Asi každý z nás očekává od příští generace konzolí po grafické stránce velký posun k lepšímu. Proto jistě nejednoho z nás překvapí vyjádření tvůrce Pathfinder: Kingmaker a připravovaného Pathfinder: Wrath of the Righteous. Ten na Pax East 2020 pro WCCFTech uvedl:
U příští generace konzolí bych rád viděl veliký posun v rychlosti načítání her. Po grafické stránce ale veliký rozdíl neočekávám. Stačí se podívat na trailer k Halo Infinite. Osobně jsem nezaznamenal v grafické stránce rozdíl – naši grafici tam viděli obrovský rozdíl, já ne. Očekávám, že chvilku potrvá, než se vývojáři naučí s novými konzolemi naplno pracovat, bude to stejné, jako doposud, ale časem se někomu podaří udělat něco neuvěřitelného.
Já ani nic převratného v grafice nechci. Myslím, že je na to čas. Spousta času.
Myslím, že každý to vidí jinak – „naši grafici tam viděli obrovský rozdíl, já ne“.
Tak buďme upřímní, spoustu výkonu si sebere 4K a 60fps (který snad se již stanou standartem) ale i to beru jako posun i když osobně bych ocenil, kdybych si u her mohl vybrat jak výkon konzole využiji, zda rozlišení 4K nebo se spokojím jen s FullHD ale lepším vizuálem. To ale bohužel nejspíš nehrozí. Druhá věc je, že pokrok nebude z počátku moc znatelný a to dokud neodříznou i stávající generaci a nebudou se plně věnovat té nové, což MS v plánu nemá a tak se hry stále budou muset podřizovat té nejslabší, stejně tak i tvůrci třetích stran jen tak neodříznou tak obrovskou základu potencionálních hráčů (Xko 40mil a PSko 100mil pokud se nemýlím)
Zda se ze ma pravdu. Skok v grafice tam skutecne neni