Jak se zdá, Fallout 76 čeká s příchodem ambiciózního updatu Wastelanders takový nový začátek, což je ostatně i název včera vydané upoutávky. Do Falloutu 14. dubna přibydou NPC, frakce, příběhová linka a spoustu dalších zajímavých mechanik, čímž se Bethesda snaží co možná nejvíce přiblížit příběhovému zážitku, po kterém fanoušci této série touží.
Pokud by vás tato hra zaujala, můžete si ji zakoupit na Xzone.
Mě přijde že fallout už si vysluhuje haity jen tak ze zvyku a protože se o něm píše. Když si tak vezmete jeho cena za AAA hru moc dlouho nevydržela. Po 2 mesicich se dal sehnat za 499 korun. Samozřejmě že hra měla být vyladěná hned od začátku a vývojáři se dopustily několika hrubých prešlapů. Ale nebyly by jediní že? A není úplně problém aby to zabalily a šli dal škodit na jiném titulu že?
Pro srovnání si vezměte takový Athem. Platilo se za něj také jako za AAA titul a déle než v případě falloutu. Když hra vyšla také se u něj dopustily několika preslapu. O špatném loot systému ve hře která je postavena na loot’n’shoot nehovoře že.
S tím že v případě Bioware/EA po pár lacinych patchích(nelze říci updatech) bylo najednou ticho po pěšině… Najednou zmizela roadmap, žádné nové info. Stručně řečeno 0. A to Athem narodil od 76 měl hned od začátku solidní hráčskou základnu, vydělal více peněz a mel všeobecně lepší podmínky pro to aby hráči dostali to co se jim slibovalo.
Fallout 76 mě sice moc nebavil ale jednání bethesdy mi prijde mnohem více fér. A za 500kc dostat u tak haněné hry i rok po vydání takhle velký obsah si trošku zaslouží aby se už konečně umírnil hait a přesunul se směrem k EA a Athemu který s nama vy…al mnohem více ale nikoho to nezajímá protože EA nemá naprosto žádnou snahu nic změnit a vůbec se o něm nepíše a za 500kč které hra momentálně stojí není nikdo ochotný ani vydat pořádný patch.
A kdo je potom Evil Mastermind…
Takže za mě je mnohem více sympatická bethesda která i přes stále trvající výsměch na všech webech pracuje a snažíš zadarmo něco dělat. Než EA které tenhle p….r prošel jen díky tomu že potichu přestala dělat cokoliv.
Anthem se zastavil nebo to dělají celé znovu a údajně lépe. Fallout 76 od vydání neudělal nic a nechápej mě špatně nebo mě ta hra bavila od začátku a nepotřeboval jsem NPC, abych si vytvořil příběh. Na to mám ještě mozek. Nicméně pointa je, že v té hře nic nespravili, nic neodladili a je to stejně zabugované jako to bylo na začátku a tohle je ten problém aspoň u mě. Tolik času a pořád stejné chyby. Takže na to hodila Bethseda úplnej bobek a jediné co přidala do hry, tak premium membership. Do rozbité hry od samotného začátku. To je už kopanec do ksichtu.
Pokud vím tak Athem roadmap prostě smazal a F76 ji splnil v podobě 3 updatu a Raidu. Festive update nepočítám… Takže nic oproti Athemu je dost silně tvrzení. Nevím o tom že by Athem dostal engame content, vždyť do toho loot’n’shoot nepřidal ani více zbraní. Zpráva o tom že se EA možná chystá něco dělat je stará 2mesice a zatím je ticho po pěšině…. O wasteland updatu víme od loňského roku a bethesda neustále updatuje komunitu. S bugama to bohužel nebude lepší, starý engine pro singleplayer předělání na multak nemůže nikdy fungovat 100%. Ale podívej se na to kolik patchu dostal F76 a jak stary je poslední a podívej se kolik jich dostal Athem a jak stary je poslední a myslím že výsledek je zcela jasný.
Tomu rozumím a chápu, že Anthem je více zanedbávaný. Na druhou stranu k čemu mi je vydaných x patchů do 76 když neopraví nic? To že tam upgradnou atomic shop a nacpou nějaké věci či eventy je sice fajn, ale k čemu mi to je, když je to celé zabugované? Nic nespravili co se týče hry, optimilazace. Překopávat CAMP je za trest a musí se to celé rozebrat nebo se tomu něco nelíbí. To nefunguje od začátku, tak nevím na co vydávají „patche“ když to stejně nic neopravuje.
