Bez jakéhokoli upozornění či oznámení, Rockstar Games uvolnil pre-load PC verze Red Dead Redemption 2.
Pre-load byl spuštěn na Rockstar Games Launcher a na Epic Games Launcher se spustí až 4. listopadu.
Hráči tak mohou začít stahovat necelých 110GB hry s předstihem a být tak připraveni na její samotné vydání.
Nvidia také vydala tři nové 4K obrázky z PC verze hry.
Red Dead Redemption 2 na PC vychází příští týden v úterý, 5. listopadu na Rockstar Games Launcher a Epic Games Launcher. Na Steamu hra vyjde až někdy v prosinci.
Musím řict že konečně se někdo věnuje hrám ne v tom smyslu že škodí člověk si taky musí uvědomit že ve hrách nejde jen o střílení mimochodem nevíte někdo v kolik bude rdr 2 v česku na pc (vím že 5.listopadu)
Ludia poradte mi neviem ci si to mam kupit po komentaroch niektorych co to hrali na konzolach a pisali ze je to dost pomala hra. Bojim sa toho ze ma to nebude bavit a nechcem len tak vyhodit peniaze do vzduchu ked potom tu hru nebudem hrat.
Vzhledem k tomu že hra má mnoho vedlejších aktivit tak mi nepříjde že by ses měl nudit a navíc je zde i online který půjde na pc kousek potom ale být tebou počkal bych na oficiální vydání a koupil bych jsi to za normální cenu
Porno
Taktéž jsem už od včerejška připraven. Soslo se mi 109 GB. Macíček. Ale bude to stát za to! Ještě 6 dnů a sbohem reálný světe
Už mám nachystáno. Podpořil jsem jak konzolovou verzi, tak i teď tu PCčkovou. Nikdo si to nezaslouží víc než R*.
Respekt!
Nápodobně, konzolovou verzi jsem už ale prodal (pár dni po oznámení PC verze). V noci update stažen. Teď už se jen nekolikrát vyspat
Kdybych chtěl být kousavý, tak řeknu že jsem se úspěšně zúčastnil betatestu na PS4 Pro a je načase se pustit do ostré verze.
Už jsem se přesvedčil u GTAV na X360, že mi pozdější herní zážitek, se 100x lepší grafikou na PC, nezaručila. Ale chápu, že pro někoho je to priorita
Každopádně díky myši to bude pistolnický mazec
A navíc PC hráči si tuto hru zaslouží!
ale zaslouží si to více jiní.
Mikrotransakce, online plný grindu, vysraní se na singleplayrová DLC…
je otázka co je lepší, jestli našlapaný single player, nebo osekaná hra s tunou nesmyslných dlc
U GTA V hra byla hotová a pracovalo se na singleplayrových dodatcích. Ale protože Online vydělával kolik vydělával, všechno zahodili.
RDR2 taky není jenom o singleplayeru, hra by se měla hodnotit celá, i s mulťákem.
nemůžu hodnotit něco, co nikdy nezapnu. MP u GTA 4, GTA 5 a RDR2 beru jako samostatnou hru a vývojáři k tomu přistupují stejně.
rockstar snad nikdy nevydával DLC k příběhovým hrám. ani EFLC, které by se za DLC dalo označit nijak nerozvíjelo původní hru, ale přidalo nové části na stejném enginu.
A to třeba „the ballad of gay tony“ pro GTA IV
> ani EFLC, které by se za DLC dalo označit, nijak nerozvíjelo původní hru
byla to samostatná příběhová kampaň. to, jestli DLC ve hře bylo nebo ne původnímu příběhu nic nepřineslo. nové zbraně / auta / motorky byly vždy pouze v těch příslušných příběhových kampaních.
Kdybych si měl vybrat z velkých korporátních firem, které produkují videohry, bude to vždycky R*. A to z toho důvodu, že nevydávají hry každý rok jak na běžícím páse a dle toho ty hry taky vypadají. Do mikrotransakcí nikdo nikoho nenutí a SP sám o sobě je tak bohatý, že ani nepotřebuje DLC za mě. R* první a na druhém místě je u mě Naughty dog.
Obsahu ma i zakladni hra itak dost, absence nejakyho dalsiho rozsireni mi nijak nevadi
Za mě bych řekl, že CD Projekt je asi to nej studio. Tam asi nemám opravdu co vytknout. Možná tak to odkládání her a prvotní optimalizace.
No jasně, ale nedali byste raději přednost DLC a rozšíření singleplayerové části, než aby měla hra mulťák?
Ten tlak na zakoupení mikrotransakcí tam je. Ať už od samotných hráčů, kteří si kolem vás proletují v létajícím tanku a dělají vám neplechu a vy máte sotva na kolo. A nebo od samotné hry, kdy ten postup je udělán tak, aby vám vše trvalo dlouho a netrpělivci tak pokukovali po těch mikrotransakcích.
Co se týče MP v GTA V a létajicích tanků, tak to je problém spíše s hackery a cheatry a kvůli tomu mě přestal multiplayer této hry zajímat. Obávám se, že tak samo to půjde u RDR Online.
Já nemyslel doslova létající tanky, spíše létající obrněnou helikoptéru co je nezničitelná jak tank, ale prostě všeobecně ty různé militaristické stroje, co si hráči mohou koupit za neskutečné peníze a pak tím otravovat ostatní. Samozřejmě se tohle týká i normálních sportovních vozidel ve hře, ne jenom těch vojenských. Prostě vidíš někoho jet v něčem co se ti velmi líbí a pak zjistíš, že stojí třeba 15mega$.
To samé je třeba i se skinama nebo oblečením ve hře, a to celkem v jakékoli. „Wow, ten má tři pruhy na bundě, to chci taky. 5$? To mě nezabolí.“ Ten tlak tam je. Co se hráči domnívají, tohle je důvod proč je v GR:Breakpoint ta skrýš, kde můžeš vidět ostatní hráče, protože z jakého jiného důvodu je vidět potřebuješ?
Přistupujte si k tomu jak chcete, ale na disku, nebo to co stahujete je singleplayer a online. To je celý balík, produkt, který byste měli hodnotit jako celek, tak jak se to dělá i třeba u recenzí.
samozřejmě bych ocenil, kdyby místo MP vyšel první díl jako DLC, když už tam úplně celou a nijak nevyužitou mapu z prvního dílu, ale třeba na to taky časem dojde.
Ja by som napríklad rozhodne chcel svet bez akýchkoľvek dlc, nechcem žiadne single player rozšírenia a hrám len singlovky, online MP hry idú úplne mimo mňa. A prečo nechcem príbehové rozšírenia? Lebo hra má vyjsť kompletná na začiatku bez toho, že by som mal pocit že si nejaký príbeh ešte musím dokupovať, toto ma vždy akurát štve, že mi niekto niečo vystrihol z hry a núti ma to doplatiť. Vrchol bol dead space 3, kedy (a nebolo to prvý krát) EA vystrihlo koniec hry a dalo ho až do dlc.
U RDR2 som dostal kompletnú a uzavretú hru s obsahom ktorý nemá obdoby a prekonal veľkosťou aj obrovského W3. Ja nemám čo dodať a žiadne dlc tam nechcem. Že tak budú riešiť mp mi je absolútne jedno