • Speciály
    Únorové hry

    Únorové hry: přehled & anketa

    Lednové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Lednové ohlédnutí redakce

    Dojmy z třetí epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z třetí epizody seriálu The Last of Us

    HW Test: Herní ovladač DualSense Edge

    HW Test: Herní ovladač DualSense Edge

    Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z druhé epizody seriálu The Last of Us

    Když Arthur mluví česky. Rozhovor s překladateli Red Dead Redemption 2

    Když Arthur mluví česky. Rozhovor s překladateli Red Dead Redemption 2

    The Last of Us

    Dojmy z první epizody seriálu The Last of Us

    Anketa & Soutěž: Nejočekávanější hra roku 2023 podle čtenářů

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2023

    Recenze deskové hry Ankh: Bohové Egypta

    Recenze deskové hry Ankh: Bohové Egypta

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Kotaku odhaluje strasti vývojářů při práci na Call of Duty: Black Ops 4

Zrušení příběhové kampaně, obchodní praktiky Activisionu i jednání společnosti s testery.

Vojtěch Zikán autor: Vojtěch Zikán
2. 7. 2019
v sekci Novinky, PC, PlayStation 4, X1
2
Kotaku odhaluje strasti vývojářů při práci na Call of Duty: Black Ops 4
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Před více jak měsícem jsme vás informovali o příspěvku na Kotaku, který přišel s tím, že studio Treyarch přebírá vedení nad vývojem nového dílu Call of Duty v nadcházejícím roce. Black Ops 5, jak by se měl titul pro rok 2020 jmenovat, se má vrátit zpět do období studené války, respektive zejména na bojiště konfliktu ve Vietnamu. Podle zákulisních informací Kotaku měla studia Sledgehammer Games a Raven Software (původně hlavní vývojářské týmy) mít mezi sebou spory ohledně směru hry, což následně vyústilo v řadu potíží, jako např. odchod řady zaměstnanců. Avšak přeřazení Treyarchu k novému projektu, který navíc není tak daleko jak se zdá, přinesl další obtíže a některé vypluly na povrch. Novinář Jason Schreier z Kotaku se zmínil, že tvůrci jsou již dlouhou dobu pod velkým tlakem a vývoj dalšího Call of Duty tuto situaci ještě zhoršil. Nedávno přišel s dalším článkem, který se však zaměřil na průběh vývoje Black Ops 4 a jaké strasti musí prožívat „druhořadí“ zaměstnanci v Treyarchu.

Web Kotaku byl delší dobu ve spojení s několika zaměstnanci (někteří již dnes bývalí), kteří se podělili o své zážitky. Všichni zůstali v anonymitě z obavy ze ztráty práce či jiných kázeňských postihů. Nejhorší zacházení ve studiu zažívají tzv. QA testeři (Quality Assurance), kteří mají být druhořadými pracovníky ve studiu. Podle zdrojů zažívají diskriminaci na úrovni oddělování od zbytku vývojářů v pracovním prostředí, během stravování, na různých oslavách či dokonce i v parkování. Průměrný plat testera má být pouhých 13 dolarů na hodinu. Ranou do obličeje byla pro ně zpráva, že finanční ředitel Dennis Durkin dostal od Activision prémii 15 milionů dolarů na začátku letošního roku. „To zlomilo hodně lidí. Dostáváme zaplaceno minimum za tak šílené množství hodin a stejně tihle lidi dostávají tak absurdní sumu peněz. Je to jen kultura, kde se o vás nikdo nezajímá,“ komentoval to jeden z testerů.

Celé problémy začaly již skoro přede dvěma roky, ještě v rané fázi vývoje Black Ops 4. Ačkoliv společnost Activision i jednotlivé tváře Treyarchu často opakovaly, že jejich poslední titul kampaň nikdy mít neměl, nebylo tomu vůbec pravdy. V dubnu minulého roku vypustil uživatel Matt Harris na Twitteru řadu pravdivých i nepravdivých leaků o stavu hry. Jedno takové tvrzení bylo, že Black Ops 4 nebude obsahovat singleplayer z důvodu zrušení ve prospěch Battle Royale módu. V lednu tohoto roku promluvil první tester. Pod přezdívkou CallOfNobody začal po nespravedlivém vyhazovu na Redditu šířit další zákulisní informace, které se vztahovaly k zombie módu či zrušené kooperační kampani.