Vyleštěné hovno je pořád hovno – Failout 76 Wastelanders
Anthem dostává kompletní rework – Anthem 2.0
Ano my víme, viz. komentáře víše. Po 8 mesicich mlčení a bez jediného updatu nebo patche… A další 2mesice ani řadka s updatem zda se tedy opravdu něco děje. A jak dlouho si myslíš že na tom budou dělat, 6mesicu, 8 nebo 12? Vykrádačka pro další generaci konzoli? Po vydání se hra taky honosila road mapou a nakonec z toho nic nebylo. To je přesně styl EA spousta keců a nakonec zklamání, jako celý Anthem. V případě EA tomu budu věřit až se Anthem 2.0 objeví ke stažení. A i tak, první náznak po necelém roce ti přijde ok? Tvoje vulgární přirovnání zřejmě platí přinejmenším pro oboje. Jenom že anthem je h… s nalestenym engine bez obsahu. Hlavně poplacejte EA po zádech ať jim to zase projde že jsme si koupyly hru za 1500,- a že po spoustě slibů zbylo rok čekání na zprávu o tom že se začne něco dít. GOOD WORK EA, opravdu skvělá práce looter’n’shooter bez lootu, obsahu a s bugama. A zatím si vystačíme s 5 zbraněma a nulovím endgame obsahem. Jasně, Athem jsem dávno prodal, rozhodně si ho nebudu kupovat po 2 aby semnou EA vy… bez predehry znova. Nechápu co s stou hrou mám 18mesicu dělat…. Asi se dívat na přebal v poličce. To je mi opravdu milejší přežít nějaký ten bug ale mít co hrát. Jasně F76 není žádná sláva, ani super skvělá hra ale za méně peněz si jednou za čas můžeš zahrát nový obsah i kdyby tě to bavilo 2hodiny a čau… U Athemu se to nedá říct ani o pár vteřinách.
Můžu posoudit technický stav pouze na ps 4. V době kdy jsem kupoval na pc stal o 200, – víc, což jsem po tehdejších recenzích nebyl ochoten dát.
Nevím na jaké platformě jsi hrál. Předpokládám že na PC. Možná se dostává konzolovím verzím větší péče nebo je problém s optimalizací na pc.
BTW, to co rikas je přesně ono. I na vzdory předpokladům pro úspěch Athemu, jako je lepší engine atd… se na hru EA na více jak 10mesicu vykašlal. A bethesda i přes hrozný stav hry dále pracuje. Nevím jak moc jsi poslední updaty zkoumal ale bylo to více než pár eventu. Bylo přidáno několik questovych linek(destilovani, hon příšer, skauti+batohy atd.), příšery, zbraně a úprav mapy včetně otevření valutu a celkem slušného raidu vč. Battleroyal a survival módu. Ano Camp je za trest, pokud zapomeneš někam včas umístit stěnu, většinou musíš zbořit půlku stavby.
BTW, anthem stále má svoje bugy také…
No mě zajímá na konzoli FPS. Ty 3 co tam původně jsou jsou katastrofální a na PC to znovu kupovat fakt nechci, tak jsem na to zvědavej
Mě teda absence NPC vůbec nevadila ba naopak. Ale mapa je strašně malá.
FREZEN: Hej, budu nesouhlasit. Stěžovat si, že do hry něco firma dá zdarma, aby hráčům vyhověla, je docela stupidní. Proč by měla být Bethesda „statečná“ a „nedat se“ opravit špatnou hru, když jim to v zásadě uškodí? Pokud je mi známo herní vývojáři nemůžou ignorovat hráče, protože jsou to ONI, kdo jim hází prachy na jejich hry a mikrotranskace. A uznejme 76 nebyla žádné umělecké dílo od excentrického autora, který se snaží udělat něco nového – cílem bylo udělat hru vezoucí se na online trendech, aby co nejvíce vydělala. Chápu, že by se někdo naštval, že někdo změní svojí artistickou vizi kvůli kritice ostatních (ať už je to příběh či hratelnost), ale oni jen DODALI NOVÝ OBSAH – starý příběh tam je a hratelnost je stále podobná. Takže co vážně řešit?
Konečně to vypadá,jak to mělo být celou dobu od začátku 😂
No, tak fanoušci si pobrečeli a mají z toho normální Fallout. Velice obdivuhodné a jedinečné. Čekal jsem, že se Bethesda jenom tak nedá.
Kdyby toto měl Fallout 76 již v počátku tak by rozhodně neobdržel taková hodnocení. Přidávat content do hry, který tam měl být původně a nyní z toho dělat velikou věc je docela ubohost.
Na druhou stranu buďme rádi, že tam ten nový obsah přidávají zadarmo. Což je samozřejmě neomlouvá. Ale je to prostě věc, která z toho pro mnoho lidí udělá o něco lepší hru, takže pozornost si to asi zaslouží.
To je právě problém všech her, které běží na principu hra jako služba. Celé je to postaveno na tom, že vydají hru, která funguje, ale nabízí jen minimální množství obsahu. Bohužel je F76 právě tento případ a proto je celá hra postavena na způsobu kde si hráč zaplatí AAA cenu za ,,prototyp“ a oni mezitím během několika měcíců, či let hru dodělají.
Taktéž s tímto způsobem vydávání nesouhlasím ale jsou hry, které takto uspěly – Warframe, FFXIV, ale i třeba Fortnite. Každopádně je jasně vidět, co si hráči o tomto způsobu vydávání myslí a proto bych od herních společností očekával jistou změnu strategie viz. například Breakpoint, který změnil přístup Ubisoftu k hernímu vývoji.