Za tři dny na PC a Xbox One vychází psychologický horor Blair Witch od studia Bloober Team a my se dozvídáme, že můžeme čekat hned několik zakončení, které mají hráče motivovat, aby Blair Witch nedohráli pouze jednou. Autoři úspěšných hororů jako je Layers of Fear a Observer jsou přesvědčeni, že nabídnou hráčům příběh a konec, který je nadchne do dalšího hraní.
Co se herní doby týče, očekávat máme 5 až 6 hodin. Záleží ale na tom, jak budete hrát. Strašidelný les je otevřený a záleží tedy na tom, jak k hraní přistoupíte, varuje Barbara Kciuk v rozhovoru s magazínem VentureBeat.
V Blair Witch se přidáte ke skupině, která v tajemném lese Black Hills hledá ztraceného chlapce. Doprovázet vás bude pes jménem Bullet, jenž se dostane na nepřístupná místa, upozorní vás na důležité předměty, štěká na nepřítele a v neposlední řadě pomáhá řešit hádanky.
Mě zajímá ta informace, že les je otevřený. To bude teda nějaká větší plocha bez cest nebo otevřený ve smyslu rozvětvené cestičky jako ve Firewatch, takže jen taková iluze otevřenosti a volnosti?
Myšleno tak, ze ho můžeš volné prozkoumávat.
To je nic neodpovídají fráze. Volně mohu prozkoumávat svět zaklínače 3 i třeba ten firewatch nebo deus ex, ale otevřenost a prozkoumávání je v každé hře úplně jiná balada.
Ale vzhledem k typu hry a zaboalené odpovědi usuzuju, že to bude styl otevřeného koridoru.
5 az 6 hodin podle PR kecu a 3 az 4 hodiny v realu, vsak to zname.