Koncept Schreierovi nakonec potvrdily nyní jeho zdroje a Black Ops 4 mělo obsahovat vcelku unikátní kampaň. Příběh měl být zasazen po třetím Black Ops, do postapokalyptického světa, kde dva hráči bojují proti jiným dvěma hráčům (popřípadě umělé inteligenci) v řadě misí s různými náplněmi. Hráči byli rozděleni do dvou nepřátelských frakcí, které si snažily navzájem uškodit. Jeden tým potřebuje zničit konvoj, zatímco druhý ho musí chránit. Pak se role vystřídají a jeden tým se pokouší zavraždit důležitého novináře, zatímco druhý ho musí eskortovat do bezpečí. V průběhu hraní jste mohli klidně zradit vlastní frakci a napomoci nepříteli dle uvážení. Ke konci roku 2017 vývojáři během přesčasů dali dohromady demoverze několika úrovní, které byly předány do rukou vydavatelského domu. Ve studiu panovala velmi pozitivní nálada a každý si projekt pochvaloval.

V lednu však nadšení opadlo a zaměstnanci byli informováni, že se kampaň musí předělat. Kromě technických nedostatků a málo času byly i negativní reakce od playtesterů, kteří hru zkritizovali za odklonění se tradičnímu singleplayeru. V Treyarchu však bylo všem jasné, že předělat celou kampaň je nemožné, až absurdní. Zásah pro mnohé bylo to, že se historie již podruhé opakovala. Při vývoji Black Ops 3 plánoval Treyarch pojmout singleplayer jinak a chtěl celou hru zasadit do otevřeného světa. Mělo se jednat o obří projekt, ale z plánu také nakonec sešlo a Treyarch místo toho musel rychle horkou jehlou ušít příběhovou lineární kampaň, která u hráčů moc nepochodila.

Třešničkou na dortu bylo oznámení vydání Red Dead Redemption 2 na 26. října, které Activision donutilo přesunout Black Ops 4 z klasického listopadu rovnou na 12. října. Další vzácný čas byl fuč. V ten moment ve studiu došli k závěru, že je potřeba kampaň kompletně zrušit a nahradit ji něčím novým. A vzhledem k popularitě PUBG a Fortnite, ze kterého se začal stávat fenomén, to všem došlo – Call of Duty potřebuje vlastní Battle Royale.

Práce na ambiciózním módu Blackout začaly v únoru 2018 a studio mělo před sebou pouhých 8 měsíců na vytvoření zcela nového režimu. Někteří z dotázaných se sami divili, že se Blackout stihl dokončit včas. Aby taky ne. Studio muselo pracovat nonstop, od pondělí do pátku vývojáři strávili ve studiu klidně i více jak 12 hodin denně a mnoho z nich pracovalo také o víkendech.

„Záchvaty paniky, vyhoření, odcizení se. Máte pocit, že jsou narušeny vaše hranice. Ztratíte veškerou vášeň pro to, co děláte, a zapomenete, proč jste to vlastně dělali původně. Je to noční můra,“ komentuje situaci anonymní zdroj. Nízké platy, velké přesčasy a neustálý tlak z vyšších míst se podepsal na zaměstnancích ve studiu. Avšak do dnešních dní tento tlak nezmizel vůbec a po přesunutí se k vývoji dalšího dílu jen tak nezmizí.

„Bylo mi řečeno, že kritická situace skončí poté, co hru vydáme. Pak mi bylo řečeno, že skončí až ke konci zimy. A nakonec, že jakmile se dostaneme do [léta], tak krize zmizí,“ vypověděl jeden z vývojářů, který opustil Treyarch v naději, že najde v jiném zaměstnání lepší rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. Ke konci vývoje Black Ops 4 se největší tlak přesunul právě na QA testery, kteří museli mít mnoho přesčasů, aby pomohli hru dokončit včas a zachytit většinu chyb. Ve výsledku se to moc nepovedlo, jelikož Zombies mód trpěl první dva měsíce závažnými chybami, které dělaly hru nehratelnou.

Vedení studia se snažilo co nejvíce oddělit vývojáře a testery. QA testeři jsou však pro velká studia postradatelní. Nejsou s vývojářským týmem nijak vázáni smlouvou a o jejich najímání se starají agentury třetí strany, jako např. Volt.  Zaměstnanci, kteří spadají pod Volt, tak nemají ani nárok na bonus z tržeb prodeje Black Ops 4, který vývojáři dostali ke konci minulého roku. Zdroje Kotaku se shodují na tom, že uvnitř studia funguje absurdní hierarchie, kde se k lidem na nejvyšších pozicích nedostávají informace o problémech a řešení (ve hře i v zaměstnání), na které přijdou QA testeři. Za následek to má zpomalení celého studia. QA testeři jsou snadno nahraditelní. Dotázaní pracovníci vypověděli, že když jeden člověk odejde, ihned ho nahradí nová tvář.

Avšak zaměstnance Treyarchu, bez rozdílu postavení ve firmě, spojuje nespokojenost s hamižností obchodního domu. Activision bez ustání přivádí do hry nové formy mitrotransakcí a nový obsah se často schovává za reálnými penězi v lootboxech. Vývojáři v Treyarchu se bojí odlivu hráčů, který však již nyní běží díky přepáleným cenám obsahu a znevýhodňování poctivě hrajících hráčů.

Největší kauzou v Black Ops 4 bylo stoprocentně kladivo za 30 dolarů, které je pouhým reskinem klasického nože. K této příšernosti se vyjádřil i bývalý spoluzakladatel Sledgehammer Games na svém Twitteru Michael Condrey, který prohlásil, že za něj by se nic takového nestalo.

O neshodách mezi vedením Treyarchu a vydavatelským domem panuje již delší dobu určité podezření. David Vonderhaar, vedoucí oddělení zaměřené na Blackout, ve svých kryptických tweetech často naznačoval neshody se svými šéfy a že monetizace jejich hry není jen v jejich rukách.

Celou věc ještě navíc silně zkomplikovalo právě přeřazení Treyarchu k vývoji Call of Duty na příští rok. Black Ops 4 trápí dost problému, od chybějících funkcí či žalostného obsahu po vydání (Treyarch sliboval, že hra bude dostávat denní aktualizace, což se však vůbec nestalo). Studio tedy nemá moc prostoru pro vývoj nového titulu (bez ohledu na participaci SGH a Raven Software) a zároveň starání se o Black Ops 4. Nejvíce smutná věc ale je, že většina zaměstnanců v Treyarchu se o navrácení zpátky ke dvouletému vývojovému cyklu dozvěděla až právě z článku na Kotaku. Ve studiu jim nikdo nic neřekl a když k tomu o týden později vedení dospělo, na otázky, proč odpovídalo: „O to se nemusíte strachovat.” Někteří vývojáři v Treyarchu jsou si vědomi stagnací značky Call of Duty a připodobňují jí k situaci s Assassin’s Creed, kdy každoroční vydávání ničilo sérii a kde muselo dojít až ke dvouleté pauze. Activision však v dohledné době nehodlá dát značce oddech a než aby jeden rok poskytl tvůrcům pauzu, radši naruší tříletý vývojový cyklus (který vývojářům vyhovoval).

Activision celý tento článek dementoval s tím, že vývoj Black Ops 4 proběhl v pořádku a že vývojáři jsou pyšní na svoje dílo. Mark Gordon a Dan Bunting z vedení Treyarchu na článek rychle zareagovali a rozeslali svým pracovníkům e-mail, ve kterém slibují změnu uvnitř studia. Vytváření her je složité a pokud si někdo připadá přehlížený, má se ozvat nadřízeným.

Fanoušci jsou samozřejmě po vydání článku naštvaní. Hodně naštvaní. Black Ops 4 ztratilo již mnoho ze své komunity, přičemž „zombie hráčů“ ubylo zřejmě nejvíc kvůli minimální péči ze strany Treyarchu a katastrofálnímu vydání. Po Schreierově příspěvku ztratí nejspíš ještě více hráčů.

Jak Treyarch zvládne Black Ops 5 a zda vůbec dopomůže aktuální hře k úspěšnému zakončení její životnosti, rozhodne až čas.

Štítky: Call of Duty: Black Ops 4
Předchozí článek

Crash Team Racing Nitro-Fueled představuje první sezónu Grand Prix

Další článek

Místo PES 2019 je v PS Plus thriller Detroit: Become Human

Související články

PlayStation Plus hry pro červenec
Novinky

PlayStation Plus hry pro červenec

před 2 roky
Update do Black Ops 4 přidává nový herní mód i zbraně
Novinky

Update do Black Ops 4 přidává nový herní mód i zbraně

před 3 roky
Operation Apocalypse Z v Call of Duty: Black Ops 4
Novinky

Operation Apocalypse Z v Call of Duty: Black Ops 4

před 4 roky
Další článek
Místo PES 2019 je v PS Plus thriller Detroit: Become Human

Místo PES 2019 je v PS Plus thriller Detroit: Become Human

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    1 Komentáře
    1 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    2 Autoři komentářů
    RackAlfajk Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      Alfajk
      Komunita
      Level 50
      Alfajk
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      nejmenovat se ta jejich hra Call of Duty a nebejt za ni Activision, tak verim, ze by to mohl bejt vcelku kvalitni pocin… takhle z toho mame skořepinu hry se skinem kladiva za 30 dolarů, good job activision!

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      2. 7. 2019 16:55
      Rack
      Komunita
      Level 41
      Rack
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Zrovna Black Ops 4 bych neházel moc na Activision. V samotné hře je toho tolik dojebanýho že supply dropy jsou to poslední co je špatně i přes to že stojí za vyliž prdel

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      3. 7. 2019 12:19

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Epic

      Epic nabízí dvě hry zdarma

      26. 1. 2023
      Far Cry 6

      Far Cry 6 si můžete již nyní zahrát v češtině

      27. 1. 2023
      Dojmy z třetí epizody seriálu The Last of Us

      Dojmy z třetí epizody seriálu The Last of Us

      30. 1. 2023
      PlayStation Plus

      Únorová nabídka v PlayStation Plus předčasně odhalena

      29. 1. 2023
      Dojmy z třetí epizody seriálu The Last of Us

      Dojmy z třetí epizody seriálu The Last of Us

      94
      Recenze Forspoken – z Hell’s Kitchen do světa draků a kouzel

      Recenze Forspoken – z Hell’s Kitchen do světa draků a kouzel

      50
      Gameplay ukázka remaku Dead Space

      Recenze Dead Space – ukázkový remake

      36
      Seriál The Last of Us se dočká druhé série

      Seriál The Last of Us se dočká druhé série

      21
      Dechberoucí startovní upoutávka na Hogwarts Legacy

      Dechberoucí startovní upoutávka na Hogwarts Legacy

      1. 2. 2023
      Upoutávka na film Někdo klepe na dveře

      Upoutávka na film Někdo klepe na dveře

      1. 2. 2023
      Mobilní Apex Legends a Battlefield končí

      Mobilní Apex Legends a Battlefield končí

      1. 2. 2023
      Do letošní E3 se nezapojí Sony, Microsoft ani Nintendo

      Do letošní E3 se nezapojí Sony, Microsoft ani Nintendo

      1. 2. 2023

      Nejnovější komentáře

      • Shady 93: Dechberoucí startovní upoutávka na Hogwarts Legacy
      • Hero001: Duchovní nástupce Heroes of Might and Magic brzy dorazí do předběžného přístupu
      • kajny: Dechberoucí startovní upoutávka na Hogwarts Legacy
      • Hubert: Recenze Hi-Fi RUSH – nečekaný hit
      • Spirit96: Dechberoucí startovní upoutávka na Hogwarts Legacy
      • MARTAS SK: Resident Evil 4 Remake má být věrnější než předělávka druhého dílu
      Steam

      Nejvýdělečnější hry na Steamu ze 4. týdne

      30. 1. 2023
      PlayStation

      PlayStation exkluzivity včetně Marvel’s Spider-Man 2 v hrané ukázce

      30. 1. 2023
      Seriál The Last of Us se dočká druhé série

      Seriál The Last of Us se dočká druhé série

      28. 1. 2023
      Fallout

      Fallout seriál se ukazuje na nových obrázcích z natáčení

      25. 1. 2023
      PlayStation Plus

      Předplatné PlayStation Plus Extra a Premium brzy opustí několik velkých titulů

      27. 1. 2023
      Zemřela herečka Annie Wersching, v The Last of Us ztvárnila Tess

      Zemřela herečka Annie Wersching, v The Last of Us ztvárnila Tess

      30. 1. 2023
      Resident Evil 4 Remake má být věrnější než předělávka druhého dílu

      Resident Evil 4 Remake má být věrnější než předělávka druhého dílu

      1. 2. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář